[mk3] gasnie przy zapalaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] gasnie przy zapalaniu
Problem wyglada tak: [mniej wiecej 1/3 prob zapalanie]
Kiedy staram sie odpalic mojego golfa Auto normalnie od razu zlapuje slinki pracuje jakies 2sec po czym gasnie. Po czym zapalam go jesze raz popracuje 2sec i gasnie, niezaleznie od tego czy mu dodam gazu czy nie, jak dodam to wchodzi na obroty ale i tak gasnie.
Po ok 4-6 takich prób auto zapalna normalnie i dzianal bez zarzutu.
Czego to moze byc wina. Sondy?
Auto to golf III 1.8 Gt 90km.
Kiedy staram sie odpalic mojego golfa Auto normalnie od razu zlapuje slinki pracuje jakies 2sec po czym gasnie. Po czym zapalam go jesze raz popracuje 2sec i gasnie, niezaleznie od tego czy mu dodam gazu czy nie, jak dodam to wchodzi na obroty ale i tak gasnie.
Po ok 4-6 takich prób auto zapalna normalnie i dzianal bez zarzutu.
Czego to moze byc wina. Sondy?
Auto to golf III 1.8 Gt 90km.
no to ma pan ten sam problemik co ja na 100% czujnik cieczy chlodzacej wymienilem u siebie i jak reka odjol znajduje sie on na samym srodku z przodu silnika na takim jakby wezu trudno mi wytlumaczyc wpisz w "szukaja" czujnik cieczy bedzie tam wiecej postow i poczytaj ale to to na bank chyba ze masz ksiazke to znajdz sobie sam gdzie to jest koszt czujniczka ok 60zl niestety chyba ze trafisz jak ja bo byly kiedys innego producenta i dalem jeszcze 35zl
Re: [mk3] gasnie przy zapalaniu
Może też immo nie łączyć są takie same objawy że odpala i po 2-3 sek gaśnie. Z takimi rzeczami do najlpiej do jakiegoś elektromagika a pod vaga podłaczałeś?? moze podłącz zobacz może pokaże jakiś błądk2 pisze:Problem wyglada tak: [mniej wiecej 1/3 prob zapalanie]
Kiedy staram sie odpalic mojego golfa Auto normalnie od razu zlapuje slinki pracuje jakies 2sec po czym gasnie. Po czym zapalam go jesze raz popracuje 2sec i gasnie, niezaleznie od tego czy mu dodam gazu czy nie, jak dodam to wchodzi na obroty ale i tak gasnie.
Po ok 4-6 takich prób auto zapalna normalnie i dzianal bez zarzutu.
Czego to moze byc wina. Sondy?
Auto to golf III 1.8 Gt 90km.
Podłaczylem sie pod kompa w serwisie Boscha, pokazuje zawsze jakis bład ale nie jest to sterownik immo ani antena ani pastylka. Magik mowi ze to cos na kablach miedzy steronikiem immo a sterownikiem silnika. Kable przejrzeli, poczyścili styki, pomierzyli, polutowali i nadal jest tak samo.
Problem jest w tym ze VAGa podłacza jak silnik pracuje, w momencie porannego odpalania nie ma mozliwosci skontrolowac co jest nie tak, bo niekomunikuje sie.
Problem jest w tym ze VAGa podłacza jak silnik pracuje, w momencie porannego odpalania nie ma mozliwosci skontrolowac co jest nie tak, bo niekomunikuje sie.
_the orange beast_
Kiedyś mi coś takiego na forum elektronicznym radzili może sprawdź w ten sposób:konjo pisze:Podłaczylem sie pod kompa w serwisie Boscha, pokazuje zawsze jakis bład ale nie jest to sterownik immo ani antena ani pastylka. Magik mowi ze to cos na kablach miedzy steronikiem immo a sterownikiem silnika. Kable przejrzeli, poczyścili styki, pomierzyli, polutowali i nadal jest tak samo.
Problem jest w tym ze VAGa podłacza jak silnik pracuje, w momencie porannego odpalania nie ma mozliwosci skontrolowac co jest nie tak, bo niekomunikuje sie.
Jeśli przy Twojej Stacyjce zainstalowano oryginalny immobilizer to po:
1. Sprawdź za pomocą multimetru cyfrowego rezystancję cewki (mały plastik zamieszczony na stacyjce) wartość w Ω powinna mieścić się w przedziale od 20 do 25. Jeśli wartość wykracza poza ten przedział to cewka jest na 85% padnięta. [oczywiście nie zapomnij wyłączyć wtyczki przy immobilizerze]
2. Jeśli wartość mieści się w przedziale to najskuteczniejszą radą jest zaizolowanie za pomocą taśmy wulkanizującej kabla pomiędzy cewką a immobilizerem.
Uwaga: Ponieważ pracuję na sprzęcie diagnostycznym, mogę Cię zapewnić że taka usterka jest bardzo częsta i zazwyczaj opisane wyżej punkty pomagają w zlokalizowaniu awarii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 176 gości