Strona 1 z 1

PILNE. Jak odłączyć brzęczyk w desce rozdz. w mk3???

: śr wrz 07, 2005 06:46
autor: tommi071
Mam taki sam poroblem jak inni, że samochód jak się rozgdzeje to przy 2,5 tys obrotów piszczy i mryga - ciśnienie oleju mam ok, wymieniłem czujniki i teraz już nie mruga lampka ale czasem da o sobie znać brzęczyk a jadę w długą trasę za 24 h i nie chcę żeby mnie to wkurzało. Czy ktoś wie jak odłączyć ten brzęczek i czy w ogóle to możliwe??? I chodzi mi tylko o to bo o samym piszczeniu i o tej usterce wiem wszystko i nic :-)))) Dziękuję

: śr wrz 07, 2005 09:00
autor: Golf GTi
Taa ,do glowicy masz podlaczone 2 czujniki oleju[silnik 1.4/1.6] , w 1.8 jest do filtra oleju jeden podlaczony , znajdz odpowiedni czujnik odlacz z niego kabelek i zewrzyj do masy i masz problem z glowy.

: śr wrz 07, 2005 09:09
autor: tommi071
mam silnik 1.4 te 2 czujniki są obok siebie. Ale powiedz mi jak ja mam to zrobić z tą masą bo nawet jak mam je odłączone to one piszczą:) A powoli dostaje kur......cy :-)

: śr wrz 07, 2005 09:18
autor: Golf GTi
No ku..wa , czujnik[odpowiedni] ten od brzeczyka masz podpiac do masy[kabel ktory idze do niego podlacz poprostu do masy , a ten drugi zostaw tak jak ma byc[ten od kontrolki]. Jasne teraz.

: śr wrz 07, 2005 09:26
autor: tommi071
Ok jasne Dziękuję Ci bardzo widzę że jest tu ktoś konkretny. Bo chodziło mi właśnie o to czy zewrzeć do masy 1 czy 2 czujniki :-) tylko mam jeszcze jedno pytanie - który czujnik powoduje to piszczenie ten od wysokiego ciś. czy od niskiego ciśnienia???

[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 10:23 ]
Wie ktoś który czujnik jet od brzęczyka??

: śr wrz 07, 2005 10:49
autor: Golf GTi
Musisz na "pale" to sprawdzic.

: śr wrz 07, 2005 11:52
autor: tommi071
ok spradzę tak jak mówisz. Powiedz mi jeszcze jak to będę robić to jakie są tego objawy na desce rozdzielczej . Lampka będzie migać?? A jak zewrze do masy zły czujnik co się będzie dziać?? Bo kurdę nie będę miał czasu testować po mieście a jadę w nocy w doś długą trasę i nie będę tego naprawiać po ciemku :)

: śr wrz 07, 2005 12:04
autor: Golf GTi
zrob tak ,jak to chcesz najszybciej sprawdzic, przekrec zaplon -ale nie zapalaj auta , jak dasz mase na czujnik od kontroli to zgasnie przy przykreconym zaplonie[ to jest zly czujnik] , wtedy 2 dajesz mase , a kabelek od poprzedniego podlanczasz tam gdzie byl czyli do czujnika od kontrolki , rozuniesz o co chodzi , najlepiej zeby ktos siedzial w aucie zeby ci powiedzal czy komtrolka zgacnie czy nie , pamietaj jak zmasujesz i komtrolka zgasnie przy przekreconym zaplonie to jest nie ten czujnik , wtedy podlanczasz ten 2 i problem rozwiazany

: śr wrz 07, 2005 12:15
autor: tommi071
Właśnie sprawiłeś, że w końcu będę szczęśliwym człowiekiem i przestanę się wkońcu przestanę się wkurzać na ta auto:-) Masz u mnie flaszkę:)

: śr wrz 07, 2005 12:37
autor: Golf GTi
Stary , mialem mk3 z 95r roku 1.4 ABD , wez to stary sprzedaj , z tym silnikem to auto jest takim zlomem ze padaka jak *#cenzura#*. Zobaczysz jak bedzie sie pozniej wszystko jebac szkoda mowic.

: śr wrz 07, 2005 12:53
autor: tommi071
coś ty weź a myślałem że każdy Golf jest ok a tu taka nie miła niespodzianka na mnie czekała :( Ale dziękuję ci jeszcze raz

: śr wrz 07, 2005 13:16
autor: Marihuana Man
Spoko... Gościu mocno przesadza z tym "że bedzie się jebać" Silnik jest muł niemiłosierny łakomy na paliwo ale jest też bardzo trwały i bezawaryjny... A jak sie już co zepsuje to czesci sa tanie jak barszcz...

: śr wrz 07, 2005 13:32
autor: tommi071
muł to on jest ale ja mieszkam i gł. poruszam się po mieście i mnie to nieprzeszkadza az tak mocno ale z tym spalaniem to się niezgodzę bo mój naprawdę mało pali jestem aż miło zaskoczony