Strona 1 z 1

Stuki z tyłu, wszystko powymieniane a stuka dalej

: śr lut 25, 2009 14:56
autor: PhytonST
Witam, już niewiem co myśleć, stuka mi coś z tyłu w moim golfie, zaczęły sie one jakiś miesiąc po wymianie amortyzatorów tylnich jakiś rok temu, amorki bilstein b4 + osłony + odboje, no ale jakoś w lato mniej to odczuwałem ale znów w zime jakby bardziej sie te stuki nasiliły, więc w ciągu ostatniego miesiąca wymieniłem tuleje tylnej belki, a dzisiaj dolne poduszki górnego mocowania amortyzatora, niemam żadnych sportowych sprężyn, nic więcej z tyłu stukac nie może a jednak stuka, z tyłu mam tarcze i jest jakiś mały luz na zacisku ale stuka nawet jak jest zaciągnięty ręczny, wiec to odpada, doradźcie co to może być bo trace siły :/ aha stuk jest taki głuchy nie metaliczny, noi wydech też sie nie obija bo sprawdzałem, jedyne co mi pozostaje to moze te amortyzatory sa jakieś wadliwe albo stukają odboje :/

: śr lut 25, 2009 15:25
autor: adamgti
mialem taka sama sytuacje w sharanie, zostaly wymienione nowe amortyzatory bilsteina i caly czas stukalo, bilstein daje gwarancje 2-leynia na uszkodzenia mechaniczne wiec ja proponuje dogadac sie w tyk sklepie gdzie kupowales ze zmienisz na drugie i zobaczysz czy bedzie ok a jezeli stuki ustana to musza Ci wymienic na nowe, oczywiscie musi byc pieczatka jakiegos zakladu mechanicznego bo inaczej gwarancja jest nie wazna, powodzenia

: śr lut 25, 2009 15:28
autor: PhytonST
Czyli to jednak mogą być te amorki ?? tak mi sie właśnie wydawało, a co do gwarancji to niemam już ani paragonów, ani nic, ale płakał nie bede, poświęce sie i kupie nowe byle nie stukało

: śr lut 25, 2009 15:32
autor: adamgti
ja stawiam na amorki, bo jezeli mowisz ze dookola nich wszystko jest wymienione to innej opcji nie widze

: śr lut 25, 2009 16:11
autor: miś fazi
a zobacz sobie korektor siły hamowania , czy z nim nie ma problemów , o ile go masz u siebie :bajer:

: śr lut 25, 2009 18:57
autor: PhytonST
niemam korektora, miło mnie to zaskoczyło przy wymianie tulei na belce bo ponoć są z tym kłopoty :)

: śr lut 25, 2009 19:14
autor: adamgti
jakie klopoty?

: śr lut 25, 2009 19:44
autor: PhytonST
Z odkręceniem śrub :)

: śr lut 25, 2009 19:53
autor: adamgti
prysniesz troche wd40 i pusci, nie zakladaj od razu ze bedziesz mial problemy

: śr lut 25, 2009 20:22
autor: miś fazi
możesz sie kiedyś niemiło rozczarować :bajer:

: śr lut 25, 2009 20:29
autor: adamgti
miś fazi pisze:możesz sie kiedyś niemiło rozczarować
I co w zwiazku z tym ma siąćś i plakac ze śrubka sie nie odkręcila? koledzy takie rady to wiecie co... a jezeli ktoś sobie nie radzi to placi mechanikowi za to zeby poradzil... na wszystko jest sposob

: śr lut 25, 2009 20:41
autor: miś fazi
jak masz utleniony materiał w korektorze hamowania , jest aluminiowy , a śruba metalowa i to dosyć słaba na firkant , to możesz sobie psikać ile chcesz i gdzie chcesz , i tak nie odkręcisz , ja wiem że na wszystko jest sposób , ale nie pisz że to błahostka , tak jak wszystko widać dla Ciebie , ale powiadam Ci żebyś sie kiedyś nie rozczarował

: śr lut 25, 2009 20:50
autor: adamgti
nie naprawiam aut od dzis, ale nie zasmiecajmy tematu, bo tym nie pomozemy koledze :bajer: napisalem ze mozna uzyc odrdzewiacza ale jak mowie jezeli nie pomaga to na wszystko jest sposob, ale nie zaczniesz od razu grzac palnikiem skoro mozna odkrecic bez problemu... na takie rzeczy mozna dlogo dyskutowac, ale nie widze sensu, pozdro

: śr lut 25, 2009 20:59
autor: miś fazi
:pub: :pub: