Strona 1 z 1

Wycieraczki na jednym biegi

: śr lut 04, 2009 16:48
autor: raf-gog
Koledzy ma problem z wycieraczkami, jak kupiłem golfika działały wszystkie prócz najwolniejszych, (myśle przezyje co mi tam:), ale ostatnio przestały działać również te drugie co do prędkości i muszę jechać na najszybszych i nie opuszczają się same tylko muszę z moim refleksem walczyć :chytry: aha jeszcze jeden objaw jest taki, że jak spryskuje przednią szybę to płyn leci, ale wycieraczki muszę sam włączyć (na najszybsze).

> Raz na chwile znowu działał 2 bieg, więc pomyślałem, że to manetka, wymieniłem i dalej nic.

> Autko dokładnie to golf II 91r TD

> Proszę o pomoc, bo z elektrtyki to jestem całkiem pusty :blush:

: śr lut 04, 2009 16:51
autor: mario1987
mam podobny problem tylko ze umnie na najszybszym dziala a na innych to jak im sie podoba czasami tak a czasami sie wieszaja w połowie szyby. moze to przekaźnik

: śr lut 04, 2009 17:00
autor: pancur0
hm... według mnie to się tam tem mechanizm mógł troche zatrzeć.
Dostał rudej i przezto silniczki nie mają siły.
Jak tak miałem na tyle.
Wyjąłem wszystko nasmarowałem i gra jak nowe:)

: śr lut 04, 2009 17:06
autor: raf-gog
mario1987, tez mysalem o przekaznuiku,ale ktory to????
pancur0, w weckend rozbebesze i wd 40 jazda:)

: śr lut 04, 2009 18:26
autor: mario1987
wd bym tego nie robil. jesli chodzi o przekaznik to niewiem ktory.

: śr lut 04, 2009 19:04
autor: Slavwek.ie
padł przekaźnik wycieraczek, proponuję wymianę na przekaźnik od Mk3 nr 99, będzie programowana czasówka :chytry:

: śr lut 04, 2009 19:13
autor: mario1987
hmmm mowisz a jak bedzie mozna ingerowac w zmiany? i ile ten bajer kosztuje

: śr lut 04, 2009 19:31
autor: fifel
mario1987 pisze:hmmm mowisz a jak bedzie mozna ingerowac w zmiany? i ile ten bajer kosztuje
Oryginalny przekaznik ma nr 19 do mk2 - zamiast niego wkladasz nr 99 z mk3 i masz mozliwosc programowania czasu na najwolniejszym biegu - dajesz manetke na dol, wracasz w pozycje wylaczonych wycieraczek i dajesz znow na dol (na najwolniejszy bieg), zaleznie od tego po jakim czasie wlaczyles najwolniejszy bieg to taki czas zapamietuje. Powiedzmy dales na dol, wrociles i dales znow na dol po 7 sekundach to beda dzialac co 7 sekund :)
A koszt to zalezy 20-35 zl chyba.

: śr lut 04, 2009 19:36
autor: muzykant
Ja również miałem zapieczone wycieraczki, ale u mnie wyglądało to tak, że na każdym biegu działały z tą samą prędkością, a silnik wycieraczki grzał się momentalnie więc diagnoza była bardzo prosta.

Oryginalnie jest przekaźnik numer 19, może nie powinienem się tutaj reklamować ale mam takie 2 sztuki na sprzedaż

: śr lut 04, 2009 20:59
autor: mario1987
muzykant, Ile bys chcial za nie? jutro obadam jak silniczek wyglada

: śr lut 04, 2009 23:33
autor: michal27
mialem taki sam problem,wycieraczki dzialaly tylko na najszybszym biegu,powodem tego byla zawieszona szczotka w silniczku wycieraczek,rdza i pelno jakiejs klejacej mazi.Po przeczyszczeniu i odblokowaniu tej szczotki wycieraczki lataja jak wsciekle :grin:

: czw lut 05, 2009 22:56
autor: Lipek81
Przekaźnik nr 99 w używce dostałem za 3zł na giełdzie w Pruszczu Gdańskim :) Ogólnie grosze.

: czw lut 05, 2009 23:07
autor: pancur0
raf-gog pisze:mario1987, tez mysalem o przekaznuiku,ale ktory to????
pancur0, w weckend rozbebesze i wd 40 jazda:)
Proponuje bardziej smar niż wd40 i rozłożyć na tyle ile sie da i przesmarować.
Może smar nie jest najbardziej estetyczny, ale sprawdza się w 100%.

: śr mar 18, 2009 12:55
autor: krzysio
Mam ten sam problem, chodzą na najszybszym, na pozostałych nie (tylna wycieraczka działa) Za radą wyczytaną na tymże forum kupiłem przekaźnik, nie pomogło, a jako, że na przekaźniku było napisane opel astra pomyślałem, że nie odpowiedni dostałem. Nie wymienili mi... Dziś w końcu udało mi się w okolicy dorwać przekaźnik nr 19, ale problem nie minął. Co to w takim razie może być? Jakby to silnik był to chyba na wszystkich biegach by nie chodził (chociaż dziwne piszczenie ostatnio słyszę jak używam wycieraczek na jedynym działającym biegu). Może jakieś zerwane kable?

PS Mam mk3, ale chyba problem jest raczej uniwersalny.