Przerywanie podczas jazdy,
: pn mar 02, 2009 18:21
Witam mam problem jadę autem ,i auto jedzie jak by trybem przerywanym:
Tzn:Jak by łapało raz iskrę raz nie,lub jak bo paliwo dostawało raz nie , ciągnie nie ciągnie, ciągnie nie ciągnie , proszę niem mylić tego z szarpaniem , szarpaniu temu towarzyszą spadki mocy i przyspieszenia, tak jak by traciło jedne gar chwilami i odzyskiwało.Dla pomocy napisze ze jak auto jest zimnie i zaczynam jazdę to przez 5 minut chodzi jak przecinak, po tym czasie zaczyna przerywanie i mulenie.
Moj motor to:
1.8 , Wtrysk - 1993 Rok. 55 Kw.
Wymieniłem:
Przewody zapłonowe (Firmy Beru)
Świecę zapłonowe trój elektrodowe (Firmy Beru)
Palec zapłonowy(Niemieckiej firmy)
Kopułka aparatu zapłonowego(Niemieckiej firmy)
Filtr powietrza
Przeczyściłem wtyczkę od sterowania wtryskiem bo była zaoliwiona.
Gdzie szukać przyczyny?
Kupiłem nowy filtr paliwa była masakra ze starego wypływała już nie benzyna tylko czarna ciecz , dziwie się ze w ogóle auto jeździło. Ale dalej to samo. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Tzn:Jak by łapało raz iskrę raz nie,lub jak bo paliwo dostawało raz nie , ciągnie nie ciągnie, ciągnie nie ciągnie , proszę niem mylić tego z szarpaniem , szarpaniu temu towarzyszą spadki mocy i przyspieszenia, tak jak by traciło jedne gar chwilami i odzyskiwało.Dla pomocy napisze ze jak auto jest zimnie i zaczynam jazdę to przez 5 minut chodzi jak przecinak, po tym czasie zaczyna przerywanie i mulenie.
Moj motor to:
1.8 , Wtrysk - 1993 Rok. 55 Kw.
Wymieniłem:
Przewody zapłonowe (Firmy Beru)
Świecę zapłonowe trój elektrodowe (Firmy Beru)
Palec zapłonowy(Niemieckiej firmy)
Kopułka aparatu zapłonowego(Niemieckiej firmy)
Filtr powietrza
Przeczyściłem wtyczkę od sterowania wtryskiem bo była zaoliwiona.
Gdzie szukać przyczyny?
Kupiłem nowy filtr paliwa była masakra ze starego wypływała już nie benzyna tylko czarna ciecz , dziwie się ze w ogóle auto jeździło. Ale dalej to samo. Ma ktoś jakiś pomysł ?