Ile moze kosztowac remont KR-a??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
3ECI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob lut 12, 2005 13:18
Lokalizacja: Łódż
Kontakt:

Ile moze kosztowac remont KR-a??

Post autor: 3ECI » wt wrz 06, 2005 03:57

Jak w temacie, interesuja mnie ceny czesci, ew ceny szlifow itd. itp. bo cos czuje ze silniczek nie dziala tak jak powinien........
Po za tym strasznie z niego olej ubywa, caly jest zalany z przodu olejem i nie wiem gdzie moze leciec, bo niestety dojrzec cos pod maska gdzie jest KR jest dosyc trudno, moze sa jakies standardowe miejsca skad moze leciec olej w tym silniku??? Za pomoc z goey dziekuje


GTI 16V 6300 Rpm.........................THE LIFE BEGINS

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt wrz 06, 2005 06:24

pożądny remont od 2500 w góre.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » wt wrz 06, 2005 08:57

No właśnie, od 2500 w górę, znajomy 2 lata temu za generalny zapłacił 3300...i jakoś wcale nie odczuwał, by silnik pracował idealnie ;)
Lepiej odłożyć troszkę więcej kasy i zainwestować w lepszy motor, np. ABFa.
Przy okazji więcej mocy będzie i mniej problemów z gazem (jesli takowy posiadasz).


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt wrz 06, 2005 15:29

Tłok niemiecki MHALE - 290zł sztuka, pierścienie na jeden tłok 80zł, szlif wału 150zł. Tulejki korbowodowe i sworznie nie wiem, panewki zależy od producenta. I już jest ponad 1500zł, a gdzie dojazdy, robota i reszta kosztów.



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt wrz 06, 2005 17:55

komplet uszczelniaczy i uszczelek - 300 minimum, pasek rozradu i napinacz 180 :)to juz ci sie 2k zebraly... ale jak zrobisz dobry remont, to nastepne 200k zrobisz z usmiechem na ustach - chyba zeby sie buda wykruszyla :P



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt wrz 06, 2005 17:59

a o pompce oleju zapomnieliscie - 500zł do KRa ;)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
3ECI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob lut 12, 2005 13:18
Lokalizacja: Łódż
Kontakt:

Post autor: 3ECI » śr wrz 07, 2005 00:30

o tyle mam latwiej bo mam drugiego KR-a, tylko nie wiem w jakim on jest stanie, ale znajac moje szczescie to jest w podobnym stanie co tem bo pewnie podobne czesci ulegly zuzyciu, narazie to mi olej strasznie leci i cosik halasuje przy kole rozrzadu, cos jakby w glowicy, tylko jest to bardziej gwizdzenie niz stukanie, co to moze byc??


GTI 16V 6300 Rpm.........................THE LIFE BEGINS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości