spryskiwacze.??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sebus1990.90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 14:26
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

spryskiwacze.??

Post autor: sebus1990.90 » pt lut 13, 2009 18:15

witam ... mam problem z moimi spryskiwaczami w autku otóż gdy tylko chce je włączyć to pali się bezpiecznik... wymieniłem na inny silniczek i jest to samo . może miał ktoś taki sam problem . pozdrawiam..! no i pomocy bo przy terażniejszej pogodzie bez nich sie nie obejdzie... :crazy:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 13, 2009 18:18

a tył pryska normalnie ?



sebus1990.90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 14:26
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: sebus1990.90 » pt lut 13, 2009 18:35

tył mam odłączony ... a dlaczego pytasz .? one nie są razem podłączone?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lut 13, 2009 20:01

razem nie , bo można pryskać i na przód i na tył niezależnie

[ Dodano: 13 Lut 2009 19:04 ]
albo masz gdzieś zwarcie na kabelkach do pompki , albo coś nie tak z manetka wycieraczek

[ Dodano: 13 Lut 2009 19:11 ]
sprawdż sobie jeszcze przekaznik wycieraczek



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lut 13, 2009 23:21

Jak znam życie to manetka... Robisz tak - odpinasz kabelki od pompki spryskiwacza - mierzysz, czy jest na nich zwarcie do masy, lub czy na którymś z nich jest +12V - jak jest zwarcie do masy, lub +12V na którymś z kabelków, to odłącz manetkę i jeszcze raz zmierz - jeżeli napiecie lub zwarcie zniknęło, to manetka do zrobienia lub wymiany, jeżeli nadal napięcie nie zniknęło, to wyciągniij przekaźnik numer 19 lub 99 (zależy, jaki masz) i 72 z płytki bezpieczników. Jak zwarcie bądź napięcie jest dalej, to masz większy problem - gdzieś na przewodach jest zwarcie i trzeba szukać z miernikiem.

Jeżeli na przewodach od pompki nie ma zwarcia do masy lub +12V, to odłącz pompke i wtedy spróbuj prysnąć - czy spaliło bezpiecznik?

[ Dodano: Pią Lut 13, 2009 22:21 ]
A zapomniałem - oczywiście mierzysz napięcia na włączonym zapłonie.
Ostatnio zmieniony pt lut 13, 2009 23:37 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 383 gości