Strona 1 z 1

silnik nie kreci kompletnie martwy

: ndz mar 08, 2009 18:39
autor: wasiak
witam wszystkich
mam mała zagadkę związaną z moim golfikiem
a mianowicie nie chce kręcić
w sumie silnik zachowuje sie jak by był odłączony od wszystkiego
zerowa reakcja
ale od początku
rano wsiadłem do auta odpalił bez jęknięcia zatankowałem pojeździłem troszkę wszytki
o oki
potem rozbierałem go pod garażem
zmieniłem odmę wymieniłem filtr powietrza wyczyściłem komorę od filtra powietrza

rozebrałem kokpit wyprowadziłem 3 kable do woltomierza który będzie w słupku
+ z lampki zapalniczki
+ ze stacyjki kabel żółto czarny {ew żółto brązowy]
masę z boku skrzynki przekaźników
i tyle co dzis zrobiłem
poskładałem wszystko
chce wracać do domu a tu zonk
cisza

miałem podobna sytuacje już kiedyś jak urwała się masa bloku silnika
teraz sprawdziłem masa jest
wszystko inne działa deska świeci tak jak powinna

co moglem zepsuć gmerając przy wtyczce stacyjki ewentualnie jak upychałem kable nad skrzynka bezpieczników??

: ndz mar 08, 2009 20:02
autor: MAREK 74
po pierwsze pisz po polsku

a po drugie sam se nasrałeś do butów, więc szukaj na gdzie grzebałes to chyba logiczne

: ndz mar 08, 2009 20:09
autor: mate64
musiałeś coś odpiąć, sprawdź przekaźnik styku X, sprawdź czy nie wypiąłeś czegoś od stacyjki, sprawdź czy nie wypiąłeś jakiegoś kabla ze skrzynki i tyle.

: ndz mar 08, 2009 20:13
autor: MAREK 74
z przekaźnikiem sytku X mozesz sobie dac spokój
zobacz kabel czerwono/czarny gruby 4mm2

: ndz mar 08, 2009 20:40
autor: wasiak
MAREK 74 pisze:po pierwsze pisz po polsku
poprawione
co do 2 części twojego postu to no koment

to co wiedziałem jak sprawdzić sprawdziłem mana wszędzie jest.
podłączałem wszystkie kable które podpiąłem
sprawdziłem bezpieczniki
wszystko prócz rozrusznika który zamarł działa poprawnie

: ndz mar 08, 2009 20:57
autor: lukasfenix
No to teraz sprawdź czy do rozrusznika dochodzi Ci prąd. Skoro wszystko sprawdziłeś i jest ok to prąd powinien być na kablu wzbudzającym. Jak nie będzie to musisz wszystko przejrzeć od nowa, jak będzie napięcie to rozrusznik do roboty albo styk przy nim do przeczyszczenia, a to, że się popsuł po Twojej robocie, to zwykły zbieg okoliczności. :chytry:

: ndz mar 08, 2009 21:12
autor: MAREK 74
nie wypowiedziałeś się na temat przewodu który opisałem?
a twój komentarz lub jego brak nie mało obchodzi

: ndz mar 08, 2009 21:25
autor: wasiak
gfruby kabel czerwono czarny
podlaczony do kostki przy samej kostce naderwana izolacja ale wiazka kabla cala
przy wylaczonej stacyjce pusty przy przekreconym + 12

: ndz mar 08, 2009 21:49
autor: MAREK 74
12V ma być tylko przy rozruchu ,a co sie dzieje na tym samym kablu ale po drugiej stronie przy rozuszniku ?

: pn mar 09, 2009 19:21
autor: wasiak
rano dopiero poiwiem bo mam samochod dosc daleko od domu u kumpla w garazu



ciąg dalszy zagadki
dziś wszedłem do garażu
bezmyślnie wsiadłem do samochodu i przekręciłem kluczyk tak z przyzwyczajenia
i samochód ożył
bez problemu odpalił
sprawdziłem kilka razy gasząc odpalając działa jak nówka

[ nie jest to wina aku na pewno]

twierdzenie sam się naprawił do mnie jakoś nie przemawia
co to możne być/mogło być??
bo teraz nie wiem czy nie zdarzy się to znowu jakoś daleko od domu jak samochód zgaszę

: pn mar 09, 2009 20:44
autor: Lipek81
Masz jakiś alarm, czy coś?

: pn mar 09, 2009 21:45
autor: wasiak
nie centralny tylko
był kiedyś immobilizer
ale nie ma już po nim nawet śladu poza dziura w desce