witam wiem ze ten problem byl juz poruszany jednak nie moge sie zorientowac jak wymienic membrana w podcisnieniowym przyspieszaczu zaplonu? duze spalanie i spadek mocy (jak juz poczytalem) moze wskazywac ze membranka jest peknieta. Dzieki
[ Dodano: Sob Wrz 10, 2005 13:15 ]
zapomnialem napisac ze jest to mkII 1,3 na wtrysku "91
wymiana membrany w aparacie zaplonowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam,
Duze spalanie i spadek mocy niekoniecznie musi swiadczyc o uszkodzeniu membrany.
Moze byc jeszcze kilka innych przyczyn np. sonda.
Co do aparatu zaplonowego to jest prosta i skuteczna metoda na sprawdzenie czy dziala OK.
Bierzesz jakis wezyk, zakladasz go zamiast oryginalnego na kruciec przyspieszacza i zasysasz powietrze ustami. Jesli jest opor w pewnym momencie to membrana OK. A jesli nie to wtedy dopiero kombinowac z wymiana.
Pozdrawiam
Duze spalanie i spadek mocy niekoniecznie musi swiadczyc o uszkodzeniu membrany.
Moze byc jeszcze kilka innych przyczyn np. sonda.
Co do aparatu zaplonowego to jest prosta i skuteczna metoda na sprawdzenie czy dziala OK.
Bierzesz jakis wezyk, zakladasz go zamiast oryginalnego na kruciec przyspieszacza i zasysasz powietrze ustami. Jesli jest opor w pewnym momencie to membrana OK. A jesli nie to wtedy dopiero kombinowac z wymiana.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 259 gości