nadwrażliwy układ kierowniczy? ściąga trochę

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

nadwrażliwy układ kierowniczy? ściąga trochę

Post autor: adas01 » sob wrz 10, 2005 17:23

witam.
dziej mi się takie cuś:
na większości dróg ściąga mnie delikatnie w prawo, czasem też delikatnie w lewo (im bardziej droga pochylona w którąś stronę, tym bardziej czuć tendencję samochodu do kierowania się samodzielnie na pobocze). całe zawieszenie przednie rozebrane, obejrzane i złożone pod koniec sierpnia, amory nie są zużyte, inne elementy też są OK, tylne amory i tuleje na wahaczach też wymieniane niedawno, kółka przednie wyważane były w marcu (zrobiłem od tego czasu 16tkm), opony z przodu (nowe założone też w marcu) to dębice furio, o których czytałem różne dziwne rzeczy. ma ktoś pomysł co jest przyczyną? czy tak ma być? jak dla mnie samochodzik mógłby być choć trochę bardziej "odporny" na takie przechyły...



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob wrz 10, 2005 17:30

a moze wystarczy ustawic zbieznosc



Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » sob wrz 10, 2005 18:17

z tą zbieżnością to może i tak, ale ponoć przy nieustawionej zbieżności okrutnie tnie oponki, a moje przednie wyglądają dobrze - nie ma absolutnie żadnych śladów nieprawidłowego zużycia po wspomnianych 16 tys. km, żadnych ścięć na brzegach itp.


był mk3, jest prawie mk4

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob wrz 10, 2005 18:59

a zaloz przednie opony do tylu i tylne do przodu



Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » sob wrz 10, 2005 19:15

a to dobra koncepcja - zajme się nią w przyszły weekend i zobaczymy czy to polskie wynalazki f-my dębica dają czadu.

zapomniałem napisać, ale być może to jakoś ważna informacja: przy większych prędkościach nie rzuca mnie itp.,czyli nie dzieją się rzeczy typowe dla niewyważonych kółek


był mk3, jest prawie mk4

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob wrz 10, 2005 19:20

najpierw przeloz te oponki, jak to nie zda egzaminu to pomyslimy inaczej :food:



zico1981

Post autor: zico1981 » sob wrz 10, 2005 19:27

Im szersze masz opony tym bardziej bedzie cie sciagac na muldach .



Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » pn lis 07, 2005 22:49

witam
w końcu zrobiłem zbieżność, od razu do wymiany poszedł lewy sworzeń - wrażenia z pierwszych jazd to dużo lepsze prowadzenie niż dotychczas. wielkie dzięki


był mk3, jest prawie mk4

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 174 gości