Strona 1 z 1
problem z wycieraczkami
: ndz lut 15, 2009 18:07
autor: fifi1983
mam problem z przednimi wycieraczkami objawia sie to tym że jak jest włożony przekaznik od wycieraczek to działąja cały czas nie reagują wogule na przełącznik a po wyjeciu przekaznika to chodzą tylko na najszybszym biegu próbowałęm nawet zaminiać przekażnik na inny ale to nic nie daje
: ndz lut 15, 2009 19:09
autor: duzy_przemo
Masz uszkodzony regulator prędkości wycieraczek, który jest zintegrowany z silnikiem.
Można się bawić w lutowanie tego. Ale ja kupiłem silnik za 50 zł i zmieniłem objawy były takie same jak u Ciebie. Po wymianie u mnie wszystko wróciło do normy.
: ndz lut 15, 2009 19:43
autor: miś fazi
kolego a Ty wkładasz odpowiedni przekażnik ?
[ Dodano: 15 Lut 2009 18:44 ]
duzy_przemo pisze:Masz uszkodzony regulator prędkości wycieraczek, który jest zintegrowany z silnikiem.
Można się bawić w lutowanie tego. Ale ja kupiłem silnik za 50 zł i zmieniłem objawy były takie same jak u Ciebie. Po wymianie u mnie wszystko wróciło do normy.
możesz wytłumaczyć co miałeś na myśli ?
: ndz lut 15, 2009 20:33
autor: Zico63b
duzy_przemo pisze:Masz uszkodzony regulator prędkości wycieraczek, który jest zintegrowany z silnikiem.
Można się bawić w lutowanie tego. Ale ja kupiłem silnik za 50 zł i zmieniłem objawy były takie same jak u Ciebie. Po wymianie u mnie wszystko wróciło do normy.
:green_fuck:
To chyba nie w "trójeczkach"? Tu nic takiego nie istnieje.
Możliwe jest uszkodzenie styku samohamowania w silniczku i wycieraczki "przelatują" dolną postojową pozycję. Spróbuj wyłączyć zapłon tuż przed dolnym położeniem wycieraczki i po chwili włącz - czy ruszą?
A w ogóle to ruszają bez manetki, od razu po włączeniu zapłonu, czy też tylko nie zatrzymują się po normalnym włączeniu manetką?
: pn lut 16, 2009 20:23
autor: fifi1983
przekażnik zakładam drugi taki sam a wycieraczki włączają sie od razu po przekreceniu kluczyka w tej chwili odciąłem tą cienką nóżke od przekaznika i chodzi pierwszy bieg i ten najszybszy nie chodzi tylko czasówka
: pn lut 16, 2009 23:17
autor: Zico63b
To by trzeba widzieć na żywo
Może pomoże opis napięć czy raczej połączeń w gnieździe przekaźnika, po jego wyjęciu.
1 -
31 masa,
2 -
J + z manetki w poł.
czasowe,
3 -
15 + z zapłonem z bezp. 5
4 -
53s + z zapłonem na poz.
1 i
2 bieg a na poz.
0 i
czasowe ma być masa,
5 -
53M silnik,
6 -
T czasowe + w poł. czasowe.
Może to jednak manetki, gdyby tak odpiąć ich wtyczkę? Wygląda to tak jakby z każdego kabla od manetek szło napięcie...
Nóżek nie wyłamuj tak szybko, mogą się jeszcze przydać.
Jeśli już wyłamywać to lepiej nóżkę T i wówczas nie włączają się przy włączaniu zmywacza i wycieraczki nie idą po suchej szybie. Ale to osobny temat.
: wt lut 17, 2009 10:40
autor: fifi1983
odłączyłem manetki i przestały działać znalazłęm schemat w necie i zrobiłęm próbę na krótko chodzi jak trzeba teraz musze kupić drugi przełącznik
dzięki za pomoc Zico63b pozdrawiam