Nie trzyma obrotów jak zomny silnik...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie trzyma obrotów jak zomny silnik...
Witam. Mam problem z obrotami na zimnym silniku. Do czwartku było wszystko ok. W piątek z rana zapaliłem silnik i nie trzyma obrotów ( ani na LPG ani na PB), zapala od pierwszego przekręcenia. Co może być nie tak ?
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- Dyziu14021991
- Ma gadane
- Posty: 206
- Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
- Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
- Kontakt:
znasz może nr katalogowy ?
[ Dodano: 28 Lut 2009 17:49 ]
Jak go sprawdzić ?
[ Dodano: 28 Lut 2009 17:49 ]
Jak go sprawdzić ?
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- Dyziu14021991
- Ma gadane
- Posty: 206
- Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
- Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
- Kontakt:
numeru katalogowego niestety nie znam sam takiego czujnika szukałem we wszystkich sklepach a spr. go jest bardzo prosto jezeli masz multimetr oczywiscie napiecie zasilania powinno wynosic 5V na złaczce pozniej podłaczasz do czujnika i uruchamiasz samochod normalnie. Musisz sie wpiac w przewody ja to zrobiłem za pomoca spinacza biurowego, po prostu wsadziłem w otwor z przewodem. Trzeba zmiezyc opornosc przy 20st.C powinno wynosic 2,000-3,000 omów wraz ze wzrostem temp. opornosc maleje az przy 90st.C bedzie 200-300 omów
RAJEK
[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]
[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]
dzisiaj zauważyłem jeszcze jedną dolegliwość a mianowicie mam problem z kontrolka od oleju. Jak obroty spadają do ok 1000 ( po włączeniu kierunków+nawiew+tylna szyba+stop) zaczyna świecić się kontrolka od oleju.
Jakie powinny być prawidłowe obroty silnika ? 1500?
Jakie powinny być prawidłowe obroty silnika ? 1500?
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- Dyziu14021991
- Ma gadane
- Posty: 206
- Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
- Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
- Kontakt:
na 100 oleju :d
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
myślisz ze nie bawiłem eis w górnika? na ten temat nic nie znalazłem
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Jak pali od strzała i po tym nie trzyma obrotów a dodatkowo w fazie rozgrzewania i rozgrzany także nie trzyma obrotów szczególnie na LPG (bo tam czujnik temp nie bierze udziału w ustalaniu dawek paliwa) to bym raczej podejrzewał nastawnik przepustnicy, zwany silnikiem krokowy. Mogą być także inne przyczyny ale zaczął bym od obserwacji wzrokowej jego pracy. Poszukaj o tym przy użyciu wyszukiwarki, bo jest na bank. Sam trochę o tym pisałem.Lucki pisze:Witam. Mam problem z obrotami na zimnym silniku. Do czwartku było wszystko ok. W piątek z rana zapaliłem silnik i nie trzyma obrotów ( ani na LPG ani na PB), zapala od pierwszego przekręcenia. Co może być nie tak ?
JaroW
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=208317
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216348
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206859
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=208725
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219160
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162286
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75694
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216348
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206859
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=208725
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219160
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162286
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75694
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 11:15 przez muzykant, łącznie zmieniany 1 raz.
bardzo dziękuje
Zrobiłem dzisiaj diagnostykę diodową i wyskoczyło mi 1232 - silniczek regulacji biegu jałowego. Czy po wyjeciu i wsadzeniu trzeba jeszcze jakieś inne czynności regulacyjne robić ?
Kolego u mnie jest tak: 84C - 240ohm, 90C - 188ohm a jak kolo 20 to 500ohmTrzeba zmiezyc opornosc przy 20st.C powinno wynosic 2,000-3,000 omów wraz ze wzrostem temp. opornosc maleje az przy 90st.C bedzie 200-300 omów
Zrobiłem dzisiaj diagnostykę diodową i wyskoczyło mi 1232 - silniczek regulacji biegu jałowego. Czy po wyjeciu i wsadzeniu trzeba jeszcze jakieś inne czynności regulacyjne robić ?
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Kasowanie błędu przez odpięcie wtyczki od sterownika lub odpięcie klemy minusowej (jest jeszcze inny sposób ale rzadko omawiany) jak podaje instrukcja na 30 sekund, choć na forum znajdziesz co do czasu różne opinie. Tak czy inaczej dłuższy czas nie zaszkodzi. Po rozgrzaniu silnika sterownik sam złapie ponownie ustawienia.Lucki pisze:Zrobiłem dzisiaj diagnostykę diodową i wyskoczyło mi 1232 - silniczek regulacji biegu jałowego.
A więc jednak.Lucki pisze:Czy po wyjeciu i wsadzeniu trzeba jeszcze jakieś inne czynności regulacyjne robić ?
JaroW
Wiem. Już kasowałem błędy, ale nic nie pomogły.
Przed chwilka postanowiłem wyregulować tps i na pinie 1,2 przy zamkniętej przepustnicy na max brak napięcia, jak otworze to także nie ma a powinno byc kolo 4,8 V
Przed chwilka postanowiłem wyregulować tps i na pinie 1,2 przy zamkniętej przepustnicy na max brak napięcia, jak otworze to także nie ma a powinno byc kolo 4,8 V
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości