zmiana bebny na tacze, czy musze mieć korektor siły hamowan

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

zmiana bebny na tacze, czy musze mieć korektor siły hamowan

Post autor: CHECIK » czw lut 19, 2009 13:27

jestem w trakcie przekladki hamulcow z passata b4 2.0, przod juz przelozony, na dniach biore sie za tył i w zwiazku z tym moje pytanie, obecnie na tyle mam bebny, cale piasty z tarczami juz leza, wszystko ladnie pieknie podejdzie, rozstaw czopów itp ale majac bebny nie mam korektora sily hamowania. Najprosciej jest mi go po prostu nie zakladać tylko podlaczyc gumowe wezyki z wezykami od instalacji bebnowej ale czy mozna tak po prostu ominac kolektor sily hamowania? A tak na marginesie jak sie sie zachowują auta na glebie gdzie belka jest mocno zgieta i te auta maja juz korektor sily hamowania, czy wtedy idzie ciagle caly czas maksymalny przeplyw plynu na tyl czyli tak jakby go wcale nie było? pytam o to wszystko bo nie wiem czy jest jakis sens montazu korektora hamowania, wszelkie doswiadczenia w tym temacie i wypowiedzi mile widziane, czy ktoś moze montowal hamulce na tył z passata b3-b4 do mk2 - jakie linki recznego zastosować? od mk2 gti? joł



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » czw lut 19, 2009 14:33

Ja u siebie mam tarcze bez korektora. I powiem tak nawet na śliskiej nawieżchni (śnieg) przód zawsze łapie szybciej. Na badaniu technicznym rozkład siły hamowania też był ok.

Miałem tak już przy tarczach przód 239x20 i małym servie w dieslu, a teraz przy 256x20 i dużym servie w benzynie.

Tak więc śmiało zakładaj bez. Zestaw z paska ci podpasuje. A linki kup poprostu pod rocznik (bo są chyba 3 rodzaje) i pod tarcze


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » czw lut 19, 2009 15:05

powiem tak, te reduktory w malo których autach działają sprawnie, jak zajdzie do nich piach, błoto i tp to wczesniej czy pozniej odmawiaja posluszenstwa, wiec jak nie masz to nic sie nie stanie


the mechanic

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 244 gości