woda wylewa sie ze zbiornika chlodnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
woda wylewa sie ze zbiornika chlodnicy
Po przejechaniu (ok 20 min jazdy) i zaparkowaniu moge zauwazyc jak pod moim samochodem tworzy sie fajna kałuza z wody z mojego pojemnika do chłodnicy ....
Otwieram kurek <odrazu po zatrzymaniu> a tam woda wrze i podchodzi do korka.
A ze ten zbiorniczek ma dziurke zboku to woda strumieniami sie wylewa
To jest nie normalne
We wstepnym mysleniu co to moze byc doszedłem z kumplem ze niemam w swojej zakretce gumowej uszczelki
Czy to moze byc powodem ?
Otwieram kurek <odrazu po zatrzymaniu> a tam woda wrze i podchodzi do korka.
A ze ten zbiorniczek ma dziurke zboku to woda strumieniami sie wylewa
To jest nie normalne
We wstepnym mysleniu co to moze byc doszedłem z kumplem ze niemam w swojej zakretce gumowej uszczelki
Czy to moze byc powodem ?
- dzikusek99
- Użytkownik
- Posty: 254
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Powodow moze byc kilka. Po pierwsze nieszczelny zbiornik wyrownawczy. Na goracym silniku nawet przy sprawnym obiegu chlodzacym jak sie odkreci korek to zawsze wyleci troche plynu. I nie rozumiem gdzie ten zzbiornik ma dziurke z boku?? Moze nie masz wezyka (chyba odpowietrzajcego) U mnie nie ma zadnych nieszczelnosci. Dalej mozesz sprawdzic termostat, włacznik termiczny wentylatora, wentylator i na koniec uszczelke pod glowica. pozdrawiam
Zacznij od sprwdzenia czy wentylator chłodnicy sie załącza. Zapal silnik i na postoju poczekaj aż woda na wskażniku osiągnie prawie 100 stopni ( termostat otwarty). Wtedy zobacz czy chodzi wentylator.Ta "dziurka z boku zbirnika" to zawór przelewowy nadmiaru wody, i jeśli płyn jest zbyt gorący a wentylator go nie schłodzi to normalne że wyrzuci tamtedy nadmiar wody. Jeśli wentylator sie nie załączy to sprawdz termostat, lub czujnik wentylatora (na chłodnicy). Moja rada: nie odkęcaj korka przy gorącym silniku bo sie poparzysz.
VW- da weiss mann, was mann hat.
ja mialem podobnie niedawno diagnoza uszczelka pod glowica niestety sprawdzic jest banalnie prosto po przejechaniu paru metrow zajrzyj pod maske i dotknij weze ukladu chlodzenia jesli beda napeczniale czyli cisnienie z ktoregos cylindra przedostaje sie do ukladu chlodzenia stad duze cisnienie wode moze wywalac wtedy przez zbiorniczek ale co ja tam wiem ja poprostu tak mialem
Vw Golf III 1.8 GL ABS
ratunku potrzebuje pomocy silnik mi ise gotuje w 3 minuty po zjechaniu z trasy co to jest wymienilem pompe chyba ze trzy ze o termostatach nie wspomne czemu ten dupek mi sie tak grzeje szybko zmienialem zaplon nawet wymienialem uszczelke pod glowicą czy jak sie pomyliem o zabek na pasku rozzadu to by mi nie osłabł tak nie jest a on sie grzeje
[ Dodano: Pon Wrz 05, 2005 20:22 ]
ja miałem podobnie w zbiorniczku nie powiino byc zdnej dziorki a w korku jestr specjalny zawór odpowietrzający on ma zadzialac kiedy cisnienie w ukladzie bedzie za duze a ze wode wyzuci to norma przy ciepłym silniku ja spr korek poprostu sie zamienilem z kolesiem na korki i było okej pozdrawiam
[ Dodano: Pon Wrz 05, 2005 20:22 ]
ja miałem podobnie w zbiorniczku nie powiino byc zdnej dziorki a w korku jestr specjalny zawór odpowietrzający on ma zadzialac kiedy cisnienie w ukladzie bedzie za duze a ze wode wyzuci to norma przy ciepłym silniku ja spr korek poprostu sie zamienilem z kolesiem na korki i było okej pozdrawiam
sprawdzales wszystkie obiegi ukladu chlodzenia niewiem jak jest w II-je u siebie mialem przypal z termostatem to gorne weze byly gorace a ten zaraz za termostatem zimniutki mozliwe ze ci sie nie otwiera ale jak zmieniales az 3 rodzaje uszczelke pod glowica wymieniales a byla ona potrzebna przyjzales sie jej jak sama glowica nie bylo wzerow ??
Vw Golf III 1.8 GL ABS
To był korek osuneła się gumka <uszczelka> dziekuje wszystkim za pomoc
[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 13:17 ]
[ Dodano: Pon Wrz 05, 2005 20:22 ]
ja miałem podobnie w zbiorniczku nie powiino byc zdnej dziorki a w korku jestr specjalny zawór odpowietrzający on ma zadzialac kiedy cisnienie w ukladzie bedzie za duze a ze wode wyzuci to norma przy ciepłym silniku ja spr korek poprostu sie zamienilem z kolesiem na korki i było okej pozdrawiam[/quote]
W zbiorniczku jest dziurka ktora odprowadza nadmiar wody pozdro
[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 13:17 ]
[ Dodano: Pon Wrz 05, 2005 20:22 ]
ja miałem podobnie w zbiorniczku nie powiino byc zdnej dziorki a w korku jestr specjalny zawór odpowietrzający on ma zadzialac kiedy cisnienie w ukladzie bedzie za duze a ze wode wyzuci to norma przy ciepłym silniku ja spr korek poprostu sie zamienilem z kolesiem na korki i było okej pozdrawiam[/quote]
W zbiorniczku jest dziurka ktora odprowadza nadmiar wody pozdro
Przeciez tam jest obwod zamkniety. Gdzie jest odprowadzany nadmiar wody? Z tego co piszesz to na asfalt. W zbiorniczku nie moze byc zadnych dziurek (role takiej "dziurki" powinien spelniac korek, ktory ma zawor cisnieniowy).Georgi pisze:W zbiorniczku jest dziurka ktora odprowadza nadmiar wody pozdro
Grafik komputerowy, specjalista DTP
http://marcin.rokosz.biz
http://marcin.rokosz.biz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 303 gości