kierownica nieodbija do konca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

kierownica nieodbija do konca

Post autor: slawko333 » czw mar 05, 2009 18:24

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +nie+wraca

od tamtego czasu sama usterka zniknela, az od kilku dni znow to samo, od pierwszych metrow, jaka predkosc by niebyla kierownica stanie na 1/4 obrotu i niewroci, i czuc wyrazny opor podczas krecenia, podczas jazdy jak energinczie ruszam kierownica slychac lekki stuk gdzies z prawej strony



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » czw mar 05, 2009 18:54

pompa wpomagania moze luzny pasek a moze przekladnia! czynnikow wiele jak widzisz!


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » czw mar 05, 2009 19:54

wiele ale chyba w miare dobrze opisalem problem, plynu jest tyle ile trzeba, pompa nieswiszczy itp, pasek dobrze naciagniety



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw mar 05, 2009 23:46

to na pewno wina usytawienia kąta na kole tzn czy koło tworzy z powierzchnia gleby kąt prosty. stan na rownym asfalcie czy cus i poziomica sprawdz według felg czy felga nie jest w górnej części schowana albo wypchnięta na zewnatrz( poziomica).
jeśli jest nierówno z którejś strony. może ktoś zaliczyl krawęznik albo wymieniałeś sworzn ie i nie ustawiłeś katów


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » pt mar 06, 2009 10:59

czyli mam rozumiec ze wtedy nieopdbijala kierownica bo kat bylk zly i sam sie ustawil i wkierownica dobrze chodzila i teraz znow sie kat zmienil?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt mar 06, 2009 16:22

nie wiem co robiłeś prsy samochodzie. czy wymieniałeś drążki czy coś... u mnie w vw bez wspomagania taki był właśnie problem. Masz wspomaganie więc dochodzi pare jeszcze innych możliwości. może coś szoruje. może maglownica jest klrzywa, przepuszcza?



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » pt mar 06, 2009 16:59

nic niewymienialem, niegdzie nieubywai niecieknie plyn



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 06, 2009 17:15

może być łożysko na górze kolumny resorującej



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » pt mar 06, 2009 18:42

i co to lozysko zapieka sie czy co?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 06, 2009 19:50

może sie blokowac czasem , wystarczy odkręcic góre i zobaczyć jak chodzi



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » pn mar 09, 2009 19:48

odkrecilem i lozysko jest w porzadku, psiknolem wd40 i jakby troche cos pomoglo, ale nieznacznie



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 09, 2009 20:25

skoro coś kolwiek pomogło ,to jednak może być coś z tym łożyskiem , Ty go sprawdzałeś jak było odkręcone , więc nie było obciążone , całkiem inaczej może sie zachowywać jak jest ciężar auta oparty na nim



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » pn mar 09, 2009 23:07

kurcze takie jakies sludzenie chyba mialem, dalej ten sam problem, ale nawet jakby to bylo lozysko to by sie na dziurach tluklo a ono nic nietlucze, wchodze w zakret 1/8 obrotu i kiera niewraca, pomozcie cos, boniewidzi mi sie zabardzo wymiana pompy czy przekladni :grrr:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 09, 2009 23:23

spróbuj jeszcze delikatnie popuścić śrube regulacji przekładni kierowniczej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 20 gości