Znak klucza serwisowego po wymianie żarówki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Znak klucza serwisowego po wymianie żarówki
Witam, mam problem spaliła mi się żarówka w tylnej lampie (zaświeciła mi sie kontrolka) po wymianie żarówki kontrolka sygnalizująca spalenie się żarówki zgasła, jednak przy każdym uruchomieniu silnika pojawia się znak klucza (nie chodzi o olej, bo ostatnio kasowałam serwis oleju) Czy wie ktoś jak skasować ten klucz, czy konieczne jest podpięcie do komputera na serwisie? z góry dzięki za pomoc.
Oststnią inspekcję jaką kasowałam wyglądała tak, że pojawiał się zank klucza i 1300 km (myślałam, że to inspekcja olejowa, a może to byłą inspekcje serwisowa - nie wiem) znalazłam tu na forum instrukcję i skasowałam. teraz pojawia mi sie sam klucz i piszczy...pojawiło się to zaraz po wymianie żarówki.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
zaraz po wymianie zarowki czy jeszcze przejechales jakis kawalek
moze wlazyles inna zarowke
normalnie sa 3 inspekcje: serwisowa co rok, serwisowa co x km i olejowa co x km
moze skasowales tylko jedna, wszytsko zalezy od tego hjak to zrobiles
[ Dodano: 06 Lut 2009 10:55 ]
gdzies w necie na jakiej polskiej stronie byl program inspec(lub k)tor gdzie bylo pokazane jak w nowszych autach za pomoca przyciskow na zegarach skasowac inspekcje
jezeli chodzi o VAGa to sa 2 sposoby
1 - licznik- adaptacja-kanal 2 -wprowadzic wartosc 0
2 - licznik-adaptacja-kanal 10, 11, 12- trzeb a wprowadzic odpowiednie wartosci
10 to inspekcja olejowa, `11 i 12 serwisowe
[ Dodano: 06 Lut 2009 10:59 ]
tu masz program do pobrania
http://www.dte.com.pl/index.php?id=pobieranie
sprawdz czy dziala i napisz na forum
moze wlazyles inna zarowke
normalnie sa 3 inspekcje: serwisowa co rok, serwisowa co x km i olejowa co x km
moze skasowales tylko jedna, wszytsko zalezy od tego hjak to zrobiles
[ Dodano: 06 Lut 2009 10:55 ]
gdzies w necie na jakiej polskiej stronie byl program inspec(lub k)tor gdzie bylo pokazane jak w nowszych autach za pomoca przyciskow na zegarach skasowac inspekcje
jezeli chodzi o VAGa to sa 2 sposoby
1 - licznik- adaptacja-kanal 2 -wprowadzic wartosc 0
2 - licznik-adaptacja-kanal 10, 11, 12- trzeb a wprowadzic odpowiednie wartosci
10 to inspekcja olejowa, `11 i 12 serwisowe
[ Dodano: 06 Lut 2009 10:59 ]
tu masz program do pobrania
http://www.dte.com.pl/index.php?id=pobieranie
sprawdz czy dziala i napisz na forum
Uważam podobnie jak agrala, że to raczej nie wina żarówki i Vag CAN lub skaner z CAN prawdę ci powie może jaki long-life lub coś w tym stylu, a i innej usterki nie można wykluczyć.
Jak to zrobiłaś? Znajomy ma mk5 z chyba 2007 i twierdzi że tylko przez złącze i nawet po to kupił sobie V-Scana od Viakena, no może nie tylko ale to był jeden z powodówAguś pisze:Oststnią inspekcję jaką kasowałam wyglądała tak, że pojawiał się zank klucza i 1300 km (myślałam, że to inspekcja olejowa, a może to byłą inspekcje serwisowa - nie wiem) znalazłam tu na forum instrukcję i skasowałam. teraz pojawia mi sie sam klucz i piszczy...pojawiło się to zaraz po wymianie żarówki.
JaroW
Klucz zaświecił mi sie zaraz po wymianie żarówki. a co do skasowania inspekcji, to dokładnie nie pamiętam jak to dokładnie było, ale kasowało się to za pomocą przycisków umieszczonych na desce (tych do ustawiania godziny) - znalazłam to gdzieś na necie i zadziałało. A co do tej kontrolki to nie mam pojęcia dlaczego się świeci - żarówkę wymieniłam dokładnie taką samą jak ta co sie spaliła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 247 gości