padnieta skrzynia mkII syncro

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

padnieta skrzynia mkII syncro

Post autor: PiTTer99 » sob lut 21, 2009 15:03

Od jakiegos czasu cos mi wyło w autku w okolicach lewego kola , tak przypuszczalem ,gdyz jadac po luku w lewo ,wyciszalo sie. Wymienilem lozyska kol , jednak nic to nie dalo , wiec poszedlem dalej i zrobilem kapitalke półosiek i przegubow. To niestety znow nic nie dalo wiec skupilem sie na skrzyni. Dolalem oleju do skrzyni i przystawki bo bylo troche ponizej stanu. Znow nic nie pomoglo nadal ten sam szum ktory jest juz dosc konkretny i czuje do kolo stóp kierowcy. Wkoncu wyjalem poloski z przedniej osi a w piasty wsadzilem stare obudowy przegubow w celu zachowania lozysk. Pojezdzilem troche na RWD i o dziwo szum jakby zniknal. Zaczynam sie zastanawiac , co teraz? łozyska flansz napedowych bym wykluczyl. Moze uklad roznicowy dal ciala?. Moze najlepiej by bylo wymienic skrzynie biegow. Tymbardziej ze mam golfa mkIII syncro przeznaczonego na czesci ze skrzynia CGM na linkach po kapitalnym remoncie.
Pytanie brzmi ,czy obie skrzynie maja to samo przelozenie pomiedzy przednia osia a wyjsciem na tylna?? nie chcialbym umielic skrzyni albo dyfra.
Etka na rysunkach obu przekladni wyrzuca napis 20/21 , czy to chodzi o przelozenie??
Ostatnio zmieniony sob lut 21, 2009 15:05 przez PiTTer99, łącznie zmieniany 1 raz.


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob lut 21, 2009 19:21

nie widze zdecia z etki ale z tego co mówisz i ja pamietam to bedzie przełozenie przekładni kontowej a jezeli ilosc zębów w jednej i drógiej jest taka sama to bedzie pasic tylko tzeba jeszcze troche gratów przezucic no i temat sprzegła zostaje hydraulicznego ale to mozna załatwic giwajsem od T4
pozdrawiam



Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » sob lut 21, 2009 21:04

jaki diwajs z t4 masz na mysli? podobno wystarczy wiertarka w dlon i pedaly z mkIII do mkII niemal p&p ;).


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz lut 22, 2009 00:05

może masz rację że to p&p do mk2 tym bardziej ze masz wszystkie graty z mk3 tylko robota zostaje ja wkładałem 1.8t ze skrzynia do starej ibizy gdzie był silnik ABS i tam własie był problem z hydraulką sprzęgła i łatwiej było zastosowac taki diwajs z T4 na linke tylko wspornik linki trzeba bylo zrobic ale to był banał a i długą linke trzeba było dac chyba z T4 ale juz nie bardzo pamietam bo to z 7 lat temu było

a to link do diwajsa daje sie to w miejsce siłownika w sktzyni pasuje jak by z tąd było
http://allegro.pl/item557154407_skrzyni ... linke.html



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 51 gości