Problem z temperaturą...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt lip 08, 2005 13:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z temperaturą...

Post autor: piotrw » pn wrz 12, 2005 13:37

Witajcie...

Otóż mam taki problem z moim autkiem...
W trasie temperatura silnika nie dochodzi nawet do 70 stopni, w mieście trochę się zagrzeje tak do 80-90 stopni...
Czy to termostat i jak sprawdzić czy to właśnie tego wina...?
Pozdrowienia
Piotrek



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn wrz 12, 2005 13:52

Na pewno termostat.Miałem to samo-poprostu ci sie nie zamyka, a jak masz caly czas otwarty to płyn sobie krąży a auto sie nie nagrzewa.



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pn wrz 12, 2005 14:08

U mnie jest to samo temperatura standard to 70-80*C jak dam po garach to dochodzi prawie do 90*C
Musze przyznac ze niezly pomysl na sprawdzenie termostatu podal "tomcio666"
sprawdze tak swoj termostat bo zamierzalem go poprostu wymienic!
Pozdro!!



Art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr lis 17, 2004 12:42
Lokalizacja: Pruszków

Sprawdzenie termostatu

Post autor: Art » pn wrz 12, 2005 14:17

Żeby sprawdzić termostat można też pomacać chłodnicę - jeżeli przy 70 st jest cała ciepła to termostat się nie zamyka. Do 90st. powinna nagrzewac się tylko górna część, dopiero po przekroczeniu płyn powinien spływać na dół drugim obiegiem.
Zresztą termostat kosztuje 30-40 pln i warto go zmienić nawet bez zabawy w gotowanie itd.

Pozdro



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » pn wrz 12, 2005 15:15

Popieram kolegow termostat. Ja mam takie szczescie ze czesto mi siada i musze wymieniac :kac:



zico1981

Post autor: zico1981 » pn wrz 12, 2005 16:03

a powiedzcie co gorsze nie dogrzany silnik czy troche przegrzany, sytuacja odwrotna jak w poscie autora



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pn wrz 12, 2005 16:32

a jak szybko temp powinna dojsc do 90st., u mnie ostatnio w trybie miejskim (obroty2000-3000) to ok, 7km lub 10 min musze przejechac - a to chyba nie jest normalne?


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » pn wrz 12, 2005 17:10

Niedogrzany silnik spala wiecej to podstawa. Inna sprawa odpal rano auto ( jak jest zimne ) i jesli po chwili zaczna Ci się robic cieple weze od chlodnicy to oznacza ze termostat jest caly czas otwarty i puszcza od samego poczatku. Idzie zima wiec lepiej wymienic, chyba ze chcesz marznac



ziemson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 19:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: ziemson » pn wrz 12, 2005 17:26

Moze i termostat... Ale ja mialem jakis czas temu bardzo podobnie... Temperatury nie pokazywal i huk (znaczy oscylowal tak od 70 do 80 stopni). Zmienilem mu najpierw czujnik i zaczal pokazywac 100-110 stopni. Potem zmienilem czujnik od zalaczania wentylatora chlodnicy i to samo... Potem jeszcze zmienilem termostat i dalej tak samo... Ktos ma jakiegos pomysla?? Ach, czujnik od wskazania temperatury zminialem 2 razy,zeby wykluczyc kupno bubla.



mikipromont

Post autor: mikipromont » sob wrz 17, 2005 22:09

Witam :) jesli niedawno kupiles autko to zobacz czy W OGOLE JEST termostat ! brzmi jak dowcip ale zdarza sie ze nie ma. Co do problemu - mialem podobnie i wymiana pomogla co od razu widac na zuzyciu paliwa ( ssanie automat) i w samochodzie ogrzewanie tez pieknie zaczelo dawac . Gotowanie termostatu jednak polecam ale tego nowego - ze sklepu - czasami jest bowiem walniety "od urodzenia" a troche glupio zalozyc i po raz koleny powtazrac te nie da sie ukryc niewdzieczna robote...Przy okazji - jestem swiezym "golfistą" wiec zapytam - jak w Mk2 maja sie kreseczki na wskazniku temp do stopni Celsjusza? Tzn - jakie polozenie wskazaowki jest OK a jakie juz jakby mniej ?:)
Pozdrawiam !



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 489 gości