ABF duzo pali
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
ABF duzo pali
Tak jak w temacie... wiadome ze lekka noga nie jezdze, ale spalanie powyzej 20l to troche przegiecie moze sonda? dymu jako takiego z wydechu nie widac, auto rowno jedzie, nie przerywa, trzyma obroty itp...
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 23:48 przez GRZANA, łącznie zmieniany 1 raz.
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
a moglbys mi powiedziec jak to sprawdzic? gdzie wtyknac kabelki, miernik jakie powinny byc wartosci? bo zielony jak szczypiorek na wiosne jestem w tej kwestii :/
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
o czujniku bylo juz duzo pisane - jest to czujnik 4 pinowy, dwa piny sa od wsakznika a dwa od pomiaru temeratury dla komputera, mierzysz wlasnie te dwa
przy 20 stopniach rezystancja powinna byc ok 2000 - 3000 ohm, przy 90 powinna byc ok 200-300ohm
co do sondy to podpinasz jeden przewod miernika do czarnego przewodu od sondy a drugi do masy auta, zakres ustawiasz na 20V DC i patrzysz jakie jest napiecie na biegu jalowym
powinno oscylowac w granicach 0,2V do 0,8V
przy dodaniu gazu powinno byc 0,8 a podczas spadania z obrotow ok 0,2 a nawet 0V
Jestes moderatorem?
Moderator powinien dawac przyklad a nie pytac o rzeczy ktore sa na forum
przy 20 stopniach rezystancja powinna byc ok 2000 - 3000 ohm, przy 90 powinna byc ok 200-300ohm
co do sondy to podpinasz jeden przewod miernika do czarnego przewodu od sondy a drugi do masy auta, zakres ustawiasz na 20V DC i patrzysz jakie jest napiecie na biegu jalowym
powinno oscylowac w granicach 0,2V do 0,8V
przy dodaniu gazu powinno byc 0,8 a podczas spadania z obrotow ok 0,2 a nawet 0V
Jestes moderatorem?
Moderator powinien dawac przyklad a nie pytac o rzeczy ktore sa na forum
Niekoniecznie jest to czujnik podwójny, ja mam ABF i mam dwa osobne (ten od kompa jest dwupinowy na głowicy "pod aparatem zapłonowym", biała kostka).agrala pisze:jest to czujnik 4 pinowy, dwa piny sa od wsakznika a dwa od pomiaru temeratury dla komputera
Co do oporności to tak jak napisał agrala.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 277 gości