Golf II, 1.6PN (gaśnie po zapaleniu, nie trzyma mu ssanie,..
: ndz wrz 04, 2005 10:44
Witam wszystkich mam praę problemów z moim silnikiem w Golfie. Silnik to 1.6PN (elektroniczne gaźnik). Mam ząłożony gaz 2-giej generacji
Gdy rano zapalam silnik na benzynie to zaskakuje odrazu włancza się ssanie, ale zaraz obroty spadają i silnik gaśnie i tak w nieskończoność aż się nie rozgdzeje.
Z kolei gdy próbuję zapalić na gazie to muszę najpierw go solidnie z 5sekund go [pokręcić, a potem ledwo w chodzi na obroty, i nie są one zbyt równe (minimalnie faluje)
Gdy gasząc auto przełanczam je z gazu na benzynę to obroty też bardzo spadają i czasami silnik gaśnie (obroty schodzą nawet do 400), a jak nie zgaśnie to i tak obroty falują. Raz w większym raz w mniejszym zakresie, ale tak eskstremalnie to miedzy 600-1200 obrotów, a normalnie miedzy 800-1100). Na gaize obroty również nie są idealnie równe (zazwyczaj między 1000-1100).
Byłem w warsztacie na diagnostykę sądy Lambda, i wyszło że nie działa, wymieniłem ją sam i nic nie ustąpiło. Nie wiem czy moze sama wymiana sądy niewystarczy, czy może coś jeszcze trzeba z nią zrobić??
A może ktoś z waz zna poprostu dobrego i najlepiej taniego mechanika od Golfów z woj. Śląskiego? Ja jestem z Dąbrowy Górniczej. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Dodam że mój Golf ma przejchane 200tyś.km, i wcześniej nie było żadnych problemów, a pojawiły sięone niedawno dość nagle po ok 2-tygodniowym postoju.
Gdy rano zapalam silnik na benzynie to zaskakuje odrazu włancza się ssanie, ale zaraz obroty spadają i silnik gaśnie i tak w nieskończoność aż się nie rozgdzeje.
Z kolei gdy próbuję zapalić na gazie to muszę najpierw go solidnie z 5sekund go [pokręcić, a potem ledwo w chodzi na obroty, i nie są one zbyt równe (minimalnie faluje)
Gdy gasząc auto przełanczam je z gazu na benzynę to obroty też bardzo spadają i czasami silnik gaśnie (obroty schodzą nawet do 400), a jak nie zgaśnie to i tak obroty falują. Raz w większym raz w mniejszym zakresie, ale tak eskstremalnie to miedzy 600-1200 obrotów, a normalnie miedzy 800-1100). Na gaize obroty również nie są idealnie równe (zazwyczaj między 1000-1100).
Byłem w warsztacie na diagnostykę sądy Lambda, i wyszło że nie działa, wymieniłem ją sam i nic nie ustąpiło. Nie wiem czy moze sama wymiana sądy niewystarczy, czy może coś jeszcze trzeba z nią zrobić??
A może ktoś z waz zna poprostu dobrego i najlepiej taniego mechanika od Golfów z woj. Śląskiego? Ja jestem z Dąbrowy Górniczej. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Dodam że mój Golf ma przejchane 200tyś.km, i wcześniej nie było żadnych problemów, a pojawiły sięone niedawno dość nagle po ok 2-tygodniowym postoju.