Witam mam nietypowy problem z 1,4 AEX.Problem polega na tym że podczas przyspieszania silinik przy 2500-3000 obrotów na chwile jakby zwalniał mulił ciezko to opisac jakby iskra wypadła.Objawy wystepują na ciepłym silniku od około 80 i wyżej stopnii i podczas wychodzienia z zakretów.Na zimnym jest ok.
Wymienione zostało :
Sonda Lambda
Kable wysokiego napięcia
Świece
Przepustnica czyszczona
Zapłon sprawdzany jest ok
Filtr powietrza
filtr paliwa
VAG ZERO BŁEDÓW
Prosze o jakąś pomoc sugestie ?
1.4 AEX Pomocy!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Marcinus29
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lip 26, 2008 11:07
- Lokalizacja: Rumia
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 00:06
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Kable zasilajace pompe, ale te w baku, od dekla do pompy, u mnie tez byl taki objaw na zakrecie nie dostawal paliwa, okazalo sie ze to kable, byly tak sztywne od benzyny ze przestawaly chwilami kontaktowac i strasznie sie nagrzewaly, przylutuj nowe. Groszowa historia, a moze to wlasnie to. A jesli nie to, to cewka wysokiego napiecia, lub czujnik halla w aparacie zaplonowym.
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 02:04 przez RzEsKi_STG, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
RzEsKi_STG
RzEsKi_STG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 361 gości