Strona 1 z 1

Przesuniety rozrzad

: wt mar 03, 2009 22:50
autor: radox
Witam, mam problem, pokazalo mi na komputerze blad: czujnik polozenia walu. samochod od tego czasu nie odpala, probowalem go odpalic, krecil ale nic nie zapalal. Pojechalem na warsztat, na warsztacie stwierdzili, ze przesunal sie rozrzad. Mam pytanie: Co za tym idzie? co bedzie trzeba z wymienic, co dalej zrobic a czego nie robic, zeby nie pogorszyc sytuacji, jakie beda to koszty naprawy w optymistycznej sytuacji i w pesymistycznej. Golf 4 1.4 16V 2001 silnik AXP. Z gory dziekuje za odpowiedzi.

: wt mar 03, 2009 22:56
autor: TAZ
Nawet gdyby się przesunął to auto by odpaliło. Czujnik położenia wału masz do wymiany i nic więcej. Jedź do innego mechanika.

: wt mar 03, 2009 22:59
autor: roman58
Ale jaki błąd im wyskoczył,może pamiętasz jaki nr błędu.To wygląda jakby pasek przeskoczył.

: wt mar 03, 2009 23:02
autor: radox
roman58 pisze:.To wygląda jakby pasek przeskoczył.
O dokladnie cos mowili, ze pasek przeskoczyl. Ale podobno gdziesz patrzyli Ci mechanicy i cos tam jest poprzesuwane w silniku. Mozliwe??

: wt mar 03, 2009 23:06
autor: TAZ
radox pisze:
roman58 pisze:.To wygląda jakby pasek przeskoczył.
O dokladnie cos mowili, ze pasek przeskoczyl. Ale podobno gdziesz patrzyli Ci mechanicy i cos tam jest poprzesuwane w silniku. Mozliwe??
Raczej nie bo w tak słabym silniku ciężko jest rozrząd przestawić. Jedź do kogoś innego, według mnie to ktoś cię chce na kasę naciągnąć.

: wt mar 03, 2009 23:10
autor: radox
A jak to pasek przeskoczyl to co dalej z tym?

: wt mar 03, 2009 23:21
autor: roman58
Jedz jak mówi TAZ do kogo innego i zobaczysz i się odezwiesz.

: wt mar 03, 2009 23:25
autor: TAZ
radox pisze:A jak to pasek przeskoczyl to co dalej z tym?
A słyszysz stukanie zaworów o tłoki jak kręcisz rozrusznikiem ?? Żeby pasek skoczył to trzeba bardzo zrywać przy ruszaniu z miejsca. Nie sądzę, żeby ktoś z silnikiem 1,4 tak robił.

: wt mar 03, 2009 23:37
autor: roman58
A jak słyszysz silnik szybko kręci czy tak jak przed awarią.Bo jak jest przestawiony to nie ma ciśnienia i będzie lżej kręcił.A jak nie to jak pisał TAZ czujnik położenia wału.

: wt mar 03, 2009 23:52
autor: radox
roman58 pisze:Bo jak jest przestawiony to nie ma ciśnienia i będzie lżej kręcił
Kreci teraz tak jakby mial troche mniej sily.
A słyszysz stukanie zaworów o tłoki jak kręcisz rozrusznikiem ?
nie wiem jaki to mialby byc dzwiek, ale zadnego stukania raczej nie ma, jest tak jak napisalem wyzej jakby troche mial mniej sily rozrusznik przy kreceniu.
I jeszcze jedno, zadnego huku, ani trzasku nie bylo przy zgasnieciu silnika.