Problem z Golfem II 1.6kat Gaźnik 2ee

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

neo-755

Problem z Golfem II 1.6kat Gaźnik 2ee

Post autor: neo-755 » czw wrz 01, 2005 22:36

Posiadam golfa z 1991r silnik PN 1.6kat gaźnik 2ee.
Po zakupie założyłem instalację gazową chodzi dobrze chodź mógłby trochę mniej palić.
Problem jest gdy przełączę na benzynkę to podczas przyśpieszania gdzieś tak do 3000tyś obrotów silnik zaczyna się dławić pedał przyśpieszenia mam wciśnięty a efekt tak jagby zabrakło paliwa. Puszczam pedał przyśpieszenia naciskam lekko i tasama historia dochodzi do 3tyś obrotów itd........
Nie lubię jak mam coś nie sprawne jeśli możecie to proszę o podpowiedź zlokalizowania usterki. DZIĘKI
P.S. Czy winy można szukać za wąskim mikserem gazu który umieszczony jest pod filtrem powietrza a gaźnikiem



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » czw wrz 01, 2005 22:53

sprawdz sobie jak masz ustawiona rure dolotu powietrza do filtra, jak jest z przodu to przedluz ja i zeby koniec rury pobieral powietrze z tylu silnika, powinno pomoc


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pt wrz 02, 2005 15:35

Neo, ile Ci pali?


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

neo-755

Post autor: neo-755 » pt wrz 02, 2005 21:28

Agamek12,
Miasto 13l gazu na 100km trasa 9-10litrów gazu. W trasie jazda przy prędkości 130-140km/h w mieście też "ogień". Na benzynie nie jeżdżę to nie wiem, ale z tego co wyczytałem to te "rewelacyjne gaźniki" do oszczędnych nie należą. Rozważam wymianę na monowtrysk.



Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » pt wrz 02, 2005 21:38

Na gazie nie osczędzisz wymieniając gaźnik a wtrysk, bo przy instalacji gazowej omijasz gaźnik, a w dodatku jezeli zalożyli Ci instalacje 1 generacji to przy wtrysku musiałbyś upgradować instalkę. Chociaż madrzy ludzie zakłądają do PN-a 2 generację. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
neo25-pk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 01:46
Lokalizacja: LESZNO...WLKP
Kontakt:

Post autor: neo25-pk » pt wrz 02, 2005 21:40

Moim zdaniem to sprawdź zapłon... przyspieszenie go powinno pomóc. No i zależy jakie masz świece. Podstawą też jest czysty a najlepiej nowy filtr powietrza.


Pilnie kupię osłone rozrządu (górną boczna pokrywę, plastik) !!!

neo-755

Post autor: neo-755 » pt wrz 02, 2005 22:07

Czym różni sie instalacja druga od pierwszej (poczym ją rozpoznać) a co do świec to mam założone NGK po zakupie nie bawiłem się w oszczędności wymieniłem wszystkie filtry przewody palec kopułkę itd... ale faktycznie jeszczę sprawdzę zapłon.



grzesiekl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lip 26, 2005 16:43
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: grzesiekl » pt wrz 09, 2005 20:35

co do 2 genercji w PN to podobno trzeba miec wszystko sprawne min sonde lmbda czujniki nieznam sie zna tym ale tak slyszalem znajomy mial w PN 2 generacje i tylko narzekal bo non stop cos mu sie dzialo z tym gazem a kuzynek na 1 i jest zlotko pali mu mniej niz 10l
sam tez teraz zalozylme 1 generacje i jedyny problem toto ze zrobil sie jakis mulowaty w porownaniu z golfikiem kuzyna ale musze zatankowac gaz na innej staci a jak nie pozmorze to podjade na regulacje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 293 gości