Strona 1 z 1

Elementy wydechu

: śr mar 04, 2009 19:32
autor: Maclaim
Witam, skąd kupić rurę która jest pomiędzy katem a tłumikiem środkowym, prosta wzdłuż auta

silnik PF, 1.8 gti

znalazłem takie coś , ale to tłumik, więc 3 tłumiki bym miał :panna:

http://www.moto.allegro.pl/item54986468 ... i_1_8.html

proszę o pomoc

: śr mar 04, 2009 19:36
autor: Beton-Wojtek
od tłumikarzy zakupić albo czasami można na skupie odkupić. Aha jeszcze możesz w Konsorcjum Stali poszukać , taka firma może masz filie u siebie niedaleko.

: śr mar 04, 2009 19:40
autor: Maclaim
znalazłem takie coś :dol: raczej ciężko bo mieszkam w małej mieścinie

http://www.moto.allegro.pl/item55768771 ... assat.html

: śr mar 04, 2009 19:43
autor: Beton-Wojtek
a jak ci się sprawuje ten silniczek ? bo mało znalazłem o modelu PF

[ Dodano: 04 Mar 2009 18:45 ]
całkim ładna rurka, ale będziesz spawał czy złączki ?

: śr mar 04, 2009 19:51
autor: Maclaim
Silnik Ok, nie narzekam, osiągi ok, i do tego w miarę oszczędny śmigam tylko na PB. Rurę na złączki chce bo już stara na aucie jest

: śr mar 04, 2009 20:04
autor: Beton-Wojtek
a wiesz coś spr. błędów silnika ? coś mi szwankuje od 2 dni.

[ Dodano: 04 Mar 2009 19:07 ]
Konsorcjum Stali" SA Oddział
www.konsorcjumstali.com.pl

Mełgiewska 7/9
20-209 Lublin
81 749 12 23

Dobra firma tylko jeśli nie będziesz spawał to raczej nie przydatna.

: śr mar 04, 2009 20:17
autor: Maclaim
tzn, co tam się dzieje ?

ja już zamawiam rurę

http://www.moto.allegro.pl/item55768771 ... assat.html

: śr mar 04, 2009 20:41
autor: Beton-Wojtek
obroty zaczeły wariować: jak pomykałem do 80-100 to obroty mia całkim OK, ale jak trzeba było przyspieszyć tak do 140 to już nie wracały tylko zatrzymywała sie na 2k , no to pogrzebałem troche wyczyściłem przepostnice, zawór wolnych obrotów, przpłukałem brenerem obudowe filtra i przepływomierz . Pomogło, juz się nie zatrzymywał na 2k .Ale zmalały mu obroty aż gasł jak był zimny. To teraz podkręciłem śrubke przy przepustnicy i jak jest zimny to jest OK. Ale tylko się rozgrzeje to obroty idą w góre . Spr. miernikiem czujnik temp. cieczy przy 90 stopni ma odpowiednie odczyty 240 omów. A dzis podjechałem do znajmomego mechanika i poprosiłem aby zobaczył. To przy sprawdzaniu na ziemie wylała się olbrzymia plama oleju. Uciekało to w okolicy filtra oleju .

[ Dodano: 04 Mar 2009 19:48 ]
potrzebuje porównać wygląd ,zegarów, kierownicy , przełączników zespolonych, masz moze fotke swojego. Bo chyba ja mam wszystko inne , sam robiłm przełączniki do MFA i znalazłem za zegarami po prawej stronie odcięte od czegoś kable i nie działa mi poprawnie tylna wycieraczka i spryskiwacze, myśle ze to moze być wina kiery i przełączników.

: śr mar 04, 2009 21:50
autor: Maclaim
Beton-Wojtek, zagadaj na GG coś pomożemy :bigok: