Nie trzyma obrotów jak zomny silnik...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Nie trzyma obrotów jak zomny silnik...

Post autor: Lucki » sob lut 28, 2009 18:20

Witam. Mam problem z obrotami na zimnym silniku. Do czwartku było wszystko ok. W piątek z rana zapaliłem silnik i nie trzyma obrotów ( ani na LPG ani na PB), zapala od pierwszego przekręcenia. Co może być nie tak ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » sob lut 28, 2009 18:29

Moze byc czujnik cieczy chlodzacej ten niebieski


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » sob lut 28, 2009 18:48

znasz może nr katalogowy ?

[ Dodano: 28 Lut 2009 17:49 ]
Jak go sprawdzić ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » sob lut 28, 2009 19:39

numeru katalogowego niestety nie znam sam takiego czujnika szukałem we wszystkich sklepach a spr. go jest bardzo prosto jezeli masz multimetr oczywiscie napiecie zasilania powinno wynosic 5V na złaczce pozniej podłaczasz do czujnika i uruchamiasz samochod normalnie. Musisz sie wpiac w przewody ja to zrobiłem za pomoca spinacza biurowego, po prostu wsadziłem w otwor z przewodem. Trzeba zmiezyc opornosc przy 20st.C powinno wynosic 2,000-3,000 omów wraz ze wzrostem temp. opornosc maleje az przy 90st.C bedzie 200-300 omów


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » ndz mar 01, 2009 22:44

dzisiaj zauważyłem jeszcze jedną dolegliwość a mianowicie mam problem z kontrolka od oleju. Jak obroty spadają do ok 1000 ( po włączeniu kierunków+nawiew+tylna szyba+stop) zaczyna świecić się kontrolka od oleju.

Jakie powinny być prawidłowe obroty silnika ? 1500?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » ndz mar 01, 2009 23:49

Napewno to kontrolka oleju moze ładowania a obroty powinny byc 750-1000


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » pn mar 02, 2009 00:59

na 100 oleju :d


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

muzykant

Post autor: muzykant » pn mar 02, 2009 01:22

Lucki, jest dziesiątki tematów na forum odnośnie takich problemów jak masz w silniku RP, jak sprawdzać czujniki, co oprócz z nich może wpływać na takie działanie silnika itp. Naprawdę, wystarczy poszukać.



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » pn mar 02, 2009 09:39

myślisz ze nie bawiłem eis w górnika? na ten temat nic nie znalazłem


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pn mar 02, 2009 10:29

Lucki pisze:Witam. Mam problem z obrotami na zimnym silniku. Do czwartku było wszystko ok. W piątek z rana zapaliłem silnik i nie trzyma obrotów ( ani na LPG ani na PB), zapala od pierwszego przekręcenia. Co może być nie tak ?
Jak pali od strzała i po tym nie trzyma obrotów a dodatkowo w fazie rozgrzewania i rozgrzany także nie trzyma obrotów szczególnie na LPG (bo tam czujnik temp nie bierze udziału w ustalaniu dawek paliwa) to bym raczej podejrzewał nastawnik przepustnicy, zwany silnikiem krokowy. Mogą być także inne przyczyny ale zaczął bym od obserwacji wzrokowej jego pracy. Poszukaj o tym przy użyciu wyszukiwarki, bo jest na bank. Sam trochę o tym pisałem.


JaroW


Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » pn mar 02, 2009 18:34

bardzo dziękuje :grin:
Trzeba zmiezyc opornosc przy 20st.C powinno wynosic 2,000-3,000 omów wraz ze wzrostem temp. opornosc maleje az przy 90st.C bedzie 200-300 omów
Kolego u mnie jest tak: 84C - 240ohm, 90C - 188ohm a jak kolo 20 to 500ohm

Zrobiłem dzisiaj diagnostykę diodową i wyskoczyło mi 1232 - silniczek regulacji biegu jałowego. Czy po wyjeciu i wsadzeniu trzeba jeszcze jakieś inne czynności regulacyjne robić ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pn mar 02, 2009 19:12

Lucki pisze:Zrobiłem dzisiaj diagnostykę diodową i wyskoczyło mi 1232 - silniczek regulacji biegu jałowego.
A więc jednak.
Lucki pisze:Czy po wyjeciu i wsadzeniu trzeba jeszcze jakieś inne czynności regulacyjne robić ?
Kasowanie błędu przez odpięcie wtyczki od sterownika lub odpięcie klemy minusowej (jest jeszcze inny sposób ale rzadko omawiany) jak podaje instrukcja na 30 sekund, choć na forum znajdziesz co do czasu różne opinie. Tak czy inaczej dłuższy czas nie zaszkodzi. Po rozgrzaniu silnika sterownik sam złapie ponownie ustawienia.


JaroW

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » pn mar 02, 2009 21:29

Wiem. Już kasowałem błędy, ale nic nie pomogły.

Przed chwilka postanowiłem wyregulować tps i na pinie 1,2 przy zamkniętej przepustnicy na max brak napięcia, jak otworze to także nie ma :( a powinno byc kolo 4,8 V


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości