Strona 1 z 1

Falujące obroty, gaśnie, czarne świece

: śr lut 25, 2009 11:07
autor: vinyl17
Witam. Mam duży problem z moim Golfem 1.4. A mianowicie jest tak ze gdy go odpale czasem obroty sa stabilne a czasem nie chce odpalic, a gdy to sie uda to bardzo faluje. Nawet jesli odpali i wszystko jest niby ok to gdy wcisnie sie szybciej gaz wchodzi na obroty jak traktor. Wymienilem świece a po trzech dniach gdy znow to sie dzialo byly czarne. Stojac od przodu auta najbardziej ta od lewej strony. Patrzylem w filtr powietrza ale jest on czysciutki tyle ze przepustnica sie nie otwierala. Przedmuchalem kabelki i po odpaleniu auta nastepnym juz normalnie sie otworzyla tyle ze problem nie zniknal. Podczas jazdy po dodaniu gazu na nizszych obrotach czuc szarpniecia i czasem nawet auto gasnie i nie chce przez jakis czas odpalic...

prosze o pomoc bo naprawde juz nie wiem co moze byc... aha. i jeszcze auto bardzo duuuzo pali!

: śr lut 25, 2009 14:47
autor: deejaydex
duzo pali? To może hmm... Sonda Lambda? Odłącz i jak obroty beda chodzic normalnie to znaczy, że to prawdopodobnie wina sondy lambda, jestem amatorem co prawda jesli chodzi o motoryzacje, ale ja mialem podobny problem i sie naczytałem o tym troche juz... to tylko taka sugestia... pozdrawiam

: śr lut 25, 2009 15:45
autor: vinyl17
sonde lambda wymienialem jakis czas temu wiec to nie bedzie ona raczej ...

: śr lut 25, 2009 15:49
autor: adamgti
w blotniku masz taki filtr weglowy patrzyles czy nie jest zapchany?

: śr lut 25, 2009 15:57
autor: vinyl17
jak mam przed soba silnik to z ktorej strony on jest i jak wyglada? bo nie mam pojecia...

: śr lut 25, 2009 16:01
autor: adamgti
po lewej czyli w prawym blotniku a konkretnie w podluznicy i wyglada jak taka czarna puszka z doprowadzonymi przewodami od gory

: śr lut 25, 2009 16:09
autor: miś fazi
filtr z węglem raczej nie powinien robić takich problemów , a patrzyłes jak masz ustawiony zapłon , czy palec jest dobry, kopułka nie ma przebić

: śr lut 25, 2009 16:12
autor: vinyl17
zaraz wlasnie biore sie za sprawdzenie palca i kopulki.. a ten filtr nie wiem gdzie jest ;/

: śr lut 25, 2009 16:20
autor: miś fazi
filtr z węglem masz pod filtrem powietrza , najpierw zdejmij całą puszke filtra powietrza , pod nią masz dwa węże plastikowe , one Cie doprowadzą do filtra z węglem

Mk3 1,4 ABD Benzyna

: czw lut 26, 2009 10:16
autor: jendrej83
Same klopoty z tymi silniczkami!!!Ja tez to przechodzilem z moim nie dawno w pakowalem kupe pieniedzy i na koncu sie okazalo ze mam caly sinik do wymiany.

: czw lut 26, 2009 10:26
autor: gateway1
czarne swiece - zbyt bogata mieszanka czyli zaduzo paliwa zamalo powietrza [prawdopodobnie dlatego duzo pali]

: czw lut 26, 2009 18:55
autor: kwadrat
Mój kumpel w tym silniku mial tak ze bez gazu nie chcial odpalic. Mósil wcisnac tak z połowe gazu, dopiero chodził normalnie. Z jazdą było tak samo. jak nie wcisnął połowy gazu to samochód gasł. Powodem byl podobno jakis czujnik polozenia przepustnicy. Co prawda masz inne objawy ale moze to cos wlasnie z przepustnica

: sob mar 07, 2009 23:40
autor: david81
Witam!
Ja miałem podobne objawy ,też świece okopcone,sporo palił,szarpał,falował,zmieniłem sondę -i nic,podmieniłem przepływomierz-i nic,podmieniłem komputer-i nic,zmieniłem potencjometr-i nic,podmieniłem krokowy-i nic,to samo czujnik temp.,kopułka i palec,świece i filtry też-i co i nic :grrr: ,pod vagiem pokazywało tylko jakieś śmieszne napięcia,sprawdzono też alternator i ciśnienie paliwa,ale to nie to,i co -okazało się że to była wina skrzynki bezpieczników,a nikt nie podejżewał takiej pierdoły :grin: