Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » wt wrz 06, 2005 14:27
Witam
Nie nie jest tak zle

wrocilem wlasnie z przegladu okresowego i wyszlo ze hamulec tylni lewego kola i reczny sa slabe. No i gdzie szukac przyczyny? Co wymieniac? Poza tym wsio

tylko jakos drogo.. stowke sobie zazyczyli..
Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 21:19 przez
Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Adamtd
- VW Baron

- Posty: 3346
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Post
autor: Adamtd » wt wrz 06, 2005 15:07
Najprościej to będzie chyba zdjąć koło (i bęben jak masz bębnowe) i zobaczyć czy okładziny hamulcowej coś jeszcze zostało
-
andrew6
- Mały gagatek

- Posty: 130
- Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: andrew6 » wt wrz 06, 2005 15:15
Ponadto Sprawdz bebny czy niema dosc wyczuwalnych progów czy niecieknie tloczek i dobrze wszystko odpowietrz.
-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » wt wrz 06, 2005 15:23
andrew6 pisze:Ponadto Sprawdz bebny czy niema dosc wyczuwalnych progów czy niecieknie tloczek i dobrze wszystko odpowietrz.
Hamulce byly odpowietrzane 3 weeki wstecz przy okazji wymiany klockow z przodu. A co z recznym? Tez ten tloczek winny?
Pozdro
Gitner
-
cruc
- Ma gadane

- Posty: 235
- Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
- Lokalizacja: warm-maz.
-
Kontakt:
Post
autor: cruc » wt wrz 06, 2005 16:43
Może być.że linka od ręcznego do wymiany.
-
Corvax
- V.I.P.

- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » wt wrz 06, 2005 16:43
ręczny jast na linke - czyli raczej okładziny do wymiany
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
miomio1
- Cool Europe GL

- Posty: 790
- Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
- Lokalizacja: Mragowo
-
Kontakt:
Post
autor: miomio1 » wt wrz 06, 2005 19:05
linki wymień i zobacz okładziny z tyłu może już cienizną śmierdzą

-
Golf GTi
- Gadatliwa bestia

- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: Golf GTi » wt wrz 06, 2005 19:40
A ja se tak mysle ze samoregulatory ci sie zaciely/zardzewialy w kolach i luzu nie kasuja dlatego nie masz hamulcow. To bedzie na 90% to co napisalem.
-
greg
Post
autor: greg » śr wrz 07, 2005 18:55
Golf GTi - powinien mieć rację , ale to i tak sprawdzisz dopiero rozbierając. Jeśli rozbierzesz i bęben nie ma dużego progu a dopuszczalne zużycie tj. o ile kojarzę 1mm na obie strony i okładziny są jeszcze ok. to mógł być przyczyną samoregulator lub brek sprężynki przy nim.
-
Arcturus
- Użytkownik

- Posty: 473
- Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
- Lokalizacja: Gorlice
Post
autor: Arcturus » czw wrz 08, 2005 08:16
Golf GTi pisze:A ja se tak mysle ze samoregulatory ci sie zaciely/zardzewialy w kolach i luzu nie kasuja dlatego nie masz hamulcow. To bedzie na 90% to co napisalem.
Na 100% a jak nie to na 99% w każdym razie cala zabawe proponuje zacząć od sprawdzenia samoregulatorów!
SAM PRZERABIALEM TAKI TEMAT JAKIES 3 TYGODNIE TEMU I TO BYLO TO!
-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » czw wrz 08, 2005 08:23
Arcturus pisze:Golf GTi pisze: Na 100% a jak nie to na 99% w każdym razie cala zabawe proponuje zacząć od sprawdzenia samoregulatorów!
SAM PRZERABIALEM TAKI TEMAT JAKIES 3 TYGODNIE TEMU I TO BYLO TO!
Dzieki za info.. ale moze ma ktos fotke jak te sammoregulatory wygladaja.. i comam w nich sprawdzic?
Pozdro
Gitner
-
Arcturus
- Użytkownik

- Posty: 473
- Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
- Lokalizacja: Gorlice
Post
autor: Arcturus » pn wrz 12, 2005 08:06
Gitner pisze:Dzieki za info.. ale moze ma ktos fotke jak te sammoregulatory wygladaja.. i comam w nich sprawdzic?
No ze zdjeciem to troche problem bo niechce mi sie znowu bębna sciągac ale jak to rozbierzesz to niesposób tego pomylic z czymkolwiek! otóż:
Ten samoregulator to klinowaty kawalek blaszki z poząbkowanymi brzegami do którego jest zaczepiona jedyna umieszczona pionowo sprezyna.
ta spreęzyna ma za zadanie podczas hamowania wciągnąc ten klin pomiedzy szczeki a rozpierak i skasowac nadmierny luz a u ciebie to wlasnie nie działa.
Zastanawiam sie tylko jak zdjąles beben bo trzeba ten wlasnie samoregulator podniesc do góry srubokretem przez otwór na śruby którymi przykrecasz felge do bebna???
-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » pn wrz 12, 2005 08:23
Arcturus pisze:Zastanawiam sie tylko jak zdjąles beben bo trzeba ten wlasnie samoregulator podniesc do góry srubokretem przez otwór na śruby którymi przykrecasz felge do bebna???
No ja jeszcze nic nie zdjalem
Pozdro
Gitner
-
Arcturus
- Użytkownik

- Posty: 473
- Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
- Lokalizacja: Gorlice
Post
autor: Arcturus » pn wrz 12, 2005 08:47
Noo to jak bedziesz zdejmowal to ustaw beben tak zeby otwory twozyly kwadrat [] i w lewym kole przez lwey gorny otwór a w prawym przez prawy górny otwór poszperaj i sproboj poluzowac mechanizm podnosząc cos do góry heh trudno to wytlumaczyc!
Inaczej moze masz dostep do ksiązki OBSLUGA I NAPRAWA VW GOLF III/VENTO??
Daj znac bo jak nie masz to ja postaram sie zrobic skana z tej ksiązki

Pozdro!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości