[mk3] gasnie przy zapalaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

k2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 03:59

[mk3] gasnie przy zapalaniu

Post autor: k2 » czw wrz 01, 2005 23:28

Problem wyglada tak: [mniej wiecej 1/3 prob zapalanie]
Kiedy staram sie odpalic mojego golfa Auto normalnie od razu zlapuje slinki pracuje jakies 2sec po czym gasnie. Po czym zapalam go jesze raz popracuje 2sec i gasnie, niezaleznie od tego czy mu dodam gazu czy nie, jak dodam to wchodzi na obroty ale i tak gasnie.
Po ok 4-6 takich prób auto zapalna normalnie i dzianal bez zarzutu.
Czego to moze byc wina. Sondy?
Auto to golf III 1.8 Gt 90km.



Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » czw wrz 01, 2005 23:54

no to ma pan ten sam problemik co ja na 100% czujnik cieczy chlodzacej wymienilem u siebie i jak reka odjol znajduje sie on na samym srodku z przodu silnika na takim jakby wezu trudno mi wytlumaczyc wpisz w "szukaja" czujnik cieczy bedzie tam wiecej postow i poczytaj ale to to na bank chyba ze masz ksiazke to znajdz sobie sam gdzie to jest koszt czujniczka ok 60zl niestety chyba ze trafisz jak ja bo byly kiedys innego producenta i dalem jeszcze 35zl



konjo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt gru 10, 2004 14:16
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: konjo » pt wrz 02, 2005 08:54

Witam,
a jesli wymiana czujnika nie pomaga i nadal nie odpala? Wymieniłem ten czujnik i jest tak samo. Czujnik jest nowy (chyba ESP). Co może być wiecej?

Silnik ABD 1.4


_the orange beast_

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: [mk3] gasnie przy zapalaniu

Post autor: briano » pt wrz 02, 2005 12:01

k2 pisze:Problem wyglada tak: [mniej wiecej 1/3 prob zapalanie]
Kiedy staram sie odpalic mojego golfa Auto normalnie od razu zlapuje slinki pracuje jakies 2sec po czym gasnie. Po czym zapalam go jesze raz popracuje 2sec i gasnie, niezaleznie od tego czy mu dodam gazu czy nie, jak dodam to wchodzi na obroty ale i tak gasnie.
Po ok 4-6 takich prób auto zapalna normalnie i dzianal bez zarzutu.
Czego to moze byc wina. Sondy?
Auto to golf III 1.8 Gt 90km.
Może też immo nie łączyć są takie same objawy że odpala i po 2-3 sek gaśnie. Z takimi rzeczami do najlpiej do jakiegoś elektromagika a pod vaga podłaczałeś?? moze podłącz zobacz może pokaże jakiś błąd



Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » pt wrz 02, 2005 12:01

uuu... to teraz juz niestety nie pomoge u mnie wlasnie wymiana czujniczka pomogla oze pojedz do jakiegos meszanikera niech obejzy autko albo poczekaj na inne propozycje ludzi z forum



konjo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt gru 10, 2004 14:16
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: konjo » pt wrz 02, 2005 12:40

Podłaczylem sie pod kompa w serwisie Boscha, pokazuje zawsze jakis bład ale nie jest to sterownik immo ani antena ani pastylka. Magik mowi ze to cos na kablach miedzy steronikiem immo a sterownikiem silnika. Kable przejrzeli, poczyścili styki, pomierzyli, polutowali i nadal jest tak samo.
Problem jest w tym ze VAGa podłacza jak silnik pracuje, w momencie porannego odpalania nie ma mozliwosci skontrolowac co jest nie tak, bo niekomunikuje sie.


_the orange beast_

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » pt wrz 02, 2005 12:55

konjo pisze:Podłaczylem sie pod kompa w serwisie Boscha, pokazuje zawsze jakis bład ale nie jest to sterownik immo ani antena ani pastylka. Magik mowi ze to cos na kablach miedzy steronikiem immo a sterownikiem silnika. Kable przejrzeli, poczyścili styki, pomierzyli, polutowali i nadal jest tak samo.
Problem jest w tym ze VAGa podłacza jak silnik pracuje, w momencie porannego odpalania nie ma mozliwosci skontrolowac co jest nie tak, bo niekomunikuje sie.
Kiedyś mi coś takiego na forum elektronicznym radzili może sprawdź w ten sposób:

Jeśli przy Twojej Stacyjce zainstalowano oryginalny immobilizer to po:

1. Sprawdź za pomocą multimetru cyfrowego rezystancję cewki (mały plastik zamieszczony na stacyjce) wartość w Ω powinna mieścić się w przedziale od 20 do 25. Jeśli wartość wykracza poza ten przedział to cewka jest na 85% padnięta. [oczywiście nie zapomnij wyłączyć wtyczki przy immobilizerze]

2. Jeśli wartość mieści się w przedziale to najskuteczniejszą radą jest zaizolowanie za pomocą taśmy wulkanizującej kabla pomiędzy cewką a immobilizerem.

Uwaga: Ponieważ pracuję na sprzęcie diagnostycznym, mogę Cię zapewnić że taka usterka jest bardzo częsta i zazwyczaj opisane wyżej punkty pomagają w zlokalizowaniu awarii



konjo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt gru 10, 2004 14:16
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: konjo » pt wrz 02, 2005 13:41

briano


AD 1. Majac na mysli cewke- mały plastkik chodzi Ci o antene immobilizera - ten brazowy pierscien oplatajacy stacyjke z którego wychodzą 3 przewody do sterownika?


_the orange beast_

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » pt wrz 02, 2005 13:47

konjo pisze:briano


AD 1. Majac na mysli cewke- mały plastkik chodzi Ci o antene immobilizera - ten brazowy pierscien oplatajacy stacyjke z którego wychodzą 3 przewody do sterownika?
Stary ja tego nie sprawdzałem zacytowałem ci tylko co mi radzili na forum ja sie akurat z immo nie bawiłem w pomiary :crazy:



konjo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt gru 10, 2004 14:16
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: konjo » pt wrz 02, 2005 13:51

ok, spox
biore miernik i sprawdzam, dzieki briano
(ale skoro nic takiego nie robiles to po co Ci radzili)


_the orange beast_

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 176 gości