Autoalarm Magicar
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Autoalarm Magicar
Witam,
Kupiłem sobie alarm do swojego golfa - jeden z tańszych bo ma spełniać tylko podstawowe funkcje a o tym modelu nie piszą nic złego więc... . Montowałem już alarmy w swoich poprzednich samochodach jednak w moim golfie 3 trochę się pogubiłem. Stąd prośba o pomoc - porady gdzie w skrzynce z bezpiecznikami wpiąć alarm, może jakieś schematy konkretne z rysunkiem albo oznaczeniem kabla fabrycznego coś jak tutaj : http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=93500&c=45&f=20
Rozebrałem dzisiaj skrzynkę i trochę mnie przeraziła ilość wtyczek i przewodów Do tego zamki centralne są chyba penumatyczne bo jakaś żółta rurka leci do drzwi. W takim wypadku nie wiem gdzie podpiąć sterowanie zamkami i klapą... Cokolwiek co pomoże wpiąć kabel w instalację będzie tu mile widziane. Na pewno ktoś to montował u siebie bo to dosyć popularny alarm.
Schemat alarmu jak w linku
Kupiłem sobie alarm do swojego golfa - jeden z tańszych bo ma spełniać tylko podstawowe funkcje a o tym modelu nie piszą nic złego więc... . Montowałem już alarmy w swoich poprzednich samochodach jednak w moim golfie 3 trochę się pogubiłem. Stąd prośba o pomoc - porady gdzie w skrzynce z bezpiecznikami wpiąć alarm, może jakieś schematy konkretne z rysunkiem albo oznaczeniem kabla fabrycznego coś jak tutaj : http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=93500&c=45&f=20
Rozebrałem dzisiaj skrzynkę i trochę mnie przeraziła ilość wtyczek i przewodów Do tego zamki centralne są chyba penumatyczne bo jakaś żółta rurka leci do drzwi. W takim wypadku nie wiem gdzie podpiąć sterowanie zamkami i klapą... Cokolwiek co pomoże wpiąć kabel w instalację będzie tu mile widziane. Na pewno ktoś to montował u siebie bo to dosyć popularny alarm.
Schemat alarmu jak w linku
Ostatnio zmieniony pt lut 13, 2009 17:36 przez pedroRSL, łącznie zmieniany 1 raz.
jak masz centralny pneumatyk to otwiera drzwi i klape , kable po które musisz sie wpiąc pod centralny masz w środku auta na prawym słupku , kolory to szary i zielony , tylko pamiętaj że pneumatyk jest sterowany plusem
[ Dodano: 13 Lut 2009 16:56 ]
stały plus znajdziesz za skrzynką z bezpiecznikami , każdy grubszy czerwony to stały plus , a plus po stacyjce znajdziesz na kablu czarnym wychodzącym ze stacyjki
[ Dodano: 13 Lut 2009 17:00 ]
podpinając sie pod klape musisz sie podpiąc pod brązowo-czerwony , a drzwi to brązowo - biały
[ Dodano: 13 Lut 2009 17:01 ]
do maski musisz sobie dorobić wyłącznik bo nie ma oryginalnie
[ Dodano: 13 Lut 2009 17:04 ]
kierunki to kable czarno - biały i czarno - zielony , światła stop to czarno - czerwony
[ Dodano: 13 Lut 2009 16:56 ]
stały plus znajdziesz za skrzynką z bezpiecznikami , każdy grubszy czerwony to stały plus , a plus po stacyjce znajdziesz na kablu czarnym wychodzącym ze stacyjki
[ Dodano: 13 Lut 2009 17:00 ]
podpinając sie pod klape musisz sie podpiąc pod brązowo-czerwony , a drzwi to brązowo - biały
[ Dodano: 13 Lut 2009 17:01 ]
do maski musisz sobie dorobić wyłącznik bo nie ma oryginalnie
[ Dodano: 13 Lut 2009 17:04 ]
kierunki to kable czarno - biały i czarno - zielony , światła stop to czarno - czerwony
myślałem że lewy zamek kierowcy jest głównym i to z niego powinienem się podpinać... na prawą stronę bym nie wpadł ;]miś fazi pisze:centralny masz w środku auta na prawym słupku
czyli podpiąć tylko z centralki pomaranczowy i różowy z alarmu do plusa stałego i kable do otwierania/zamykania... a podpinać te przewody do masy (czarny i biały) ?miś fazi pisze:pneumatyk jest sterowany plusem
I jeszcze czy przewód do kierunkowskazów podpiąć pod bezpiecznik B17 ?
a gdzie te przewody są ?miś fazi pisze:podpinając sie pod klape musisz sie podpiąc pod brązowo-czerwony , a drzwi to brązowo - biały
a w tym słupku to chodzi o to miejsce gdzie przewody wychodzą z gumowej przelotki drzwi ? Jest tam kostka z kilkoma kabelkami...miś fazi pisze: sory , popierdzieliły mi sie strony , oczywiście że strona lewa
Ostatnio zmieniony pt lut 13, 2009 18:11 przez pedroRSL, łącznie zmieniany 1 raz.
pomarańczowy osobno do szarego , a różowy osobno do zielonego - albo odwrotnie , to załeży czy bedżie dobrze , a kierunki masz rozdzielone diodami , bo masz wyjście na kierunki jednym przekaźnikiem , jedna dioda do czarno - zielonego , druga do czarno - białego
[ Dodano: 13 Lut 2009 17:15 ]
kierunki i drzwi najlepiej pod osłoną lewego progu , bagażnik tylko w bagażniku , bo wyłącznik masz w zamku , tak chodzi o to gniazdo w słupku , masz je w srodku auta
[ Dodano: 13 Lut 2009 17:15 ]
kierunki i drzwi najlepiej pod osłoną lewego progu , bagażnik tylko w bagażniku , bo wyłącznik masz w zamku , tak chodzi o to gniazdo w słupku , masz je w srodku auta
Czyli od początku:
alarm - auto
*biały 2 przewody do kierunków - czarno biały i czarno zielony gdzieś pod listwą progową drzwi kierowcy
*czerwony stały +12V - wpiąć w dowolny czerwony gruby za bezpiecznikami (oczywiscie z napięciem )
*brązowy do syreny - syrenkę wypadałoby do komory silnika wrzucić i tam poprowadzę
* czarny to masa - do karoserii wystarczy ?
*żółty i pomarańczowy do przekaźnika a wyjścia przekaźnika w przecięty +12 stacyjki ? To będzie też immobilajzer chyba
*zielony to krańcówka drzwi - brązowo biały ten we wtyczce z drzwi ?
*fioletowy to + drzwi - drzwi dają masę więc chyba ten kabelek jest zbędny ?
*czarno czerwony od stopu - podepnę się pod czujnik stopu w pedale
*szary to drugi kanał - jeśli to pneumatyk to chyba nie ma możliwości podpięcia się pod centralny tylko bagażnika żeby go otwierać ?
*niebieski klapy - tego podpiąć do bagażnika ale może prościej podpiąć pod oświetlenie bagażnika ?
*szaro czarny to 3 kanał - nie mam elektrycznych szyb więc to odpada
czujnik udarowy jest podpięty a centralny podpisałem na obrazku... tylko czy i + i - trzeba podpinać skoro sterowanie jest tylko + ?
ZDJĘCIE TYLKO PRZYKŁADOWE TO NIE MÓJ
TAK TO MA BYĆ ?
alarm - auto
*biały 2 przewody do kierunków - czarno biały i czarno zielony gdzieś pod listwą progową drzwi kierowcy
*czerwony stały +12V - wpiąć w dowolny czerwony gruby za bezpiecznikami (oczywiscie z napięciem )
*brązowy do syreny - syrenkę wypadałoby do komory silnika wrzucić i tam poprowadzę
* czarny to masa - do karoserii wystarczy ?
*żółty i pomarańczowy do przekaźnika a wyjścia przekaźnika w przecięty +12 stacyjki ? To będzie też immobilajzer chyba
*zielony to krańcówka drzwi - brązowo biały ten we wtyczce z drzwi ?
*fioletowy to + drzwi - drzwi dają masę więc chyba ten kabelek jest zbędny ?
*czarno czerwony od stopu - podepnę się pod czujnik stopu w pedale
*szary to drugi kanał - jeśli to pneumatyk to chyba nie ma możliwości podpięcia się pod centralny tylko bagażnika żeby go otwierać ?
*niebieski klapy - tego podpiąć do bagażnika ale może prościej podpiąć pod oświetlenie bagażnika ?
*szaro czarny to 3 kanał - nie mam elektrycznych szyb więc to odpada
czujnik udarowy jest podpięty a centralny podpisałem na obrazku... tylko czy i + i - trzeba podpinać skoro sterowanie jest tylko + ?
ZDJĘCIE TYLKO PRZYKŁADOWE TO NIE MÓJ
TAK TO MA BYĆ ?
Ostatnio zmieniony pt lut 13, 2009 19:10 przez pedroRSL, łącznie zmieniany 1 raz.
na forum w szukajce na pewno jest , a osłone progu zdejmujesz tak , że w tylnym koncu masz kołek plastikowy , musisz go wyjąć , potem naciskasz osłone do dołu i pociąg ręką między podłoga a dołem plastiku , dół powinien wyskoczyć , potem łapiąc za osłone progu szarpnij do góry , wyskoczy , bo jest na pięciu zapinkach w środku , tylko ciąg najpierw z jednego końca i jak wyskoczy to zacznij pociągać toche dalej , i tak do końca
[ Dodano: 13 Lut 2009 19:19 ]
dół ma wyskoczyć , chodziło mi o przedni i tylni koniec osłony , bo tam ma takie plastikowe haczyki które trzymają z przodu i tyłu do innych plastików
[ Dodano: 13 Lut 2009 19:19 ]
dół ma wyskoczyć , chodziło mi o przedni i tylni koniec osłony , bo tam ma takie plastikowe haczyki które trzymają z przodu i tyłu do innych plastików
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości