Wskazania MFA / G60
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Wskazania MFA / G60
No i wreszcie udalo mi sie wejsc w tryb serwisowy i odczytac cos ciekawego. Moze mi ktos objasnic co jest co? Przy przelaczniku w pozycji 1 tak:
kod silnika 018
kod kraju 1
zakres predkosci 950
gorny limit obrotow 7418
dolny limit obrotow 1175
cisnienie odlaczania paliwa 159
test wszystko ok
I tu pytanko: co to za silnik ten 018?
Przelacznik w pozycji 2: w sumie to tu jest wszystko dla mnie jasne oprocz pozycji 2. tu pokazuje mi roznie. Na postoju caly czas trzyma 511, jak go pogazuje to sie wacha 511- 390. Podczas jazdy przy pelnym gazie az do odciecia (7000) niezaleznie od biegu schodzi do 507 i nic wiecej. Co to oznacza? Dmucha jeszcze cos ta sprezarka czy nic?
kod silnika 018
kod kraju 1
zakres predkosci 950
gorny limit obrotow 7418
dolny limit obrotow 1175
cisnienie odlaczania paliwa 159
test wszystko ok
I tu pytanko: co to za silnik ten 018?
Przelacznik w pozycji 2: w sumie to tu jest wszystko dla mnie jasne oprocz pozycji 2. tu pokazuje mi roznie. Na postoju caly czas trzyma 511, jak go pogazuje to sie wacha 511- 390. Podczas jazdy przy pelnym gazie az do odciecia (7000) niezaleznie od biegu schodzi do 507 i nic wiecej. Co to oznacza? Dmucha jeszcze cos ta sprezarka czy nic?
Ostatnio zmieniony ndz mar 18, 2007 12:42 przez olozwirski, łącznie zmieniany 1 raz.
w tej pozycji co ci dmucha czyli MFA przełącząne na 2 i druga pozycja.zapisz sobie ile ci pokazuje jak masz wyłączony silnik jak chodzi ci na biegu jałowym i na trujce przy pełnym gazie zobacz ile ci pokazuje aż do odciecia. aha i jaki masz licznik z VDO czy motometra jak to sprawdzisz to napisz ja gdzies mam przelicznik to ci powiem co i jak z twoją sprężarką
[ Dodano: Nie Wrz 04, 2005 19:01 ]
tylko te trzy wartosci mi podaj przy wyłączonym silniku, na biegu jałowym i na pełnym gazie najlepiej na trójce ile ci wtedy pokazuje
[ Dodano: Nie Wrz 04, 2005 19:01 ]
tylko te trzy wartosci mi podaj przy wyłączonym silniku, na biegu jałowym i na pełnym gazie najlepiej na trójce ile ci wtedy pokazuje
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
jak mu dodajesz gazu to powinno rosnąć. ja na moim mam takie wskazania na wyłączonym 1800, na biegu jałowym w granicach 800 a na pełnym gazie na trojce ponad 2100 jesli sie nie myle to masz licznik motometra czyli sprezarka jest kaput obwiązkowo regeneracja. pewnie bierze ci silnik olej co sprawdz w rurze ktora wychodzi z wylotu sprezarki czy nie ma tam jakis opiłków metalu, jezeli jest tylko olej bez opiłków to znaczy ze jeszcze nic sie nie sypneło ale radziłbym ci ją natychmiast regenerować
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Nie wiem czy to cos zmienia, podobno mam chip SLS i kolko 68mm. No i ja mam MotoMeter. Zanim bede regenerowal G chcialbym sie upewnic ze naprawde musze, gdzies kiedys wyczytalem ze mozna tez zmierzyc cisnienie manometrem. Zdejmuje sie gdzies jakis wezyk czy cos. A moze glosze herezje, slyszales cos na ten temat?
najlepiej w kolektor ssacy trojnikiem w wezyk do regulatora cisnienia paliwa ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pomiar wtedy jest najdokladniejszy.
na kole 68mm powinno byc cisnienie w okolicach 190KPa czyli 90 KPa (0.9b) doładowania.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pomiar wtedy jest najdokladniejszy.
na kole 68mm powinno byc cisnienie w okolicach 190KPa czyli 90 KPa (0.9b) doładowania.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czesc, sluchajcie !!
mam troche wątpliwości co do tych odczytówz MFA, skoro wiadomo ze g-lader (seryjny) daje max cisnienie doładowania około 0,65 bara czyli 650 milibarow, to według wszelkich tabel wynik ponad 2000 na motometrze daje grubo ponad 1000 milibarow czyli 1 bara, albo nawet 1,2 bara.....
Jak to wytlumaczyc?
Na filmiku o g60 dostepnym tej stronie w dziale downlaod jest gosc ktory sprawdza cisnienie manometrem, maksymalny wynik jaki otrzymuje z tego co pamietam to wlasnie okolo 0,65 bara czyli prawidłowo.....
(dodam ze nie robi tego na 3 biegu podczas jazdy tylko na luzie i tez uzyskuje maksymalne doladowanie, przeciez niezalezne czy skrzynia jest spieta z silnikiem na którym kolwiek biegu czy jest w pozycji luz i auto stoi to cisnienie doaldowania powinno byc to samo, ta sadze)
Głowna moja watpliwos i pytanie - skad 1,2 bara na odczytach z MFA motometra??
mam troche wątpliwości co do tych odczytówz MFA, skoro wiadomo ze g-lader (seryjny) daje max cisnienie doładowania około 0,65 bara czyli 650 milibarow, to według wszelkich tabel wynik ponad 2000 na motometrze daje grubo ponad 1000 milibarow czyli 1 bara, albo nawet 1,2 bara.....
Jak to wytlumaczyc?
Na filmiku o g60 dostepnym tej stronie w dziale downlaod jest gosc ktory sprawdza cisnienie manometrem, maksymalny wynik jaki otrzymuje z tego co pamietam to wlasnie okolo 0,65 bara czyli prawidłowo.....
(dodam ze nie robi tego na 3 biegu podczas jazdy tylko na luzie i tez uzyskuje maksymalne doladowanie, przeciez niezalezne czy skrzynia jest spieta z silnikiem na którym kolwiek biegu czy jest w pozycji luz i auto stoi to cisnienie doaldowania powinno byc to samo, ta sadze)
Głowna moja watpliwos i pytanie - skad 1,2 bara na odczytach z MFA motometra??
po pierwsze kto ci powiedział że wskazania na MFA są w milibarach? jeżeli tak to jak wytłumaczysz wskazania na licznikach z VDO który pokazuje to w setkach a nie tysiącach.sas_gti pisze:czesc, sluchajcie !!
mam troche wątpliwości co do tych odczytówz MFA, skoro wiadomo ze g-lader (seryjny) daje max cisnienie doładowania około 0,65 bara czyli 650 milibarow, to według wszelkich tabel wynik ponad 2000 na motometrze daje grubo ponad 1000 milibarow czyli 1 bara, albo nawet 1,2 bara.....
Jak to wytlumaczyc?
Na filmiku o g60 dostepnym tej stronie w dziale downlaod jest gosc ktory sprawdza cisnienie manometrem, maksymalny wynik jaki otrzymuje z tego co pamietam to wlasnie okolo 0,65 bara czyli prawidłowo.....
(dodam ze nie robi tego na 3 biegu podczas jazdy tylko na luzie i tez uzyskuje maksymalne doladowanie, przeciez niezalezne czy skrzynia jest spieta z silnikiem na którym kolwiek biegu czy jest w pozycji luz i auto stoi to cisnienie doaldowania powinno byc to samo, ta sadze)
Głowna moja watpliwos i pytanie - skad 1,2 bara na odczytach z MFA motometra??
tu masz przelicznik wskazań MFA na milibary. ja mam 2108 z przetartym przewodem doprowadzającym powietrze z sprężarki do IC czyli jakieś 1100 milibarów czyli 0,55 bara
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
dzieki WIELKIEokoG60 pisze:trzymasz wcisnięty przycisk MFA i włanczasz zapłon wyłanczasz i załanczasz po raz drugi i już jesteś w trybie serwisowym. pamietaj że cały czas musisz miec wcisnięty przycisk MFA jak to robiszAdrian1980 pisze:a tak przy okazji to jak mozna wejsc w tryb serwisowy w MFA ??
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
no problemAdrian1980 pisze:dzieki WIELKIEokoG60 pisze:trzymasz wcisnięty przycisk MFA i włanczasz zapłon wyłanczasz i załanczasz po raz drugi i już jesteś w trybie serwisowym. pamietaj że cały czas musisz miec wcisnięty przycisk MFA jak to robiszAdrian1980 pisze:a tak przy okazji to jak mozna wejsc w tryb serwisowy w MFA ??
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
juz ci wszytko mówieokoG60 pisze:po pierwsze kto ci powiedział że wskazania na MFA są w milibarach? jeżeli tak to jak wytłumaczysz wskazania na licznikach z VDO który pokazuje to w setkach a nie tysiącach.sas_gti pisze:czesc, sluchajcie !!
mam troche wątpliwości co do tych odczytówz MFA, skoro wiadomo ze g-lader (seryjny) daje max cisnienie doładowania około 0,65 bara czyli 650 milibarow, to według wszelkich tabel wynik ponad 2000 na motometrze daje grubo ponad 1000 milibarow czyli 1 bara, albo nawet 1,2 bara.....
Jak to wytlumaczyc?
Na filmiku o g60 dostepnym tej stronie w dziale downlaod jest gosc ktory sprawdza cisnienie manometrem, maksymalny wynik jaki otrzymuje z tego co pamietam to wlasnie okolo 0,65 bara czyli prawidłowo.....
(dodam ze nie robi tego na 3 biegu podczas jazdy tylko na luzie i tez uzyskuje maksymalne doladowanie, przeciez niezalezne czy skrzynia jest spieta z silnikiem na którym kolwiek biegu czy jest w pozycji luz i auto stoi to cisnienie doaldowania powinno byc to samo, ta sadze)
Głowna moja watpliwos i pytanie - skad 1,2 bara na odczytach z MFA motometra??
tu masz przelicznik wskazań MFA na milibary. ja mam 2108 z przetartym przewodem doprowadzającym powietrze z sprężarki do IC czyli jakieś 1100 milibarów czyli 0,55 bara
po pierwsze to czytaj dokladnie i ze zrozumieniem, bo nigdzie nie napisałem ze na MFA jest wynik w milibarach,
napisalem natomiast ze jak na MFA motometra masz ponad 2000 (czegoś tam, nie napisałem czego) to z tabeli dostarczonej zreszta przez ciebie wynika ze masz maksymalne doladowanie ponad 1 bara (przy założeniu ze 1 bar to 1000 milibarów)
Wnioskuje ze "mBAR" to "milibar" tak jak np "mm" to "milimetr"
z tego co wiem to "mili" onacza jedną tysięczną, a 1 bar to 1000 milibarów, dlatego nie rozumiem skad u ciebie 1100 milibarow to 0,55 bara ( ale moze jestem w bledzie)
Uwazasz ze 1 bar to 2000 milibarów?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości