Passat 1.8 PF problem obroty
: czw wrz 08, 2005 10:07
VW Passat Combi silnik 1.8 PF wtrysk wielopunkt DIGIFANT benzyna rocznik 1988r
Cześć wszystkim
W moim przypadku zaczeło sie że po zapaleniu nie mogł utrzymac wolnych obrotow i gasł.
Po gazowaniu troche gdy lekko nagrzał sie silnik trzymał na 950obr/min. i było OK.
Wyczyściłem silnik krokowy było troche syfu.
Teraz po odpaleniu myślałem że bedzie ok i tu moje zdziwienie zaczeły szaleć obroty,
raz ma 950 a po chwili czasami skacza do 3000 to na 2000 lub czyma na 1200.
W padłem na pomysł by w czasie pracy gdy szaleja obroty odłączyć wtyczke od krokowego.
I od razu obroty się uspokoiły i chodzi jak należy 950obr.
Po gazowaniu wracają takie jakie mają być.
I tu mam poważne pytanie czy ktoś wie które czujniki odpowiadają za podanie danych do ECU by ten mógł odpowiednio sterować silnikiem krokowym czyli by móc to sterować musi ECU mieć zkąść odczyty jakie ma być napiecie na silniku krokowym do uczymania wolnych obrotów
lub może ktoś zna schemat blokowy programu ECU Digifant.
Z góry dzięki za jakie kolwiek informacje.
Cześć wszystkim
W moim przypadku zaczeło sie że po zapaleniu nie mogł utrzymac wolnych obrotow i gasł.
Po gazowaniu troche gdy lekko nagrzał sie silnik trzymał na 950obr/min. i było OK.
Wyczyściłem silnik krokowy było troche syfu.
Teraz po odpaleniu myślałem że bedzie ok i tu moje zdziwienie zaczeły szaleć obroty,
raz ma 950 a po chwili czasami skacza do 3000 to na 2000 lub czyma na 1200.
W padłem na pomysł by w czasie pracy gdy szaleja obroty odłączyć wtyczke od krokowego.
I od razu obroty się uspokoiły i chodzi jak należy 950obr.
Po gazowaniu wracają takie jakie mają być.
I tu mam poważne pytanie czy ktoś wie które czujniki odpowiadają za podanie danych do ECU by ten mógł odpowiednio sterować silnikiem krokowym czyli by móc to sterować musi ECU mieć zkąść odczyty jakie ma być napiecie na silniku krokowym do uczymania wolnych obrotów
lub może ktoś zna schemat blokowy programu ECU Digifant.
Z góry dzięki za jakie kolwiek informacje.