Strona 1 z 2
Golf IV GTi
: wt wrz 06, 2005 19:17
autor: Krzys139
To moj pierwszy post wiec witam sie a przy okazji pytam
Szukam autka ktorym moglbym dojezdzas spokojnie do pracy. I bardzo spodobal mi sie wlasnie golf jak w temacie.
Wystepuje on w dwoch odmianach silnikowych 1.8T i 2.3 oba maja ta sama moc.
Chcialem sie dowiedziec czy lepiej odpuscic sobie ktorys z tych motorow, czy Golf IV przechodzil jakies wazne poprawki i czy nie nalezy omijac jakis rocznikow.
Chodzi mi glownie o zywotnosc obu jednostek.
Z gory dziekuje za wszelkie opinie.
: wt wrz 06, 2005 19:33
autor: ku_bi
z tego co się orientuję to mk4 GTI z benzynowych miały silniki 1.8 Turbo z mocami 150 i 180 KM, ale może się mylę. wiecej dowiesz się ze strony
http://www.doppel-wobber.de/
: wt wrz 06, 2005 19:38
autor: Golf GTi
nie bylo MK4 GTI w 2.3 L tylko 1,8 T 150/180KM , chyba ze to mial byc R32 , - w co watpie
: wt wrz 06, 2005 19:44
autor: ku_bi
Golf GTi pisze:nie bylo MK4 GTI w 2.3 L tylko 1,8 T 150/180KM , chyba ze to mial byc R32 , - w co watpie
R32 miał silnik 3.2
: wt wrz 06, 2005 19:44
autor: Krzys139
Golf GTi pisze:nie bylo MK4 GTI w 2.3 L tylko 1,8 T 150/180KM , chyba ze to mial byc R32 , - w co watpie
Troszke ten link dlugi ale to przykladowe ogloszenie z mobile de ze takie auta istnieja
http://www.mobile.de/SIDaD5PXtReLegD1Bq ... 179987422&
: wt wrz 06, 2005 19:49
autor: Marihuana Man
Ej no... trochę się mylicie, bo było tego sporo. A mianowicie:
GTI TURBO 1,8 150 KM
GTI V5 2,3 150KM
GTI TURBO 2,3 170KM
GTI JUBILEUM 1,8 180 KM
Aby było śmiesznie wspomne że wyszedł jeszcze:
GTI 2,0 115 KM na starym dobrym silniku

: wt wrz 06, 2005 19:50
autor: Golf GTi
A to ta krotka seria z silnikem z AUDI TT 2.3 150Ps , zupelnie o niej zaponillem, zwracam honor , 1,8 T na twoim miejscu tym se fudnal
: wt wrz 06, 2005 19:55
autor: Krzys139
Golf GTi pisze:A to ta krotka seria z silnikem z AUDI TT 2.3 150Ps , zupelnie o niej zaponillem, zwracam honor , 1,8 T na twoim miejscu tym se fudnal
A to 2.3 to jakas qupa
I jak z dostepnoscia czesci do tego silnika bo skoro to byla krotka seria z TT to pewnie moze byc problem.
: wt wrz 06, 2005 20:01
autor: Marihuana Man
Krzys139 pisze:A to 2.3 to jakas qupa Question
I jak z dostepnoscia czesci do tego silnika bo skoro to byla krotka seria z TT to pewnie moze byc problem.
No wiesz trudno to nazwać "krótką serią" skoro były pakowane w golfy od 10.1997 do 02.2001...
: wt wrz 06, 2005 20:06
autor: ku_bi
Marihuana Man pisze:Ej no... trochę się mylicie, bo było tego sporo. A mianowicie:
GTI TURBO 1,8 150 KM
GTI V5 2,3 150KM
GTI TURBO 2,3 170KM
GTI JUBILEUM 1,8 180 KM
Aby było śmiesznie wspomne że wyszedł jeszcze:
GTI 2,0 115 KM na starym dobrym silniku

czy aby napewno był 2.3 turbo

skad masz informacje ze był gti mk4 2.0 115 KM

: wt wrz 06, 2005 20:06
autor: KR16
Z tego co kiedyś słyszałem te silniki 2.3 to była padaka

Coś było z nimi nie tak ale nie pamiętam co. Ja bym brał 1.8 turbo sprawdzona jednostka pełno części itd. Ale zaletą 2.3 jest odgłos pracy jednak w końcu to 5 cylinder
a i z tego co wiem nie było 2.3 turbo tylko były tak:
2.3 150 kucy
2.3 170 kucy różnia się tylko ilością zaworów
: wt wrz 06, 2005 20:09
autor: Marihuana Man
czy aby napewno był 2.3 turbo Question skad masz informacje ze był gti mk4 2.0 115 KM Question
Edek zawsze ci prawde powie....
Tu akurat zestawienie rocznika modelowego 2002.
GTI 2,3 TURBO jest w zestawieniu na 2000 rok. Powyżej tez jest użyty ten silnik jednak model stracił w opisie "TURBO"

: wt wrz 06, 2005 20:28
autor: ku_bi
to trochę bezsensu aby etka pokazywała ze raz ma turbine lub też nie ma...

były 2 silniki 2.3 ale chyba jednak nie miał żaden turbiny... ten mocniejszy to poprostu 20 zaworowy....
: śr wrz 07, 2005 09:10
autor: Golf GTi
Nie no ja nie wiem w koncu , 2.3 to jakis dziwolg , ale ten drugi 2.3 to nie mial faktycznie Turbo , tylko po 5 zaworow na cylninder . Dziwny on jakis uklad V na 5 cylindrach ?