Strona 1 z 1

Diagnoza czujników temperatury climatronic

: pn lut 16, 2009 11:38
autor: wtct
Witam,

Wydaje mi się, że moja bora trochę za bardzo grzeje - np. przy ustawieniu 22st. C.
Dlatego postanowiłem się podłączyć vagiem i odczytać czujniki temperatury:
climatronic->blok 07.

Oczywiście pomiar wykonywałem po ok 10h postoju, oto wynik:

Obrazek

Czy wskazania czujników nie powinny być w miarę jednakowe?
Szczególnie martwi mnie pole 01 dla czujnika w kanale obiegu temperatury. Dodam, że w climatroniku brak błędów.

Moje pytanie: Czy należy wymienić czujnik G191?

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!
Wojciech

: pn lut 16, 2009 21:56
autor: kompan
Wydaje mi się, że nie ma potrzeby go wymieniać ... bo go nie ma.

" Wskazanie −53,0*C
Czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza, środkowy. Nie zwracać uwagi na wartość, ponieważ nie jest zamontowany środkowy czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza. "

Co do wskazań temperatury to G192 mierzy przy nogach, a G56 przy panelu climatronic'a więc powinny być zbliżone. To, że się różnią te 3*C może być spowodowane, że jak siedziałeś w aucie to mogłeś oddychając podwyższyć temperaturę w okolicy panelu climatronic'a.

Pozdrawiam serdecznie,
Mateusz ;]

: wt lut 17, 2009 09:09
autor: Jacek75

: wt lut 17, 2009 09:49
autor: kompan
Może zdiagnozuj sobie jeszcze silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury

Blok 002

Okienko 1:

Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury (kod wartości mierzonej: 0 do 255) (dopuszczalna różnica od wartości wymaganej ± 2).

Okienko 2:

Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury (wartość wymagana: 0 do 255).

Okienko 3:

Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury Krańcowe położenie pokrywy: zimne
(kod 0 do 149 – awaria silnika V68), (kod 150 do 250 – silnik V68 jest sprawny i przygotowany, prawidłowe regulacje podstawowe 04), (kod 251 do 255 – awaria silnika V68).

Okienko 4:

Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury Krańcowe położenie pokrywy: ciepłe
(kod 0 do 4 – awaria silnika V68), (kod 5 do 100 – silnik V68 jest sprawny i przygotowany, prawidłowe ustawienia podstawowe 04), (kod 101 do 255 – awaria silnika V68).

Jak chcesz zaobserwować jego pracę to musisz się położyć na podłodze po stronie pasażera i zlokalizować go po różowym kolorze ramienia (jest tuż obok wylotu powietrza na nogi) Jego fotka poniżej ( ten z różowym ramieniem )

Obrazek

Pozdrawiam :)

: wt lut 17, 2009 10:38
autor: wtct
kompan pisze:Wskazanie −53,0*C
Czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza, środkowy. Nie zwracać uwagi na wartość
kompan pisze:Może zdiagnozuj sobie jeszcze silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury

Blok 002

Okienko 1:
Dzięki za informacje. Jeszcze wszystko posprawdzam.

Aż, takiego problemu jak w tym temacie to nie ma:
\

Ale wydaje mi się, że coś z tym grzaniem minimalnie nie tak.

Pozdrawiam

: pt kwie 17, 2009 08:44
autor: Zwężka
wtct pisze:
kompan pisze:Wskazanie −53,0*C
Czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza, środkowy. Nie zwracać uwagi na wartość
kompan pisze:Może zdiagnozuj sobie jeszcze silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury

Blok 002

Okienko 1:
Dzięki za informacje. Jeszcze wszystko posprawdzam.

Aż, takiego problemu jak w tym temacie to nie ma:
\

Ale wydaje mi się, że coś z tym grzaniem minimalnie nie tak.

Pozdrawiam