Strona 1 z 2

Wyciek pod korektorem sily hamowania

: ndz wrz 04, 2005 11:55
autor: J.KKK
Wymieniałem płyn hamulcowy i mam wyciek pod korektorem siły hamowania. Czy trzeba będzie wymienić cały korektor ? Czy jest inny sposób usunięcia usterki ?Proszę o odpowiedz.

: czw wrz 08, 2005 10:28
autor: icemaster
mam to samo, dołączam sie do pytania

: czw wrz 08, 2005 10:31
autor: vmax237
jest wieksze prawpodobienstwo ze cieklnie z laczenia przewodow z kolektorem, niz z kolektora, odkrecic, wszytko druciakiem wyczysciic i mocno dokrecic z czuciem,

: czw wrz 08, 2005 10:46
autor: TAZ
Na twoim miejscu wywalił bym korektor i już po problemie.

: czw wrz 08, 2005 10:58
autor: yellow
taz pisze:Na twoim miejscu wywalił bym korektor i już po problemie.
Dokladnie to samo mi wczoraj doradzili :bigok: Taki regulator nowy to koszt od 330 do 600 zlociszy naszych polskich.

: czw wrz 08, 2005 10:59
autor: TAZ
A bez niego nic się nie dzieje. Działa on tylko pod obciążeniem, a i tak nie odczujesz różnicy. Kiedyś już testowałem z bratem ten trik i dzisiaj jeździ bez korektora.

: czw wrz 08, 2005 11:32
autor: Corvax
Kazdy sensowny mechanik to potwierdzi - jak sie psuje to wywalic.

: czw wrz 08, 2005 12:09
autor: czester
a jak to wywalić :otepienie:

: czw wrz 08, 2005 12:18
autor: lemon84
ja w miejsce korektora wstawilem dwa przewody hamulcowe gumowe.musisz dobrac sobie jakies w sklepie.moje sa z audi.kosztowaly 20 zl.jak bys potrzebowal jednak korektor to mam dobry

: czw wrz 08, 2005 12:21
autor: marek007
ok to może ktoś mi powiedzieć w którym miejscu jest dokladnie korektor w mk3 AAM
i czy gumowe przewody będą ok ????

: czw wrz 08, 2005 12:44
autor: Corvax
na tylnej belce z lewej strony - obok ostatniego tłumika

: czw wrz 08, 2005 14:08
autor: icemaster
i bez tego mozna bezpiecznie jezdzic?

: czw wrz 08, 2005 14:28
autor: Corvax
w 9 przypadkach na 10 tak - korektor siły hamowania to prymitywne urzadzenia działające pod wplywem obciązenia tylnej osi zwiększające cisnienie w tylnym układzie hamulcowym.
Jesli chcesz sprawdzić kiedy zaczyna działac zajrzyj pod auto i popros pare osbób zeby do niego wsiadło - korektor ma zawór strowany sprężyną, a na nią z kolei działa nacisk nadwozia. Mysle ze przy 4 osobach w aucie jeszcze nie bedzie działał.

Inaczej mówiąc zaleta posiadania korektora siły hamowania to to że przy mocno obciązonym aucie tylne kola hamują mocniej niz normalnie i tyle. Przy hamulcach bebnowych moze nie robic zadnej róznicy.

: czw wrz 08, 2005 16:42
autor: icemaster
a ty go wywaliles?