dziwne chrobotanie w układzie kierowniczym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dziwne chrobotanie w układzie kierowniczym
Witam
jak w temacie, chodzi dokładnie o kierownicę, podczas skrętu czy też lekkiego ruszania kierownicą, słychać takie chrobotanie gdzieś w środku tego układu, nie wiem co to jest.
Wspomnę iż nie ma żadnych luzów czy też inaczej układ kierowniczy się nie zachowuje jak wcześniej, co by było przyczyną , jak to naprawić. Może ktoś miał podobny przypadek, na forum nic nie moge znaleść o podobnym przypadku
Pozdro
jak w temacie, chodzi dokładnie o kierownicę, podczas skrętu czy też lekkiego ruszania kierownicą, słychać takie chrobotanie gdzieś w środku tego układu, nie wiem co to jest.
Wspomnę iż nie ma żadnych luzów czy też inaczej układ kierowniczy się nie zachowuje jak wcześniej, co by było przyczyną , jak to naprawić. Może ktoś miał podobny przypadek, na forum nic nie moge znaleść o podobnym przypadku
Pozdro
witam
W momencie kiedy kierownica znajduje sie w skrajnym położeniu plyn nie ma ujscia z pompy i dlatego otwiera sie zawór przelewowy w pompie i stad to syczenie
chyba ze nie obracasz kierownicy do końca to wtedy moze byc jakis problem
jaki płyn zalałes Kolego?
jezeli czerwony (syntetyczny) to popełniłes straszny błąd
układy audi seat vw skoda pracuja na płynie mineralnym (zielonym) ktory powinien byc wymieniony co 2 lata lub co 60 tyś km
I sprawdz czy wogule masz wystaraczajaca ilosc plynu kierowniczego
W momencie kiedy kierownica znajduje sie w skrajnym położeniu plyn nie ma ujscia z pompy i dlatego otwiera sie zawór przelewowy w pompie i stad to syczenie
chyba ze nie obracasz kierownicy do końca to wtedy moze byc jakis problem
jaki płyn zalałes Kolego?
jezeli czerwony (syntetyczny) to popełniłes straszny błąd
układy audi seat vw skoda pracuja na płynie mineralnym (zielonym) ktory powinien byc wymieniony co 2 lata lub co 60 tyś km
I sprawdz czy wogule masz wystaraczajaca ilosc plynu kierowniczego
Pomogłem, podziękuj niech praca nie idzie na marne :))
układ kierowniczy mam raczej w porządku bo to nie on chrobocze tylko kierownica, nawet przy wyłączonym silniku jak kręciłem to coś chrobocze po prostu.
odgłos jest zaraz za kierownicą, prawdopodobnie udam się do mechanika, ale i tak na wiosnę muszę płyny wymienić i wtedy zrobiłbym i to, dlatego nie jestem pewien czy tak mogę jeździć,
pewnie znajdzie się ktoś kto mi powie: rozbierz/odkręć kierownice i sam zobaczysz, to mówię od razu dla takiej wypowiedzi że jak bym chciał tak zrobić to nie pisał bym tego tematu.
odgłos jest zaraz za kierownicą, prawdopodobnie udam się do mechanika, ale i tak na wiosnę muszę płyny wymienić i wtedy zrobiłbym i to, dlatego nie jestem pewien czy tak mogę jeździć,
pewnie znajdzie się ktoś kto mi powie: rozbierz/odkręć kierownice i sam zobaczysz, to mówię od razu dla takiej wypowiedzi że jak bym chciał tak zrobić to nie pisał bym tego tematu.
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw maja 31, 2007 11:24
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości