Stuki z tyłu, wszystko powymieniane a stuka dalej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

Stuki z tyłu, wszystko powymieniane a stuka dalej

Post autor: PhytonST » śr lut 25, 2009 14:56

Witam, już niewiem co myśleć, stuka mi coś z tyłu w moim golfie, zaczęły sie one jakiś miesiąc po wymianie amortyzatorów tylnich jakiś rok temu, amorki bilstein b4 + osłony + odboje, no ale jakoś w lato mniej to odczuwałem ale znów w zime jakby bardziej sie te stuki nasiliły, więc w ciągu ostatniego miesiąca wymieniłem tuleje tylnej belki, a dzisiaj dolne poduszki górnego mocowania amortyzatora, niemam żadnych sportowych sprężyn, nic więcej z tyłu stukac nie może a jednak stuka, z tyłu mam tarcze i jest jakiś mały luz na zacisku ale stuka nawet jak jest zaciągnięty ręczny, wiec to odpada, doradźcie co to może być bo trace siły :/ aha stuk jest taki głuchy nie metaliczny, noi wydech też sie nie obija bo sprawdzałem, jedyne co mi pozostaje to moze te amortyzatory sa jakieś wadliwe albo stukają odboje :/


moje mk3 :) Już sprzedane :(
in.pro r32 look i nowy opis na 1 stronie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82081

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr lut 25, 2009 15:25

mialem taka sama sytuacje w sharanie, zostaly wymienione nowe amortyzatory bilsteina i caly czas stukalo, bilstein daje gwarancje 2-leynia na uszkodzenia mechaniczne wiec ja proponuje dogadac sie w tyk sklepie gdzie kupowales ze zmienisz na drugie i zobaczysz czy bedzie ok a jezeli stuki ustana to musza Ci wymienic na nowe, oczywiscie musi byc pieczatka jakiegos zakladu mechanicznego bo inaczej gwarancja jest nie wazna, powodzenia


the mechanic

Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

Post autor: PhytonST » śr lut 25, 2009 15:28

Czyli to jednak mogą być te amorki ?? tak mi sie właśnie wydawało, a co do gwarancji to niemam już ani paragonów, ani nic, ale płakał nie bede, poświęce sie i kupie nowe byle nie stukało


moje mk3 :) Już sprzedane :(
in.pro r32 look i nowy opis na 1 stronie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82081

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr lut 25, 2009 15:32

ja stawiam na amorki, bo jezeli mowisz ze dookola nich wszystko jest wymienione to innej opcji nie widze


the mechanic

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 25, 2009 16:11

a zobacz sobie korektor siły hamowania , czy z nim nie ma problemów , o ile go masz u siebie :bajer:



Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

Post autor: PhytonST » śr lut 25, 2009 18:57

niemam korektora, miło mnie to zaskoczyło przy wymianie tulei na belce bo ponoć są z tym kłopoty :)


moje mk3 :) Już sprzedane :(
in.pro r32 look i nowy opis na 1 stronie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82081

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr lut 25, 2009 19:14

jakie klopoty?


the mechanic

Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

Post autor: PhytonST » śr lut 25, 2009 19:44

Z odkręceniem śrub :)


moje mk3 :) Już sprzedane :(
in.pro r32 look i nowy opis na 1 stronie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82081

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr lut 25, 2009 19:53

prysniesz troche wd40 i pusci, nie zakladaj od razu ze bedziesz mial problemy


the mechanic

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 25, 2009 20:22

możesz sie kiedyś niemiło rozczarować :bajer:



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr lut 25, 2009 20:29

miś fazi pisze:możesz sie kiedyś niemiło rozczarować
I co w zwiazku z tym ma siąćś i plakac ze śrubka sie nie odkręcila? koledzy takie rady to wiecie co... a jezeli ktoś sobie nie radzi to placi mechanikowi za to zeby poradzil... na wszystko jest sposob


the mechanic

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 25, 2009 20:41

jak masz utleniony materiał w korektorze hamowania , jest aluminiowy , a śruba metalowa i to dosyć słaba na firkant , to możesz sobie psikać ile chcesz i gdzie chcesz , i tak nie odkręcisz , ja wiem że na wszystko jest sposób , ale nie pisz że to błahostka , tak jak wszystko widać dla Ciebie , ale powiadam Ci żebyś sie kiedyś nie rozczarował



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr lut 25, 2009 20:50

nie naprawiam aut od dzis, ale nie zasmiecajmy tematu, bo tym nie pomozemy koledze :bajer: napisalem ze mozna uzyc odrdzewiacza ale jak mowie jezeli nie pomaga to na wszystko jest sposob, ale nie zaczniesz od razu grzac palnikiem skoro mozna odkrecic bez problemu... na takie rzeczy mozna dlogo dyskutowac, ale nie widze sensu, pozdro


the mechanic

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 25, 2009 20:59

:pub: :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 224 gości