Cewka wysokiego napiecia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Cewka wysokiego napiecia
witam mam problem z odpaleniem auta po kilku dniach stania kiedys zapalal za 3 razme wczorajszej nocy musialem go krecic z 10 i myslalem ze juz nie odpali , jak juz odpalil i pochdozil troche rozgrzal sie to zaczol normalnei pracowac i nie przerywal juz , po nocy tez zpala normalnei problem powstaje po kilku dniach , teraz tak wyjolem dzis cewke i wedlug instruki z ksiazki sam naprawiam auto sprawdzilem chyba to sie zwie rezystencje i miernikiem elektrycznym wartosci uzyskane przezemnei sa sporo nizsze niz najnizsze deklarowane w ksiazce , czy to moze byc powodem tego ze auto neiche zapalac po kilu dniach stania ? , dlaczego z dnai na dzien zapala normalnei , albo jak sie rozgrzeje to tez juz jest normalnie ? czy dostaje sie do neij wilgoc ?
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 18:09 przez falla_x, łącznie zmieniany 1 raz.
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
słuchaj u mnie wczoraj też problem się zrobił bo auto odpaliło dopiero za drugim razem i chodziło na 3 garach,nie chciał wogóle jechać,postawiłem go w ciemności i przyglądałem się pod maską czy nie widac iskierek.no i okazało się że do wymiany jest kopułka do której wpina się kable od świec bo przy jednym wejściu kabla widac było wielką iskre,naciągn ałem troch e bardziej kabel wn i noormalnie zaczął śmigać ale juz wiem co mam zmienić.może u Ciebie też wina lezy kable,kopułka albo palec.sprawdź w n ocy czy nie widac iskierek.pozdro
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
a czy jest roznica miedzy ta cewka http://allegro.pl/item544930363_cewka_z ... 3_iii.html a ta http://allegro.pl/item559822630_cewka_z ... skoda.html ??? ja mam ta druga ale koega z forum ma ta pierwsza i tez z silnika 1,8 czy moge zstosowac ta piersza cewke ? ona chyba jes tyko mocowana na jakies dlugie sruby ? czy jeszcze cos innego jest oprucz wiekszej ilosci aluminium w okolo ?
- j_a_r_o_o_o
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
falla_x przez ostatnie 3 tygodnie walczylem z taka sama usterka, wymienilem zawor cisnienia paliwa, swiece i jeszcze pare innych dupereli. Za kazda naprawa (bylo ich 3) po kilku dniach problem powracal. Ostatnio mialem problem z odpaleniem samochodu, w koncu mi sie udalo, a jak otworzylem maske (byla 23.00) to zobaczylem przebicie na kopulce. Nastepnego dnia auto nie odpalilo znowu, wyciagnalem kopulke wraz z kablami, wysuszylem i samochod zaczal palic normalnie. Problem znowu powracal przy wiekszej wilgotnosci powietrza, jak samochod postal minimum 2 dni, pod koniec to wystaczylo juz nawet caly pelny dzien. Wymienilem kopulka wraz z palcem i samochod chodzi az milo. Nie wymieniaj cewki na poczatku, kopulka z placem to sa groszowe sprawy. Powinno pomoc. Daj koniecznie znac jak zdecydujesz sie na moja porade, czy pomoglo. Pozdrawiam ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
![Obrazek](http://img525.imageshack.us/img525/6007/beztytuulw.jpg)
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
![Obrazek](http://img525.imageshack.us/img525/6007/beztytuulw.jpg)
j_a_r_o_o_o, powiem ci ze ja juz troche z tym walcze wymienione mam palec kopolke kable i siwiece , zostaje mi ta cewka , sam nei wiem tylko czy brac uzywke za 50zl czy orginal beru za 180zl , u mnie zadnego przebicia z zewnatrz nie widac ani na kopolce ani na cewce , ale np. jak wyspiskalem cewke i kable preparatem izolujacym przed wilgocia pomoglo na jakies 2 tygodnie byl spokoj a pozniej poejchalem na myjke i widocznie znowu zalapalo wody i lipa
moze miktos powiedziec czy te 2 cewki pokazane wyzej to sa takei same mozna i ta i ta zastosowac ?
moze miktos powiedziec czy te 2 cewki pokazane wyzej to sa takei same mozna i ta i ta zastosowac ?
- j_a_r_o_o_o
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
no to wymien ta cewke, nie kupuj uzywki, nie wiadomo skad ten badziew moze pochodzic, warto te pare zlotych dodac. Ale jesli to Ci nie pomoze, sprabuj z ta kapulka i palce jeszcze raz, moze kupiles jakis feler. Sprobuj odpalic fure teraz jak jest odwilz, jak juz bedzie ciemno, daj mu pochodzic i wtedy sprawdz czy jest przebicie, ew spryskaj kable zraszaczem wody, takim wiesz do kwiatow ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
![Obrazek](http://img525.imageshack.us/img525/6007/beztytuulw.jpg)
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
![Obrazek](http://img525.imageshack.us/img525/6007/beztytuulw.jpg)
no tak tylko ze nowy orginal kosztuje 190zl z wysylka , zauwarzylem ze te cewki z wiesza iloscia alumnium to sa jakies starsze modele z rocznikow chyba do 92r? taa strsza cekwe to chyba nei ma sensu inwestowac bo na zaraz padnei ze starosci ? jak sadzicie
koles ze szrotu proponuje mi cewke uzywana za 100zl z pisemna gwarancja rozuchowa 14dni myslicie ze jest sens zaryzykowac ?
koles ze szrotu proponuje mi cewke uzywana za 100zl z pisemna gwarancja rozuchowa 14dni myslicie ze jest sens zaryzykowac ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości