Strona 1 z 1

[mk1] Wymiana licznika

: pn wrz 05, 2005 08:32
autor: mr_simon
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem MK1 Cabrio z 1985r. z silnikiem 1.6. Auto naprawdę super, kupiłem je za grosze wyszło mnie z przyprowadzeniem z Niemiec do Polski 500zł jest troszeczkę zaniedbane w środku, brakuje pewnych pierdółek a to szczegóły ogólnie autko jak marzenie. Do czego zmierzam, otóż w aucie jest najuboższa wersja licznika, czyli bez obrotomierza, bez licznika przebiegu dziennego i a główny licznik wyskalowany jest do 100.000km z przebiegiem 89.000km (ciekawe czy rzeczywiście ma taki przegieg). Pytanie: w mk2 miałem licznik z zegarem kupiłem z obrotomierzem podłaczyłem wtyczki i działa, czy tak samo będzie i w tym przypadku, bo chcę kupić licznik z obrotomierzem, czy tak samo jak w mk2 podłącze wtyczkę i będzie wszystko działać, czy potrzebne będą jakieś przeróki. :crazy:

: pn wrz 05, 2005 09:55
autor: TAZ
Jedyny problem na jaki możesz natrafić to różne ułożenie pinów we wtyce, a są one nadrukowane na folli więc zmienić się ich nie da. Każdy pin jest opisany więc zamiana samych przewodów nie powinna sprawić ci problemów. Sam przed rozbiciem zmieniałem licznik i musiałem przewody pozamieniać.

: pn wrz 05, 2005 14:00
autor: mr_simon
No zobaczymy na razie szukam licznika. Dam znać jak mi poszło. Dzięki za wskazówkę!