Przerywanie podczas jazdy,

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Przerywanie podczas jazdy,

Post autor: jawirax » pn mar 02, 2009 18:21

Witam mam problem jadę autem ,i auto jedzie jak by trybem przerywanym:
Tzn:Jak by łapało raz iskrę raz nie,lub jak bo paliwo dostawało raz nie , ciągnie nie ciągnie, ciągnie nie ciągnie , proszę niem mylić tego z szarpaniem , szarpaniu temu towarzyszą spadki mocy i przyspieszenia, tak jak by traciło jedne gar chwilami i odzyskiwało.Dla pomocy napisze ze jak auto jest zimnie i zaczynam jazdę to przez 5 minut chodzi jak przecinak, po tym czasie zaczyna przerywanie i mulenie.

Moj motor to:

1.8 , Wtrysk - 1993 Rok. 55 Kw.

Wymieniłem:

Przewody zapłonowe (Firmy Beru)
Świecę zapłonowe trój elektrodowe (Firmy Beru)
Palec zapłonowy(Niemieckiej firmy)
Kopułka aparatu zapłonowego(Niemieckiej firmy)
Filtr powietrza
Przeczyściłem wtyczkę od sterowania wtryskiem bo była zaoliwiona.

Gdzie szukać przyczyny?

Kupiłem nowy filtr paliwa była masakra ze starego wypływała już nie benzyna tylko czarna ciecz , dziwie się ze w ogóle auto jeździło. Ale dalej to samo. Ma ktoś jakiś pomysł ?



Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » pn mar 02, 2009 19:07

kolego a na biegu jalowym jest szystko ok???
jezeli jest to samo to pradopodobnie male cisnienie palia!!!
sprubuj mu zgniesc wezyk poroty i zobacz teakcje



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » pn mar 02, 2009 19:34

karol83 pisze:kolego a na biegu jalowym jest szystko ok???
jezeli jest to samo to pradopodobnie male cisnienie palia!!!
sprubuj mu zgniesc wezyk poroty i zobacz teakcje
]


Nic z tego nie zrozumiałem ?



pg2609
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 15:22
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: pg2609 » wt mar 03, 2009 00:54

wymień czujnik temperatury silnika, to powinno być to ale na 100% pewien nie jestem



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt mar 03, 2009 01:36

Zobacz jeszcze czujnik Halla
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=halla



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt mar 03, 2009 15:54

Chodzi o czujnik ? temp ten od chłodnicy wiatraka co jest wkręcony w chłodnice? czy czujnik jakis inny tmp. silnika ? jak tak to mozna prosic jakies foto w którym miejscu sie on znajduje a takze o foto lokoalizjai czujika hall i co to za czujnik ? za co on odpowaida?



Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » wt mar 03, 2009 16:14

kolego czujnik halla jest w aparacie zapłonowym pod kopulka i palcem do niego wchodzi wtyczka widac ja na zewnatrz aparatu zapl... . a czujnik temp jest w kruccu ktory wychodzi z glowicy jak staniesz przed silnikem to on rzuca sie w oczy ten krucciec jest plastikowy i tam dochodza przewody!!



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » wt mar 03, 2009 16:20

Nie jest to ani czujnik temperatury cieczy chłodzącej ani czujnik halla.
Pompa paliwa na wykończeniu i nie daje rady przy wyższych obrotach,lub szwankuje przekaźnik pompy paliwa.



Karoo1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Kontakt:

Post autor: Karoo1988 » wt mar 03, 2009 16:24

sprawdź to co Ci napisali i koniecznie sprawdź pompę paliwa i przewody bo może być dawka mała lub za duża i jeszcze zobacz co ze sondą lambda to ona przecierz reguluje mieszanke


Nic na siłę podaj młotek... :P

[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763

[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097

karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » wt mar 03, 2009 16:58

Podepnijcie vag w 100% pokaże uszkodzenie halla.Polecam przestudiowanie działania i funkcji



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt mar 03, 2009 19:54

Czyli chyba najlpeiej podepne pod VAG i mi pokaze gdzie jest problem , bom ja i tak nie wiem jak soparwdzic czy hall czy lambda dziala poprawnie, weic sprubuje sie udac na odczyt kompa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 490 gości