Strona 1 z 1
Gasnie kiedy chce MK3
: wt lut 24, 2009 20:53
autor: kakergolf3
Prosilbym o porade bo juz nie wiem gdzie szukac przyczyny
Mam golfika 1.6 94 rok . Ostatnio pojechalem na stacje zatankowalem go i po przejechaniu 15 km zgasl , nie bylo rzadnych oznak ze gubi prad czy cos bo radio gralo itp. Chcialem go odaplic lecz nie dawal znakow , tzn. krecic krecil normalnie , paliwo dawal bo slyszlaem pompe ale nie lapal , musialem odczekac minute i zalapal normalnie .
Dzieje sie tak bez wzgledu czy jest cieply czy zimny , czy go trzymam na niskich czy na wysokich obrotach .
U mechanika na kompie pokazal ze czujnik Halla cos szfankuje , ale po jego wymianie dzieje sie to samo i nie wiem gdzie szukac teraz przyczyny , bo nawet po wymianie czujnika na komputerze wyskoczyl ten sam blad .
Prosze was o pomoc bo powoli boje sie jezdzic tym samochodem
: wt lut 24, 2009 20:57
autor: karol27
Ja bym wymienił cewkę.
Powtarzam jeszcze raz na nie pracującym silniku zawsze pokaże błąd czujnika halla!!!!!!!!!!!
: wt lut 24, 2009 21:55
autor: hwktor12
karol27 pisze:Powtarzam jeszcze raz na nie pracującym silniku zawsze pokaże błąd czujnika halla!!!!!!!!!!!
Święta prawda....
Mówisz że dostaje paliwo bo słyszysz pompkę, ale czy wtrysk podaje paliwo??? Jak go tak długo łechtasz to powinno go zalewać czyli powinieneś czuć benzynę...
Pewnie próbowałeś ale jak zgaśnie i próbujesz go zapalić to gaz w podłogę.
cewka dobry trop jak ci zgaśnie to odkręć świecę zobacz iskrę. A przede wszystkim wieczorem zajżyj pod maskę kiedy silnik pracuje czy nie masz przypadkiem dyskoteki....
: wt lut 24, 2009 22:38
autor: kakergolf3
dyskoteki nie mam bo miesiac temu wymienialem palec , kable , swiece i kopulke
a jak probuje go odpalic to benzyny nie czuje i gazu w podloge nie daje
takze jutro bede sprawdzal cewke
: wt lut 24, 2009 23:15
autor: Jarowo
kakergolf3, Podaj w profilu kod silnika.
kakergolf3 pisze:U mechanika na kompie pokazal ze czujnik Halla cos szfankuje
Jak ktoś wie jak to ten mechanik zrobił to proszę o wyjaśnienia bo to naprawdę ciekawe
kakergolf3 pisze:paliwo dawal bo slyszlaem pompe ale nie lapal
Pompę słyszałeś jak włączyłeś zapłon? Słyszałeś także jak kręcił rozrusznik? Jak zachowywała się wskazówka obrotomierza?
O iskrze to koledzy wspominali i o impulsach wtryskiwacza więc się nie będę powtarzał
Jak nikt nic więcej nie dorzuci to jak cię
kakergolf3, to zaciekawi i dasz cynk opiszę jak przy pomocy kilku diod LED diagnozowałem podobną usterkę.
[ Dodano: 24 Lut 2009 22:22 ]
kakergolf3 pisze:ale po jego wymianie dzieje sie to samo i nie wiem gdzie szukac teraz przyczyny
Jak mechanik wymieniał tak jak diagnozował to ..... oczywiście mogę się mylić, ale ja naprawdę nie znam sposobu jak jednoznacznie przy pomocy kompa można zdiagnozować Halla.
gasnie
: śr lut 25, 2009 22:09
autor: harrow
mi wlasnie dzisiaj moj mk3 gasl prawie na kazdym skrzyzowaniu. Kilka tygodni temu to sie zaczelo ale dzisiaj to juz nie dalo sie jezdzic.
wymienilem kable, palec , kopolke i cewke. Zaczynam ruszac i poprostu sinik sie wylacza. jak jade na 3 czy 4rce stala predkoscia to jest ok.
potem trudno go odpalic.
jak jest zimny odpala idealnie i pracuje rowno. Nie mam pojecia o co chodzi.
jutro jade podpiac do kompa.
prawdopodobnie cos z wtryskiem.
pompa tez ok bo pzyczy i wkreca silnik bez problemu na wysokie obroty jak juz zdola sie rozkrecic.
loteria na swiatlach
: śr lut 25, 2009 22:31
autor: Jarowo
harrow, mam do Ciebie podobną prośbę jak do kolegi, który założył temat. Aby ktoś Ci chciał i mógł pomóc podaj w profilu oznaczenie literowe, czy jak wolisz kod silnika .
: czw lut 26, 2009 16:28
autor: koz3r
sprawdzcie jeszcze kostke stacyjki
: czw lut 26, 2009 16:47
autor: VWelvis
kakergolf3, kolego kiedy wymieniales filrt paliwa ?? moze czas wymienic filtry ?? Mowiles ze po tankowaniu a wczesniej chodzil bez problemu przed tankowaniem ?? mozliwe ze chciales troszke taniej kupic paliwko co jest zrozumiale przy tych cenach .
Wiec rada taka jesli wymieniales dawno Filtr paiwa to wymien go no i polecam na przeczyszczenie ukladu wtryskowego buteczke uzdatnacza 250ml na SHELU za 7 zl ta buteleczke sie wlewa cala na 40 l . pozdrawiam
[ Dodano: 26 Lut 2009 15:47 ]
kakergolf3, kolego kiedy wymieniales filrt paliwa ?? moze czas wymienic filtry ?? Mowiles ze po tankowaniu a wczesniej chodzil bez problemu przed tankowaniem ?? mozliwe ze chciales troszke taniej kupic paliwko co jest zrozumiale przy tych cenach .
Wiec rada taka jesli wymieniales dawno Filtr paiwa to wymien go no i polecam na przeczyszczenie ukladu wtryskowego buteczke uzdatniacza 250ml na SHELU za 7 zl ta buteleczke sie wlewa cala na 40 l . pozdrawiam
: sob lut 28, 2009 01:13
autor: kakergolf3
filtr wymienialem w grudniu
paliwka taniej nie kupuje , tylko biore na BP
juz problem wyjasniony
po wymianie cewki i czujnika Halla z zrobioeniu komputerowo adaptacji sprzetu wszystko dziala jak nalezy
Dzieki wszystkim za pomoc
[ Dodano: 01 Mar 2009 21:51 ]
chyba za wczesnie pochwalilem swojego golfa
znowu gasnie ....
dzis jak zgasl na drodze tak nie moglem go odaplic do poki akumulator nie padl
zalalem mu do pelna V-power szedl jak burza az zgasl i juz nie moglem go odpalic
po tym jak kolega mnie scholowal do domu , naladowalem mu aku to normalnie zakrecil
ale od razu po ruszeniu samochod gasnie i pozniej jest problem z odpaleniem
i teraz nie wiem za co sie brac .....
pompa paliwa nowa , filtry nowe , cewka nowa , czujnika halla nowy , kable swiece kopolki palec niedawno wymieniane
prosze o pomoc
: pt mar 06, 2009 10:48
autor: karol27
Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa.
: sob mar 14, 2009 22:01
autor: Misior
kakergolf3 pisze:filtr wymienialem w grudniu
paliwka taniej nie kupuje , tylko biore na BP
juz problem wyjasniony
.......
prosze o pomoc
kiedy zamierzasz oddac mi kase za hokej??!!!!
: sob mar 14, 2009 23:36
autor: wierzba123
Mialem podobne przejscia z tym gasnieciem i jest bardzo proste rozwiazanie wymiana przekaznika. Bylo sporo o tym na forum. Jesli dobrze pamietam to wina przekaznika od zwalniania styku x. kup tez nowy od sterowania kompem
Latwo to sprawdzic. Mi jak gasl wlaczalem zaplon reka do przekaznikow ruszalem przekaznikiem od zw. styku x wskazowka od obrotow podskoczyla auto zapalalo:) Przekaznik kosztuje 12zl
[img]http:///images26.fotosik.pl/26/624621facc5666c5.jpg[/img]
: ndz mar 15, 2009 17:08
autor: rjxt
Miałem dokładnie te same objawy wiele tygodni się męczyłem nim doszedłem, że winna jest pompa paliwa. Na domiar złego zawsze słychać było jak pracuje... lecz powoli się kończyła to znaczy nie dawała już stosownego ciśnienia wskutek czego auto gasło kiedy chciało czy zimny czy ciepły. Jestem pewien,że po jej wymianie problem zniknie, po za tym jak pisłeś pewne newralgiczne części już wymieniłeś. Pozdrawiam