[Mk III] ABS, problem z obrotami na luzie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk III] ABS, problem z obrotami na luzie
Witam
mam taki problem: na wolnych obrotach wyczuwam nie równą prace silnika. Występują drgania. Troszke nawet autem kolysze, jest to tez wyczuwalne jak sie chwyci drazek zmiany biegow. Zaczyna sie to dziać w momencie jak sie troche silnik nagrzeje, przy odpalaniu na zimnym nic sie nie dzieje - chodzi równo! o co chodzi?
z gory dzieki
mam taki problem: na wolnych obrotach wyczuwam nie równą prace silnika. Występują drgania. Troszke nawet autem kolysze, jest to tez wyczuwalne jak sie chwyci drazek zmiany biegow. Zaczyna sie to dziać w momencie jak sie troche silnik nagrzeje, przy odpalaniu na zimnym nic sie nie dzieje - chodzi równo! o co chodzi?
z gory dzieki
Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Filtry jasne ze wymieniam! No nie wiem czy to bedzie zle ustawiony zapłon bo jakis miesiac temu zmienialem aparat zaplonowy w servisie VW i Audi i oni mi zaplon ustawili. Zaczelo mi sie to dziac od jakiegos tygodnia. hmmmblackwhite pisze:Przyczyną może być również źle wyregulowany zapłon.
Filtry rozumiem , że wymieniasz na czas?
Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
Ja jako posiadacz ABS powiem tak, średnio około 8/100 latem oczywiscie, zima gorzej i na benzynie oczywiście. A odnośnie jeżdzenia nim od świateł do świateł na wściekło (jak to twój kolega określił) w 8 literkach/100 to nie bardzo w to wierze, no chyba że te światła są oddalone od siebie o 100 km i koledze wydaje się, że jezdzi agresywnie. Z doświadczenia wiem na swoim, że czasem lubi sobie nawet 10/100 łyknąć, przy piłowaniu go. Ale nie jest tak żle wiecej to mi się nie udało jeszcze na nim wykrzesac poboru paliwa niż 10/100. Pozdrowienia dla twojego kolegi co ma takie fajne autkoCoX pisze:Mogę mały ot? Ile wam palą ABSy? Bo kumpel ma ABSa i ze mnie zlewa ze mój ABU w mieście 10 łyka. A on swoim ABSem gna od swiateł do swiateł jak wściekły i twierdzi że max mu 8 wziął :>

U mnie mój Golfio po miescie wezmie i tu nie ma siły... 10/100! a na trasie jak jade 90kmh to pali 7/100... ale powyzej setki to juz spalanie rosnie od 8... w góre.Vasyl pisze:Ja jako posiadacz ABS powiem tak, średnio około 8/100 latem oczywiscie, zima gorzej i na benzynie oczywiście. A odnośnie jeżdzenia nim od świateł do świateł na wściekło (jak to twój kolega określił) w 8 literkach/100 to nie bardzo w to wierze, no chyba że te światła są oddalone od siebie o 100 km i koledze wydaje się, że jezdzi agresywnie. Z doświadczenia wiem na swoim, że czasem lubi sobie nawet 10/100 łyknąć, przy piłowaniu go. Ale nie jest tak żle wiecej to mi się nie udało jeszcze na nim wykrzesac poboru paliwa niż 10/100. Pozdrowienia dla twojego kolegi co ma takie fajne autkoCoX pisze:Mogę mały ot? Ile wam palą ABSy? Bo kumpel ma ABSa i ze mnie zlewa ze mój ABU w mieście 10 łyka. A on swoim ABSem gna od swiateł do swiateł jak wściekły i twierdzi że max mu 8 wziął :>
Ale coz... za cos trzeba zapłacic... ma sie kucyki pod macha... hehe

Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
Na biegu jałowym ma troche ponad 800obr/min i wskazówka stoi w miejscu.... nie pokazuje zadnych odchylen... a silnik mi wibruje.slonko pisze:A moze lambda zle dobiera mieszanke? Moze szukamy nie z tej strony, mogla sie zerwac ktoras z poduszek pod silnikiem przez co silnik wpada w wibracje. Masz obrotomierz? Ile silnik ma obrotow na biegu jałowym?
Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości