Falujące obroty, gaśnie, czarne świece

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vinyl17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:56
Lokalizacja: Radomsko

Falujące obroty, gaśnie, czarne świece

Post autor: vinyl17 » śr lut 25, 2009 11:07

Witam. Mam duży problem z moim Golfem 1.4. A mianowicie jest tak ze gdy go odpale czasem obroty sa stabilne a czasem nie chce odpalic, a gdy to sie uda to bardzo faluje. Nawet jesli odpali i wszystko jest niby ok to gdy wcisnie sie szybciej gaz wchodzi na obroty jak traktor. Wymienilem świece a po trzech dniach gdy znow to sie dzialo byly czarne. Stojac od przodu auta najbardziej ta od lewej strony. Patrzylem w filtr powietrza ale jest on czysciutki tyle ze przepustnica sie nie otwierala. Przedmuchalem kabelki i po odpaleniu auta nastepnym juz normalnie sie otworzyla tyle ze problem nie zniknal. Podczas jazdy po dodaniu gazu na nizszych obrotach czuc szarpniecia i czasem nawet auto gasnie i nie chce przez jakis czas odpalic...

prosze o pomoc bo naprawde juz nie wiem co moze byc... aha. i jeszcze auto bardzo duuuzo pali!



deejaydex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lut 19, 2009 01:48
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Kontakt:

Post autor: deejaydex » śr lut 25, 2009 14:47

duzo pali? To może hmm... Sonda Lambda? Odłącz i jak obroty beda chodzic normalnie to znaczy, że to prawdopodobnie wina sondy lambda, jestem amatorem co prawda jesli chodzi o motoryzacje, ale ja mialem podobny problem i sie naczytałem o tym troche juz... to tylko taka sugestia... pozdrawiam



vinyl17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:56
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: vinyl17 » śr lut 25, 2009 15:45

sonde lambda wymienialem jakis czas temu wiec to nie bedzie ona raczej ...



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr lut 25, 2009 15:49

w blotniku masz taki filtr weglowy patrzyles czy nie jest zapchany?


the mechanic

vinyl17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:56
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: vinyl17 » śr lut 25, 2009 15:57

jak mam przed soba silnik to z ktorej strony on jest i jak wyglada? bo nie mam pojecia...



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr lut 25, 2009 16:01

po lewej czyli w prawym blotniku a konkretnie w podluznicy i wyglada jak taka czarna puszka z doprowadzonymi przewodami od gory


the mechanic

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 25, 2009 16:09

filtr z węglem raczej nie powinien robić takich problemów , a patrzyłes jak masz ustawiony zapłon , czy palec jest dobry, kopułka nie ma przebić



vinyl17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:56
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: vinyl17 » śr lut 25, 2009 16:12

zaraz wlasnie biore sie za sprawdzenie palca i kopulki.. a ten filtr nie wiem gdzie jest ;/
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 16:19 przez vinyl17, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 25, 2009 16:20

filtr z węglem masz pod filtrem powietrza , najpierw zdejmij całą puszke filtra powietrza , pod nią masz dwa węże plastikowe , one Cie doprowadzą do filtra z węglem



jendrej83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 25, 2008 15:03
Lokalizacja: .....

Mk3 1,4 ABD Benzyna

Post autor: jendrej83 » czw lut 26, 2009 10:16

Same klopoty z tymi silniczkami!!!Ja tez to przechodzilem z moim nie dawno w pakowalem kupe pieniedzy i na koncu sie okazalo ze mam caly sinik do wymiany.



gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » czw lut 26, 2009 10:26

czarne swiece - zbyt bogata mieszanka czyli zaduzo paliwa zamalo powietrza [prawdopodobnie dlatego duzo pali]
Ostatnio zmieniony czw lut 26, 2009 10:30 przez gateway1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » czw lut 26, 2009 18:55

Mój kumpel w tym silniku mial tak ze bez gazu nie chcial odpalic. Mósil wcisnac tak z połowe gazu, dopiero chodził normalnie. Z jazdą było tak samo. jak nie wcisnął połowy gazu to samochód gasł. Powodem byl podobno jakis czujnik polozenia przepustnicy. Co prawda masz inne objawy ale moze to cos wlasnie z przepustnica


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

david81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 16:06
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: david81 » sob mar 07, 2009 23:40

Witam!
Ja miałem podobne objawy ,też świece okopcone,sporo palił,szarpał,falował,zmieniłem sondę -i nic,podmieniłem przepływomierz-i nic,podmieniłem komputer-i nic,zmieniłem potencjometr-i nic,podmieniłem krokowy-i nic,to samo czujnik temp.,kopułka i palec,świece i filtry też-i co i nic :grrr: ,pod vagiem pokazywało tylko jakieś śmieszne napięcia,sprawdzono też alternator i ciśnienie paliwa,ale to nie to,i co -okazało się że to była wina skrzynki bezpieczników,a nikt nie podejżewał takiej pierdoły :grin:


mk2 vr6 robi się ;-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 436 gości