Strona 1 z 1
przewód paliwowy
: czw lut 12, 2009 10:35
autor: Laik86
Witam
chciałbym sprawdzić u siebie w aucieczy paliwo mi sie nie cofa czasem do baku :/ bo wymienilem juz świece a on dalej kreci tak ze 4 -5 razy zanim zapali ... kiedys było na strzała ..
wrzuciłby mi ktos zdjęcie spod maski, i pokazal na nim który przewód (gdzie on się znajduje) trzeba odpiąć i zobaczyc czy po właczeniu zaponu poleci z niego paliow ..?
mam golfa III 1.8 ABS
z gory dzięki za pomoc
: czw lut 12, 2009 11:31
autor: miś fazi
z prawej strony wtrysku masz dwa gumowe wężyki , jeden koło drugiego , na obudowie masz strzałkę w stronę wtrysku to jest przewód zasilający , drugi jest powrotny , jak nie masz strzałki to najpierw zdejmij jeden , wsadż do słoika i przekręc kluczyk , zacznie pracować pompa w baku , jak nie zacznie lecieć paliwo to zdejmij drugi , z tego co pamiętam to zasilający jest pierwszy z przodu , ale mogłem sie machnąć
: pt lip 10, 2009 20:28
autor: lambert86
witajcie, powiedzcie czy jak cofa mi sie paliwo to zaworek który puszcza paliwo to jest to ten co na zdjęciu poniżej ??
: sob lip 11, 2009 08:54
autor: miś fazi
jeśli masz 1,8 ABS , to na pewno nie masz tam zaworka , ten zaworek jest od filtra z węglem aktywowanym , odpowiada za puszczanie par paliwa do powtórnego spalenia
: sob lip 11, 2009 10:06
autor: lambert86
no to co zrobić zeby paliwo mi sie nie cofało, bo po kilkakrotnym wlaczeniu i wyłaczeniu zaplonu tak ze 4 razy to zapali odrazu, a jak mam w baku powyżej rezerwy to tez nie ma problemu z zapaleniem ....
: sob lip 11, 2009 17:46
autor: miś fazi
sprawdzić pompkę paliwa w baku
: sob lip 11, 2009 19:56
autor: Paweł Marek
lambert86 pisze:mi sie nie cofało
to żaden dowód na cofanie. Jak chcesz być pewien to manometr i mierzysz czy w układzie paliwowym zostaje ciśnienie przynajmniej pół atmosfery po 5 minutach od wyłączenia silnika
: sob lip 11, 2009 20:17
autor: enesen
lambert86 pisze:no to co zrobić zeby paliwo mi sie nie cofało, bo po kilkakrotnym wlaczeniu i wyłaczeniu zaplonu tak ze 4 razy to zapali odrazu, a jak mam w baku powyżej rezerwy to tez nie ma problemu z zapaleniem ....
załóż zawór zwrotny do paliwa, mój dziadek ma taki w dieslu bo miał taki sam problem co TY
: sob lip 11, 2009 20:18
autor: Paweł Marek
Zawór zwrotny jest w pompie, nic więcej nie trzeba i nie bardzo się to może zepsuć co wynika z prostoty konstrukcji.
: sob lip 11, 2009 20:41
autor: enesen
na przykładzie swojego dziadka wiem że fabryczne zawory zwrotne potrafią cofać paliwo, założenie takiego zaworu nie jest trudne i pracochłonne, taki zaworek powinien być w pozycji pionowej
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/534 ... c8c1f.html