Strona 1 z 1

mk3 problem z wycieraczkami

: czw lut 05, 2009 22:18
autor: r5badkiller
Witammm

Chciałem opisac moją sytuacje z wycieraczkami ktora mi sie ostatnio wydazyła :crazy: postaram się dość jasno opisać :grin:

wiec tak jade sobie pewnego wieczoru a ze miałem brudną szybe postanowiłem sprysknąc i ok prysnołem raz mi wycieraczka przejechała i zatrzymała sie w połowie szyby :panna: no i nic kaplica nie ruszy zadną pozycje tylko spryskiwacz działał więc sie zatrzymałem zgasiłem zapłon i zapaliłem i nic po dojechaniu do celu (ok 15km ) troszkę mnie to irytowało i prubowałem mantką ruszać tak gora dół góra dół i za którymś razem powoli zjechały a jak tak ruszałem góra dół to światła mi troszkę przygasały w samochodzie jak i na zewnątrz i ok zgasiłem i stał do rana i wsiadam próba no działają tylko ze teraz słychac jakby sliniczek czy cos taki odgłos jest jakby tak cięzko chodziły i miały zaraz padnąc i co moze być tego przyczyną ?? a i dodam ze nigdy mi nie działał 1 bieg wycieraczek ten średni :crazy:

mam nadzieje ze w miare jasno napisałem heh i proszę o jakąś pomoc :pub:

: czw lut 05, 2009 22:25
autor: michalqqr
r5badkiller, może silniczek się już zaciera musiałbyś go wyczyścić o ile da się go rozłożyć

: czw lut 05, 2009 22:41
autor: LoLs
rozebrać się da ale nie tyle silnik co mechanizm a wiąże się to z rozebraniem podszybia odkręceniem 3 śrubek 10 chyba i wyjęciem całego mechanizmu potem odkręcasz silnik jest na 3 śrubkach i jak masz już sam silnik to zdejmujesz ten plastik obudowę mechanizmu są po bokach zatrzaski i jak to rozbierzesz to wybierz tyle i dasz rade starego smaru potem popukaj delikatnie w wystającego ślimaka i w koło zębate jest plastikowe , nałóż smar nowy załóż osłonę i podłącz bez mechanizmu powinno śmigać potem nasmaruj ramiona

: czw lut 05, 2009 22:44
autor: gopiter
Nie tyle silniczek co mechanizm wycieraczek.Wyjmij umyj z syfu i porzadnie przesmaruj.Powinno byc ok.

: czw lut 05, 2009 22:46
autor: michalqqr
LoLs, może lepiej to oczyścić całe w benzynie ekstrakcyjnej a nie tylko wybrać ile da się smaru? tylko czy da się to na części pierwsze rozebrać ?

: czw lut 05, 2009 22:52
autor: LoLs
LoLs, może lepiej to oczyścić całe w benzynie ekstrakcyjnej a nie tylko wybrać ile da się smaru? tylko czy da się to na części pierwsze rozebrać ?
można próbować ale ten smar jest dość spracowany i sztywny ,, tam jest niewiele smaru bo ten smar jest głownie do ślimaka i do tego aby woda nie podeszła a na części pierwsze to nie wiem jak bardzo chcesz rozbierać
bo tak ramiona to aby odkręcisz , silnik z mechanizmem ślimakowym to jest na stałe bay obudowę ślimaka można zdjąć w sumie całe rozebranie i złożenie zajmuje 15min bo i mi szwankowały wycieraczki raz działały a raz nie w koncu stanęły wiozłem wymieniłem smar i jak nowe :)

PS: miałem kiedyś fotki bo robiłem ale nie mogę z najść

: pt lut 06, 2009 01:04
autor: micky
Skoro przy temacie wycieraczek w mk3 jestesmy (w mk2 mialem podobne numery). To czy normalne jest takie zachowanie ze jak czasami zbyt szybko wlacze drugi raz wycieraczki to mechanizm tak jakby zawiesi sie i wycieraczki zatrzymaja sie po np 5 cm od pozycji neutralnej (spoczynkowej). Po ponownym wlaczeniu wycieraczki jada dalej z tego polozenia i koncza w pozycji spoczynkowej.

: pt lut 06, 2009 23:11
autor: LoLs
to nie jest normalne raczej tak byc nie powinno