Strona 1 z 1

LICZNIK PRZEJECHANYCH KM. W MK II POMÓŻCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!

: sob wrz 03, 2005 14:42
autor: domic
jak cofnąć licznik kilometrów w mkII 1,6 b ????

: sob wrz 03, 2005 18:32
autor: okulik
jezdzic do tylu?! :helm:

: sob wrz 03, 2005 18:37
autor: baklazan
daj przod na 2 podnosniki, odpal, wbij wsteke, cegla na gaz i zostaw go na noc :panna:

: sob wrz 03, 2005 18:49
autor: radwan
odłącz licznik i schowaj go do schowka.
Oszuści kur.... . Później kupujemy auta z nie wiadomo jakim przebiegiem

: sob wrz 03, 2005 19:01
autor: domic
czekam dalej na ciekawsze pomysły :-) te są do bani

: sob wrz 03, 2005 19:16
autor: greg
Wykręcić licznik, rozebrać i cofnąć cyferki. Nie widzę żadnego problemu... Tylko po co to robić????

: ndz wrz 04, 2005 15:23
autor: worms
Jak to po co ?
By oszukać samego siebie i innych przy okazji... ](*,)

: ndz wrz 04, 2005 15:31
autor: trebor102
Przecież duży przebieg w pięknym aucie takim jak golfik świadczy dobrze o wła scicielu !!!! Fiatem nakręcisz 100000 i na złom :okej:

: ndz wrz 04, 2005 17:38
autor: Zilly
Dwie rzeczy są nieskończone - Wszechświat i głupota ludzka.
Piękny podpis masz i jeszcze sam udowadniasz że tak jest.

: pn wrz 05, 2005 00:22
autor: cobe
skad sie tacy ludzie biora??

trzeba bylo samochodu nie kupowac tylko jezdzic autobusem
i mialbys teraz problem z glowy

a co do opisu STRZAL W DZIESIATKE
co do glupoty takiego pytania nie ma watpliwosci

daj tylko znac jak sam kupisz samochod z przekreconym licznikiem, zycze Ci powodzenia

: pn wrz 05, 2005 00:47
autor: igor002
witam, nie zawsze są tego złe strony, niektórzy robia tak dla ciagniecia przebiegu auta, ja jak kupiłem zegary z obrotomierzem to zprzekręciłem przebieg na taki jaki miałem w starych, tylko po to zeby nie wprowadzać w błąd, dodam ze tamte zegary nowe miały o 30tyś km mniej więc ja nabiłem jeszcze:)
Do wglądu zostawiłem orginalny licznik, jeżeli kiedys przy sprzedaży ktos bedzie chciał sprawdzic, albo mu dorzuce, ale jak narazie ni eplanuje sprzedaży:)

Tak wiec nie ostrzcie na koledze noży, za to kolega by napisał po co to to może by ktoś powiedził dokładniej.
Najprościej jednak rozebrac licznik i próbować, tego tak poprostu nieda sie opisać typu odkręc śrubke, trza rozebrać i delikatnie zeby nie spieprzyc przestawic cyferki, tylko delikatnie zeby ci potem zegary nie dzwoniły luznymi cyferkami ze srodka:)