Strona 1 z 1
[mk2] Schematy elektryki - do SWAP'a
: wt wrz 06, 2005 11:42
autor: zuko
Zaplanowalem sobie SWAP'a. Kupuje Golfa Syncro po dzwonie. Jego serce chce dac mojemu, zas moje PN oddac do Syncro, a kumpel sobie bedzie go powoli macal
Z samym przelozeniem silnikow nie bedzie klopotu. Schody zaczynaja sie przy elektryce. Potrzebowalbym kompletne schematy elektroniki do 1P i PN.
Mam jeszcze kilka pytan:
Wystarczy przelozyc sama pompe paliwa z baku 1P do budy z PN?
Czego moge sie spodziewac przy swap'ie, jakies problemy?
Czy PN podejdzie pod Syncro?
Co z prawem? Trzeba chyba do karty pojazdu wpis zrobic? Co i jak?
Z gory dzieki za pomoc
Re: [mk2] Schematy elektryki - do SWAP'a
: wt wrz 06, 2005 20:47
autor: Borys
zuko pisze:Zaplanowalem sobie SWAP'a. Kupuje Golfa Syncro po dzwonie. Jego serce chce dac mojemu, zas moje PN oddac do Syncro, a kumpel sobie bedzie go powoli macal
Z samym przelozeniem silnikow nie bedzie klopotu. Schody zaczynaja sie przy elektryce. Potrzebowalbym kompletne schematy elektroniki do 1P i PN.
Mam jeszcze kilka pytan:
Wystarczy przelozyc sama pompe paliwa z baku 1P do budy z PN?
Czego moge sie spodziewac przy swap'ie, jakies problemy?
Czy PN podejdzie pod Syncro?
Co z prawem? Trzeba chyba do karty pojazdu wpis zrobic? Co i jak?
Z gory dzieki za pomoc
nie jest to takie proste jak ci sie wydaje,
schematy 1P znajdziesz w dziale faq w watku o digifant II w 16V schemat 1P i PB/PF jest taki sam,
pompy sa 2 w 1P w PN nie ma i trzeba pociagnac instalacje nową
kolektor wydechoby bedziesz musiał zpstawic z PN bo nie pasuje od syncro i tym bardziej na odwrot
PN podejdzie do syncro, nie wiem jak to bedzie jechac ale moze jakos
oczywiscie potem cała procedura na stacji diagnostycznej jak ze zmianą silnika ok 82 zł koszt na stacji i pewnie drugie tyle w urzedzie komunikacji
: wt wrz 06, 2005 21:14
autor: zuko
Czyli silniki pomieniac, a kolektory zostaja? Z tego, co wiem, to w 1P jedna pompa jest gdzies w okolicach silnika, wiec z nia nie bedzie problemu. Klopot tylko z ta w baku. Troche zabawy moze byc + 200 zl za formalnosci
: wt wrz 06, 2005 22:11
autor: Kapibara
a ja mam pytanie jaki jest sens takiej zmiany bo ciezk osie go dopatrzec. bedziesz mial troszke lepszy silniczek a ten 2 gofer to prtaktycznie na straty bo to juz kupa bedzie
: wt wrz 06, 2005 22:58
autor: zuko
Kapibara, nic nie boj
Jeszcze sie moze PN'kami scigniemy
Jaki sens? Hmm.. bedzie sie fajniej zbieral. 98KM a 70 jest roznica. Plus na 1P mozna juz cos dzialac. A PN to beton
Digi a 2ee? Wole digi
: wt wrz 06, 2005 23:13
autor: Kapibara
zuko pisze:Kapibara, nic nie boj
Jeszcze sie moze PN'kami scigniemy
Jaki sens? Hmm.. bedzie sie fajniej zbieral. 98KM a 70 jest roznica. Plus na 1P mozna juz cos dzialac. A PN to beton
Digi a 2ee? Wole digi
beton??? strasznei to zabrzmialo, cjhyba bede ci musial pokazac na co stac PN heheheeheh. no jakos mielismy sie scignac we wrzesniu?? no ale strefa padla.
ja nei mowie po zmianie bedziesz mial wypas silniczek ale jednak to duzo zabawy trez kiedys myslalem
: śr wrz 07, 2005 11:38
autor: zuko
Kapibara pisze:zuko pisze:Kapibara, nic nie boj
Jeszcze sie moze PN'kami scigniemy
Jaki sens? Hmm.. bedzie sie fajniej zbieral. 98KM a 70 jest roznica. Plus na 1P mozna juz cos dzialac. A PN to beton
Digi a 2ee? Wole digi
beton??? strasznei to zabrzmialo, cjhyba bede ci musial pokazac na co stac PN heheheeheh. no jakos mielismy sie scignac we wrzesniu?? no ale strefa padla.
ja nei mowie po zmianie bedziesz mial wypas silniczek ale jednak to duzo zabawy trez kiedys myslalem
I ta zabawa przyprawia mnie o dreszcze
No taki straszny beton to on nie jest
Ale moglby sie zbierac lepiej