Strona 1 z 1

Dgania kierownicy od 110km/h w czasie przyspieszania

: wt lut 17, 2009 08:56
autor: suvee
Witam,
niby temat poruszany (odrobilem lekcje - uzylem "Szukaj") aczkolwiek nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Otoz, przy predkosciach rzedu 110 wzwyz, w czasie dodawania gazu zaczyna nieprzyjemnie drżeć kierownica. Na luzie jest ok, drgan nie ma. Nie drzy tez buda, tylko karoseria. Na drazku zmiany biegow tez nie odczuwam drgan. Przy nizszych predkosciach nie odczuwam drgan.
Opony - pierwszy sezon, nowki
Zawieszenie - sprawdzone w sumie, miesiac temu wymiana tulej z tylu, przod sprawdzony.
Wiem, ze koncepcji duzo, potrzebuje waszych podpowiedzi, by wykluczyc problem. Co nalezy sprawdzic, czy to poduszka pod silnikiem np?

: wt lut 17, 2009 11:07
autor: GTI KR
może kola nie wywarzone, m ogles gdzies uderzyc czy cos. Mogł ciezarek odpasc itp

: wt lut 17, 2009 11:15
autor: docek01
Witam. Sprawdz sobie przeguby wewnetrzne i wywazenie kol przednich.

: wt lut 17, 2009 11:23
autor: GTI KR
przegłuby dobra sugestia. Mi kiedys bybilo wewnetrzny to prawie kolo blokowalo. Recznie nie bylem w stanie krecic

: wt lut 17, 2009 11:57
autor: Pablitto
Kiedyś w mk3 tak miałem, przełożyli mi fele tył na przód i było lepiej. Winne były krzywe aluski.

: wt lut 17, 2009 12:06
autor: kali86
wywazyc kola w zimie ton sie zdarza latwo cos ugiac

: wt lut 17, 2009 12:25
autor: Bemo26
Tak jak PiszePablitto, ja rownież tak miałem przekladali mi oponki i zamienili felgi, a kiera mi latała przy 120 powrót do mechaników szybka przekładka i po kłopocie

Pozdrawiam

: wt lut 17, 2009 21:29
autor: suvee
no tak, ale bije mi kierownica tylko przy przyspieszaniu!

: wt lut 17, 2009 21:34
autor: GTI KR
no to tak jak kolega pisal moze tez to byc przegub

: wt lut 17, 2009 22:04
autor: czyzaczek
suvee pisze:no tak, ale bije mi kierownica tylko przy przyspieszaniu!
A mi ściągał w prawo na nie wyważonych a kierownica nie drżała na autostradzie przy prędkościach rzędu ....!70km/h... :D . Tu nie ma reguły... Wyeliminuj najpierw to co najtańsze. Wyważ koła(wszystkie), przełóż tył na przód jak wyważenie nic nie zmieni, pożycz inny komplet od kumpla i sprawdź (ja raz wyrzuciłem nowe opony po 2 miesiącach :( w międzyczasie niepotrzebnie wymieniając łożysko z piastą za 450 pln...)....

Jak zrobisz to co najtańsze, to dopiero szukaj w mechanice....

Pozdrawiam....

: wt lut 17, 2009 22:40
autor: Salz
GTI KR pisze:moze tez to byc przegub
na 90% przegub WEWNĘTRZNY przerabiałem ten temat w moim mk4.