Nagrzewnica trudności z wymianą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Nagrzewnica trudności z wymianą

Post autor: scaner21 » czw lut 26, 2009 14:59

Witam

Odrazu zaznacze że zdjęcia słabej jakości bo wykonane telefonem.
Chciałem wzorować się na opisie z tej strony o szybkiej wymianie nagrzewnicy w MK II ]KLIK

Może zacznę od tego że nie umiem zdjąć tych węży od strony maski tzn.odkręciłem obejmy który są na śrubokręt ale został na tych nakładkach od nagrzewnicy (wlot i wylot wody)takie spore kawałki gumy które są na takich zielonych obejmach (z plastyku) i za cholere nie moge tego badziewia zdjąć.Zaznaczyłem na poniższym zdjęciu:

Obrazek

Kolejna rzecz to już po zdjęciu konsoli środkowej czyli tak jak w tym opisie

Obrazek

Widze obudowe nagrzewnicy która na pierwszy rzut oka jest przymocowany na dwa wkręty które zaznaczyłem na zdjęciu poniżej:

Obrazek

Prosiłbym o jakies wskazówki co mam jeszcze odkręcić i gdzie to się mniej więcej znajduje, bo ja z tego opisu tej drugiej części nie rozumiem tzn.obudowa dmuchawy?gdzie to jest?Jak by ktoś jakiś materiał zapodał w postaci zdjęć byłbym wdzięczny.

Z góry dzięki za wskazówki i pomoc
Pozdro


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » czw lut 26, 2009 15:20

weze zdejmiesz lapiac kominerkami za tzw uszy tej samozaciskowaj opaski, najpierw zdejmij opaske a pozniej sproboj przekrecajac przewod go zdejmowac, moze byc problem ze zdjeciem z powodu kamienia ktory osiada na kroccach, wiec trzeba troche wysilku


the mechanic

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw lut 26, 2009 15:25




Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » czw lut 26, 2009 15:27

a jakie jeszcze śruby trzeba wyjąc aby wyciągniąć ta obudowe z nagrzewnicą i co trzeba zdjąć?Patrze sobie na ten artykuł ale mi nic do głowy nie przygodzi

http://www.vwgolf.pl/?page_id=71


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Robert KR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt paź 05, 2007 16:41

Post autor: Robert KR » czw lut 26, 2009 15:41

Po ściągnięciu węży-wykręć trzy śruby,które masz na ścianie grodziowej.Oraz nakrętke po stronie pasażera-w samym rogu pod dechą.
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 15:45 przez Robert KR, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf in progress...7.07.09 Progress WSTRZYMANY...25.11.09 Start Progress....1.04.2010 Progress WSTRZYMANY.....26.03.2012 Golf SOLD.

...: SZUKAM PRACY-ZAOPATRZENIE kat.B,KOMIS SAMOCHODOWY,SKLEP MOTORYZACYJNY :...

Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » czw lut 26, 2009 15:42

dobra ide troche kombinacji porobić zobaczymy czy coś z tego wyjdzie...


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Kriscc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw gru 25, 2008 10:08
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Kriscc » czw lut 26, 2009 16:56

w linku który podał piori jest chyba wszystko co potrzeba do wymiany nagrzewnicy. Ty chyba chciałeś się dostać do niej z góry (wnioskuje ze zdjęć) a to trzeba z dołu, chyba ze jest na to sposób o którym ja nie wiem.



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » czw lut 26, 2009 20:22

Kriscc pisze:w linku który podał piori jest chyba wszystko co potrzeba do wymiany nagrzewnicy. Ty chyba chciałeś się dostać do niej z góry (wnioskuje ze zdjęć) a to trzeba z dołu, chyba ze jest na to sposób o którym ja nie wiem.

bo na początku tak myślałem ale teraz wiem ze to od dołu...
Myślałem tak bo w tym opisie co ja podałem, chyba w pierwszym poście nic nie pisze z której strony to wyjąć


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Kriscc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw gru 25, 2008 10:08
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Kriscc » pt lut 27, 2009 09:54

I jak udało się?



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt lut 27, 2009 14:53

Próbowałem coś działać dzisiaj ale nie bardzo miałem czas bo przez dwie godziny robiłem skrzynie w uno.JEŻELI chodzi o golfa to nie mam się jak dostać do tych zielonych obejm bo jest tam dużo węży i kabli a wszystko to jest bardzo sztywne i nie mogę tego odgiąć,i tak sobie myślę czy by tego nie przeciąć lutownicą a kupić nowe te opaski.okręciłem te śrubki z podszybia,plastykową nakrętke,i te śrubki plastykowe 10,i zdjąłem 3 metalowe zapinki.Narazie tylko tyle bo czasu nie miałem.o 15 chore się do pracy


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pt lut 27, 2009 15:11

scaner21, masz na myśli te zielone obejmy z pierwszej fotki w pierwszym Twoim poście? one nie są plastikowe, tylko metalowe i zdejmują się bardzo łatwo, nawet zwykłymi kombinerkami, wystarczy ścisnąć ze sobą te uszy, a nie rozginać.

[ Dodano: Pią Lut 27, 2009 2:18 pm ]
Ja osobiście zawsze używam tego typu szczypiec "Morse'a" http://allegro.pl/item561570826_szczypc ... akosc.html , bo kombinerki to nie zawsze dadzą radę "objąć" te uszy.
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 15:19 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt lut 27, 2009 15:34

piori pisze:scaner21, masz na myśli te zielone obejmy.
tak, chodzi mi właśnie o te obejmy.Czy na tym moim pierwszym zdjęciu widać te ucho?Próbowałem się dzisiajm tam wmontować z kombinerkami ale były za krótkie bo mi kable zasięg zmniejszały :crazy:

za pół godziny ide znowy to atakować
Muszę to nagrzewnice wymienic bo od miesiąca nie mam ogrzewania i zauważyłem że zaczyna się pleśń osadzać, pewnie przez to że w samochodzie cały czas wilgotno...


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pt lut 27, 2009 15:36

scaner21, popatrz na obejmy węży przy chłodnicy, działają na takiej samej zasadzie (chyba że masz nieoryginalne).

[ Dodano: Pią Lut 27, 2009 2:37 pm ]
Zresztą chyba wszystkie węże w układzie chłodzenia są zaciskane takimi obejmami.



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt lut 27, 2009 15:40

wieczorkiem powiem co i jak, do czego doszedłem a czego jeszcze nie wiem

pozdro

[ Dodano: 28 Lut 2009 14:31 ]
wk....a mnie już to, nie moge zdjąć tych opasek.Patrzyłem do golfa mk II tylko że o poj. 1,3 tam żadnych fanaberii nie ma, ręką sięgam bez problemu a u mnie jest wszystko zaje.... jakimiś kablami i rurkami.Można taką obejme kupić?Przetne to multiszlifierką w cholere...

[ Dodano: 28 Lut 2009 14:32 ]
a tak poza tym to u mnie na wszystkich wezach są te obejmy
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 15:40 przez scaner21, łącznie zmieniany 1 raz.


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 422 gości