Strona 1 z 1

Problem z Golfem II 1.6kat Gaźnik 2ee

: czw wrz 01, 2005 22:36
autor: neo-755
Posiadam golfa z 1991r silnik PN 1.6kat gaźnik 2ee.
Po zakupie założyłem instalację gazową chodzi dobrze chodź mógłby trochę mniej palić.
Problem jest gdy przełączę na benzynkę to podczas przyśpieszania gdzieś tak do 3000tyś obrotów silnik zaczyna się dławić pedał przyśpieszenia mam wciśnięty a efekt tak jagby zabrakło paliwa. Puszczam pedał przyśpieszenia naciskam lekko i tasama historia dochodzi do 3tyś obrotów itd........
Nie lubię jak mam coś nie sprawne jeśli możecie to proszę o podpowiedź zlokalizowania usterki. DZIĘKI
P.S. Czy winy można szukać za wąskim mikserem gazu który umieszczony jest pod filtrem powietrza a gaźnikiem

: czw wrz 01, 2005 22:53
autor: rzodkiew
sprawdz sobie jak masz ustawiona rure dolotu powietrza do filtra, jak jest z przodu to przedluz ja i zeby koniec rury pobieral powietrze z tylu silnika, powinno pomoc

: pt wrz 02, 2005 15:35
autor: Agamek12
Neo, ile Ci pali?

: pt wrz 02, 2005 21:28
autor: neo-755
Agamek12,
Miasto 13l gazu na 100km trasa 9-10litrów gazu. W trasie jazda przy prędkości 130-140km/h w mieście też "ogień". Na benzynie nie jeżdżę to nie wiem, ale z tego co wyczytałem to te "rewelacyjne gaźniki" do oszczędnych nie należą. Rozważam wymianę na monowtrysk.

: pt wrz 02, 2005 21:38
autor: Kubus20
Na gazie nie osczędzisz wymieniając gaźnik a wtrysk, bo przy instalacji gazowej omijasz gaźnik, a w dodatku jezeli zalożyli Ci instalacje 1 generacji to przy wtrysku musiałbyś upgradować instalkę. Chociaż madrzy ludzie zakłądają do PN-a 2 generację. Pozdrawiam

: pt wrz 02, 2005 21:40
autor: neo25-pk
Moim zdaniem to sprawdź zapłon... przyspieszenie go powinno pomóc. No i zależy jakie masz świece. Podstawą też jest czysty a najlepiej nowy filtr powietrza.

: pt wrz 02, 2005 22:07
autor: neo-755
Czym różni sie instalacja druga od pierwszej (poczym ją rozpoznać) a co do świec to mam założone NGK po zakupie nie bawiłem się w oszczędności wymieniłem wszystkie filtry przewody palec kopułkę itd... ale faktycznie jeszczę sprawdzę zapłon.

: pt wrz 09, 2005 20:35
autor: grzesiekl
co do 2 genercji w PN to podobno trzeba miec wszystko sprawne min sonde lmbda czujniki nieznam sie zna tym ale tak slyszalem znajomy mial w PN 2 generacje i tylko narzekal bo non stop cos mu sie dzialo z tym gazem a kuzynek na 1 i jest zlotko pali mu mniej niz 10l
sam tez teraz zalozylme 1 generacje i jedyny problem toto ze zrobil sie jakis mulowaty w porownaniu z golfikiem kuzyna ale musze zatankowac gaz na innej staci a jak nie pozmorze to podjade na regulacje