Strona 1 z 4

brak iskry w mk2 1.3

: wt lut 24, 2009 13:24
autor: mario1987
Witam,
mam taki problemik. Golfik postał kolo 5 dni. a teraz był mróz a potem roztopy.
musiałem gdzies jechac wchodze do auta odpalam i odrazu zachwycil ale po 3 sek zgasł i od tego czasu nic. sprawdziłem swiece i brak iskry. wiec ide dalej. sprawdzilem czy z cewki wychodzi prąd i niestety nie. w co sie zagłebiać dalej aby nie marnować kasy. Silnik to hz ale wszystko jest takie samo jak w MH

: wt lut 24, 2009 15:43
autor: vwyj
sprawdz czy masz prąd na cewce.

: wt lut 24, 2009 15:51
autor: mario1987
a tam jest kilka kabli ktory sprawdzac i robic to podczas krecenia rozrusznikiem czy jakos w inny sposob?

: wt lut 24, 2009 16:11
autor: Modix
sprawdz tez akumulator czy ci działa,moze masz padniety.nienapisałes czy ci dalej kreci

: wt lut 24, 2009 17:10
autor: mario1987
aku juz troszeczke osłabiony ale nadal swobodnie kreci wiec to odpada

: wt lut 24, 2009 17:47
autor: vwyj
prąd na cewce masz mieć po przekręceniu stacyjki tzn nie jak krecisz rozrusznikiem tylko jak kontrolki sie swiecą, nie powiem Ci teraz dokładnie na ktorym kablu ma byc prąd sprawdze to u siebie i wieczorkiem napisze a Ty mozesz sprawdzic czy masz w ogole. pozdro

: wt lut 24, 2009 18:00
autor: mario1987
a czy mase brac z karoserii?

: wt lut 24, 2009 18:12
autor: magbet
Masa najlepiej blok silnika - ja sprawdzałem dotykowo odpiąłem od kopułki i paluchem dotknąłem :crazy:

: wt lut 24, 2009 18:41
autor: Andrzej132
Sprawdź pod kopułką czy jest sucho i czy styki wewnątrz nie zaśniedziały.

: wt lut 24, 2009 18:44
autor: fan_RW
Witam. Miałem taki sam problem, jakiś czas temu, jak ty. Też dużo się naszukałem. Wymieniałem wszystko pokolei, tzn. cewka, przewody itd, i nic to niedało. Okazło sie że winny był aparat zapłonowy który raz działa a raz nie. Jak masz na podmiankę to sprawdzio to bo te cholerstwo w moim przypadku zjadło mi dużo nerwów.

: wt lut 24, 2009 18:58
autor: mario1987
czekajcie bo czegos nie rozumiem przeciez to cewka podaje prąd do aparatu zaplonowego a nie na odwrot jesli prąd nie idzie z cewki to dlaczego brac pod uwage aparat zapłonowy chyba ze się myle

: wt lut 24, 2009 19:01
autor: fan_RW
mario1987 pisze:czekajcie bo czegos nie rozumiem przeciez to cewka podaje prąd do aparatu zaplonowego a nie na odwrot jesli prąd nie idzie z cewki to dlaczego brac pod uwage aparat zapłonowy chyba ze się myle
Słuchaj nie jestem znawcą ale u mnie przy sprawnej cewce nie wychodził z niej prąd !!!
Też zbaraniałem jak po całym dniu sprawdzania okazło się żę to aparat !

Może u Ciebie to nie winna aparatu ale jak sprawdzisz już wszystko i dalej samochód nie zapali to sparwdż aparat.

: wt lut 24, 2009 19:21
autor: mario1987
no to dziwna sprawa. teraz to troche zbaraniałem. i sam niewiem od czego zacząć. ile dałeś za aparat

: wt lut 24, 2009 19:24
autor: fan_RW
mario1987 pisze:ile dałeś za aparat
Ile to Ci nie powiem bo cięzko by mi było to obliczyć. Jakiś czas przed tą awarią kupiłem za 70zł prawie komletny silnik z Warburga 1.3 i stąd miałem aparat :bigok: