przy wchodzeniu w prawy zakret wyrywa kierownice z rąk
: śr lut 18, 2009 15:09
witam! mam bardzo dziwny problem z moim golfem, jakies 3 tyg temu wchodzac w zakret w prawo( bardzo lagodny zakret, predkosc ok 100km/h) zaczela bardzo drgac kierownica (prawie wyrywa z rak) przy hamowaniu bylo jescze gorzej, zatrzymalem sie wszystko posprawdzalem, ruszylem, wsio ok po powrocie do domu rowniez sprawdzilem cale zawieszenie, hamulce no i nic
jezdzilem tak do wczoraj(od tamtej pory zrobilem max 250km) i powtorzylo sie to znowu, na zakrecie w prawo (dosc ostry zakret, predkosc ok 70km/h) objawy takie same: wyrywanie kierownicy, drgania, zredukowalem na 4 bieg, drgania staly sie mniejsze, po wrzuceniu 5biegu drgania takie same, przy przyspieszaniu, drgania wieksze, na prostej drodze drgania ustaly, na nastepnych zakretach rowniez bylo ok po chwili zaczelo cos rytmicznie stukac z przodu po lewej stronie (lekkie pukanie)
dzis wszystko jeszcze raz dokladnie sprawdzilismy i na lewej polosi sa popekane obie gumy na przegubach, w przegubie zewnetrznym nie ma wogole smaru, po rozebraniu i wyczyszczeniu przegub wyglada ok
i teraz pytanko co to stuka?? i co powoduje takie duze drgania kierownicy??
mozliwe ze to przegub?? czy w skrzyni cos padlo??(skrzynia 4T)
jeszcze jedno, zauwazylismy ze jedna sruba mocujaca silnik ze skrzynia(sruba na samym dole) byla troche odkrecona , dokrecilismy ja, oraz brakowalo jednej sruby u gory(mozna powiedziec nad skrzynia) nie wiem czy kiedykolwiek tam byla , nie wyglada zeby sie niedawno odkrecila
jezdzilem tak do wczoraj(od tamtej pory zrobilem max 250km) i powtorzylo sie to znowu, na zakrecie w prawo (dosc ostry zakret, predkosc ok 70km/h) objawy takie same: wyrywanie kierownicy, drgania, zredukowalem na 4 bieg, drgania staly sie mniejsze, po wrzuceniu 5biegu drgania takie same, przy przyspieszaniu, drgania wieksze, na prostej drodze drgania ustaly, na nastepnych zakretach rowniez bylo ok po chwili zaczelo cos rytmicznie stukac z przodu po lewej stronie (lekkie pukanie)
dzis wszystko jeszcze raz dokladnie sprawdzilismy i na lewej polosi sa popekane obie gumy na przegubach, w przegubie zewnetrznym nie ma wogole smaru, po rozebraniu i wyczyszczeniu przegub wyglada ok
i teraz pytanko co to stuka?? i co powoduje takie duze drgania kierownicy??
mozliwe ze to przegub?? czy w skrzyni cos padlo??(skrzynia 4T)
jeszcze jedno, zauwazylismy ze jedna sruba mocujaca silnik ze skrzynia(sruba na samym dole) byla troche odkrecona , dokrecilismy ja, oraz brakowalo jednej sruby u gory(mozna powiedziec nad skrzynia) nie wiem czy kiedykolwiek tam byla , nie wyglada zeby sie niedawno odkrecila