Cos brakuje w instalacji gazowej...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

amadeusz

Cos brakuje w instalacji gazowej...

Post autor: amadeusz » pt wrz 02, 2005 12:52

wiatm!
od kilku tygodni jestes szczesliwym posiadaczem golfa 2...
...mowie jaka jest sprawa
... gosc od ktorego kupilem sam zalozyl sobie gaz...zaplacij tanio za instalacje bo 1300 zl...
z doswiadczenia wiem ze aby mniej kosztowalo panowie odejmuja jakies urzadzenia ..
...moj golf gdy cala noc postoi( a zostawiam go przelaczonego na paliwo) to rano musze go troche pokrecic (okolo 3 razy) i dopiero odpala...jak odpali to chodzi nie rowno lecz powoli zasysa benzyne i lapie normalne obroty...wtedy przelaczam go na GAZ i przy dobrych wiatrach nie zgasnie, i sytuacja powtarza sie > musze albo krecic kilka krotnie albo jak sie przelaczy bez zgasniecia ma nie rowne obroty i powoli sie stabilizuje czyli nabiera gazu...
...moje podejrzenia dotycza tego ze panowie poprostu omineli jakies urzadzenie ktore pomaga zasycac czy to gaz czy paliwo ...
tak na marginesie to kolega tez niedawno kupil autko, rowniez recznie przelaczana i jak odpala sobie na beznyznie to chodzi idealnie rowno lekko przygazuje przelacza na gaz i obroty nie maleja , nie gasnie odrazu jedzie...
...co o tym myslicie, czy wogole bedzie mozliwosc demontarzu mojej instalacji i ile to bedzie kosztowalo! pozdrawiam!
...posiadam rachunek z zakladania instalacji moge napisac co tam oni nawsadzali lecz ja na tym sie nie znam...
pozdrawiam!!!!!



ziemson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 19:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: ziemson » pt wrz 02, 2005 14:59

A to jest jeszcze gaznik czy juz wtrysk?? Moze napisz cos o silniku i instalacji. Bedzie latwiej cos zaradzic.



Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » pt wrz 02, 2005 15:27

no wlasnie gaznik czy wtrysk i ktorej generacji instalacja.
bo jezeli masz gaznik, to masz instalacje pierwszej generacji i wtedy przelaczanie nie jest takie proste jak na wtrysku. z reszta do mechanicznych wtryskow tez sie chyba czesto stosuje pierwsza generacje.
JESLI MASZ GAZNIK TO:
jesli chodzi o palenie to czy przelaczasz go na benzyne juz po wylaczeniu silnika czy jeszcze przed? bo nalezaloby jeszcze przed, wtedy rano bedzie odpalanie jakbys odpalal normalnie nie posiadajac instalacji.
przelaczanie natomiast jest bardziej skomplikowane, bo z gazu na benzyne to normalnie robisz sobie pstryk i jedziesz na benzynce i jest luz. natomiast z benzyny na gaz juz tak nie wolno robic. nalezy przelaczyc w pozycje neutralna i pojechac jeszcze chwile, zeby wypalil ta porcje paliwa ktora ma w gazniku i jak zacznie szarpac to wlaczyc gaz. jesli tego nie zrobisz to nic dziwnego ze gasnie albo ma pretensje...
JESLI NATOMIAST MASZ WTRYSK TO:
takie rzeczy dziac sie nie powinny i wtedy jest to do sprawdzenia najlepiej przez fachowcow.
twoj kolega prawdopodobnie ma samochod z wtryskiem elektronicznym i instalacje drugiej generacji z komputerem, ktory przelacza samochod na gaz po osiagnieciu temperatury ok. 20-30 st. i po przekroczeniu ok. 3000 obr./min., a wlasciwie przy spadaniu obrotow ponizej tej granicy.
a tak na marginesie, to po co kupowales samochod z instalacja skoro chcesz ja demontowac? oczywiscie jest to mozliwe tylko po co? przeciez nie przeszkadza ona w normalnej jezdzie na benzynie... a kupujac samochod bez gazu mogles zaoszczedzic na samym zakupie i na demontazu... ;) pozdrawiam.


Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl

amadeusz

Post autor: amadeusz » pt wrz 02, 2005 17:46

no więc...
jest to silnik na wtrysku. Jest tam instalacja gazowa LOVATO. Mam jeszcze pytanie. Po jakim czasie od odpalenia(na benzynie) przełączyć na gaz?? po zagrzaniu silnika?? pozdrawiam



spec-88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 21:38
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: spec-88 » pt wrz 02, 2005 22:28

słuchaj ja mam instalacje Lovato II generacji i sprawa wygląda następująco : jak jest zimno na dworze czyli ok 15 stopni C to odpalam go na benzynie i wciskam pedał gazu tak żeby przekroczyło 2tyś obr./min i słychać pstryk :P i jade na gazie :) natomiast gdy jest ciepło czyli powyżej tak 15- 20 stopni to odpalam odrazu na benzynie nieiwem jak bedzie w zimie bo jeszcze niemiał okazji testować w temperaturach ujemnych :) mojego junkersa : ) Pozdrawiam


[img]http://img177.imageshack.us/img177/4568/06073004me8.jpg[/img] [img]http://img217.imageshack.us/img217/3826/06073003az6.jpg[/img]

ziemson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 19:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: ziemson » pn wrz 05, 2005 08:28

Podobno dla silnika najlepiej jest chociaz lekko zagrzac silnik na benzynce a dopiero potem zalaczac gaz. Nie wiem ile w tym prawdy, ale pewnie sie dowiem kiedy przyjdzie czas na wymiane membran. Mojemu kumplowi spalila sie pompa paliwa i 3 lata jezdzil tylko na gazie. Faktycznie, przy ostrych mrozach mial male klopoty z odpaleniem, ale generalnie nie bylo tak zle.
Jesli chodzi i to kiepskie odpalanie na benzynie, to przyczyn moze byc bardzo wiele, a ze nie mam w tym az tak duzego doswiadczenie to sie nei wypowiem. Mozliwe, ze wtedy albo sie zalewa, albo poprostu dostaje za malo paliwka. Wiem tylko, ze na to jak chodzi na benzynie, instalacja gazowa ma bardzo niewielki wplyw, jesli wogole ma. No i jesli przelaczasz go z gazy na benzyne i odwrotnie, to najlepiej to robic w czasie jazdy. Wtedy chwilowe niedobory paliwa zniweluje juz rozpedzone auto.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pn wrz 05, 2005 08:36

Możliwe, że świece mogą być do wymiany, jeżeli cieżko pali na benzynie.


Volskwagen - Das Auto.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości